Wyrzuca płyn chłodzący

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Yaroo68
Posty: 29
Rejestracja: 13 maja 2014, o 18:15
Lokalizacja: Giżycko

Wyrzuca płyn chłodzący

Post autor: Yaroo68 »

Witam.Przy zmianie kół zobaczyłem,że prawe przednie koło i nadkole jest całe mokre.Okazało się ,że to płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.Temperatura cały czas 80 milimetr nad i jak termostat sie otworzy to z 2 mm ponizej 80.Olej stan ok.Na klimatroniku nie ma błędów.Przejechałem się ok.50km i temperaturą ok ale z płynem to samo.Mokro pod korkiem,korek plastik nowego typu i z przewodu od nadmiaru..Bardzo duże cisnienie w układzie chłodzenia.Brak białego dymu z wydechu.O co chodzi?
Classic C 180 WDB2020181A315527 sprzedany, w210 avandgarde 2.2 cdi automat WDB2100071A797624 sprzedany,w210 E200 Kompressor WDB2102481B240316
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Jak nie rozszczelniony zbiornik wyrównawczy lub przewód to musi dawać spod głowicy.Może być wyrwa przy zaworze wydechowym dlatego nie wciąga pynu do cylindra i nie ma białego dymu (pary).
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Kicha, trzeba zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
Yaroo68
Posty: 29
Rejestracja: 13 maja 2014, o 18:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Yaroo68 »

Wymieniłem termostat który nie dawno wymieniałem.Oryginał nówka sztuka nie żadna podróba 180 pln i został wymieniony na uzywany ale oryginał beru z takiego samego mercedesa i korek zborniczka wyrównawczego i odpukać jest ok.Tak się pocieszam, że tylko taka była przyczyna bo już myślałem ,że trzeba będzie zdejmować głowicę.
Classic C 180 WDB2020181A315527 sprzedany, w210 avandgarde 2.2 cdi automat WDB2100071A797624 sprzedany,w210 E200 Kompressor WDB2102481B240316
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Gdyby to termostat byl winny to zagotowala by się plyn,a o takim fakcie nie pisaleś. Jezeli juz to stawiam na korek. On ma regulowac ciśnienie w ukladzie chlodzenia.
Wyrzuca plyn czyli jest duze cisnienie,albo z winy korka albo wydmuchanej uszczelki glowicy.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości