Alufelgi 16 cali do E50 AMG na TYŁ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Alufelgi 16 cali do E50 AMG na TYŁ
Witam . Pisze bo znalazłem wypowiedzi które mówią ze teoretycznie powinny wejść felgi 16 na tył do e50 amg ... Chodzi mi o ten temat : viewtopic.php?t=24445&postdays=0&postorder=asc&start=0
kakadu napisał :
Z VIN nie wynika aby auto wyszło na większych kołach .Były typowe 16 H2 ET 41
Z instrukcji :
E 430
- letnie ,zimówki-215/55/16 et 41
- letnie,zimówki -235/45/17 et 37
- letnie -235/40/18 et31
Według Wikipedii : e50 amg e60 amg i e55 amg miały tarcze ATE Ø 336 mm - wentylowane tarcze z przodu i ATE Ø 300 mm - wentylowane tarcze z tyłu
kakadu pisze : instrukcji e55 amg wynika :
etnie przód-235/40/18 et 31
letnie tył -265/35/18 et 35
zimówki przód-235/45/17 et35
zimówki tył-235/45/17 et 35
Z tego co mi wiadomo to E50 amg i E55 amg maja takie same zaciski z Tyłu a na jednego wchodza alufelgi 16 cali a na tego drugiego nie
Mój problem jest taki ze chciałem zamontować zaciski Tylnie od e50 amg(oraz tarcze ATE Ø 300 mm - wentylowane tarcze z tyłu które pasują otworami do mojej piasty np. E55 amg) do swojego CLK 230K ,ale mam na nim alufelgi 16 i mnie cały czas gryzie pytanie czy po takim swapie wejdą mi koła ... w necie nie mogę znaleźć odpowiedzi . Tyle się tego naczytałem i w sumie juz nic nie wiem
kakadu napisał :
Z VIN nie wynika aby auto wyszło na większych kołach .Były typowe 16 H2 ET 41
Z instrukcji :
E 430
- letnie ,zimówki-215/55/16 et 41
- letnie,zimówki -235/45/17 et 37
- letnie -235/40/18 et31
Według Wikipedii : e50 amg e60 amg i e55 amg miały tarcze ATE Ø 336 mm - wentylowane tarcze z przodu i ATE Ø 300 mm - wentylowane tarcze z tyłu
kakadu pisze : instrukcji e55 amg wynika :
etnie przód-235/40/18 et 31
letnie tył -265/35/18 et 35
zimówki przód-235/45/17 et35
zimówki tył-235/45/17 et 35
Z tego co mi wiadomo to E50 amg i E55 amg maja takie same zaciski z Tyłu a na jednego wchodza alufelgi 16 cali a na tego drugiego nie
Mój problem jest taki ze chciałem zamontować zaciski Tylnie od e50 amg(oraz tarcze ATE Ø 300 mm - wentylowane tarcze z tyłu które pasują otworami do mojej piasty np. E55 amg) do swojego CLK 230K ,ale mam na nim alufelgi 16 i mnie cały czas gryzie pytanie czy po takim swapie wejdą mi koła ... w necie nie mogę znaleźć odpowiedzi . Tyle się tego naczytałem i w sumie juz nic nie wiem
namotałeś:
o tym czy założysz felgę 16" na układ hamulcowy z danego modelu nie decyduje wielkość tarczy z tyłu a raczej średnica tarczy przedniej i wielkość jej zacisku
mam teraz 430 z tarczami 330 i żadnej 16" nie mogłem założyć, w 320cdi miałem zaadoptowane hamulce z 420 i tarcze 316 - 16" wchodziło na styk
jeśli chcesz wymienić układ tylko z tyłu to 16" zmieści tarcze 300 i zacisk - bo o ile pamiętam nie był zbyt "wysoki"
o jednym pamiętaj - zmieniasz rozdział sił hamowania, użyjesz hamulca w zakręcie i masz sporą nadsterowność
Z instrukcji :
E 430
- letnie ,zimówki-215/55/16 et 41
a piszesze50 amg e60 amg i e55 amg miały tarcze ATE Ø 336 mm - wentylowane tarcze z przodu i ATE Ø 300 mm - wentylowane tarcze z tyłu
235/45/17 et 35
co dokładnie chcesz porównać ?Z tego co mi wiadomo to E50 amg i E55 amg maja takie same zaciski z Tyłu a na jednego wchodza alufelgi 16 cali a na tego drugiego nie
o tym czy założysz felgę 16" na układ hamulcowy z danego modelu nie decyduje wielkość tarczy z tyłu a raczej średnica tarczy przedniej i wielkość jej zacisku
mam teraz 430 z tarczami 330 i żadnej 16" nie mogłem założyć, w 320cdi miałem zaadoptowane hamulce z 420 i tarcze 316 - 16" wchodziło na styk
jeśli chcesz wymienić układ tylko z tyłu to 16" zmieści tarcze 300 i zacisk - bo o ile pamiętam nie był zbyt "wysoki"
o jednym pamiętaj - zmieniasz rozdział sił hamowania, użyjesz hamulca w zakręcie i masz sporą nadsterowność
o jednym pamiętaj - zmieniasz rozdział sił hamowania, użyjesz hamulca w zakręcie i masz sporą nadsterowność
No tak tylko ze u mnie z przodu tez jest zaadoptowany układ hamulcowy z e420 tarcze 316 i zaciski 4 tłoczkowe i teraz chce zmodyfikować tył i wpadłem na pomysł tarcz wentylowanych . Dlatego wybrałem zaciski z E50 AMG i tarcze z E55 AMG Rozumiem ze wejdą 16, wiec biorę się za kupno i robotę . Wielkie dzięki
No tak tylko ze u mnie z przodu tez jest zaadoptowany układ hamulcowy z e420 tarcze 316 i zaciski 4 tłoczkowe i teraz chce zmodyfikować tył i wpadłem na pomysł tarcz wentylowanych . Dlatego wybrałem zaciski z E50 AMG i tarcze z E55 AMG Rozumiem ze wejdą 16, wiec biorę się za kupno i robotę . Wielkie dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości