ASB szarpie miedzy 3 a 4
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ASB szarpie miedzy 3 a 4
witam, jak w temacie, skrzynia szarpie między 3 a 4 i czasem przy mocnym przyspieszaniu między 4 a 5, nie wazne czy zimny czy ciepły, pozostałe biegi calkowicie niezauwazalnie zmienia.
nowa płyta sterujaca, zawory i hydraulika ze skrzyni na której nie jezdzilem wczesniej ale mam chyba ze 3 komplety zaworów i płyt hydraulicznych i przy ostatnim dłubaniu w skrzyni dolane ok 1l starego oleju bo brakło mi nowego,oczywiscie filtr itp zrobione. Gdzie szukac bo nie ma błedów na SD.
skrzynia 722.632
edit:
sa błedy
147
051
na amerykanskim forum gosc pisze o tych samych bledach i u niego pomogla wymiana hydrauliki ech..
nowa płyta sterujaca, zawory i hydraulika ze skrzyni na której nie jezdzilem wczesniej ale mam chyba ze 3 komplety zaworów i płyt hydraulicznych i przy ostatnim dłubaniu w skrzyni dolane ok 1l starego oleju bo brakło mi nowego,oczywiscie filtr itp zrobione. Gdzie szukac bo nie ma błedów na SD.
skrzynia 722.632
edit:
sa błedy
147
051
na amerykanskim forum gosc pisze o tych samych bledach i u niego pomogla wymiana hydrauliki ech..
kurde juz wyciagałęm kilka razy płyte sterująca z roznych powodów i dopiero teraz zaczyna normalnie pracowac i pokazywac ciagle ten sam błąd. Auto spedziło kupe czasu po serwisach i wszyscy rozkładali rece bo ciągle wchodzila w tryb awaryjny, pomogla wymiana elektroniki plus wymiana lewarka i zostal tylko problem szarpania na 3,4 chociaz czasem ma tak ze zablokuje na 3 i nie idzie dalej.
Ktory to jest zawor lock up? majac 2 zawory na gorze to ten po prawej?
moge wymienic tez hydraulike calą ale nie wiem czy jest sens. chcialbym juz ostatni raz sciagac miskę w tym aucie bo na olej nie wyrobie...
pozdro
Ktory to jest zawor lock up? majac 2 zawory na gorze to ten po prawej?
moge wymienic tez hydraulike calą ale nie wiem czy jest sens. chcialbym juz ostatni raz sciagac miskę w tym aucie bo na olej nie wyrobie...
pozdro
Ten po prawej. Mercedes wydal nowa wersje tego zaworu (inne numery zaworu)poniewaz te szwankowaly co dawało efek szarpania, ale mozesz miec slabe cisnienie na 3-4biegu w hydraulice (zestawy naprawcze sonnax )wiec jak masz taka sama hydraulike to zamien i wpakuj nowego lock up w Aso okolo 220-280zł co serwis to inna cena
P.S. co masz za nr. Hydrauliki i nr. Skrzyni
Pozdro
P.S. co masz za nr. Hydrauliki i nr. Skrzyni
Pozdro
STAR DIAGNOSIS, REGENERACJA 722.6, 722.9
POZNAŃ
POZNAŃ
Hmm hydrauliki numer musze sprawdzic ale wiem ze mam 3 plyty o takim samym numerze i kazda od 4.3, kazda ma taki sam numer jak ta ktora byla pierwotnie bo sprawdzalem ale nie mam jej teraz pod reka. Skrzynia 722.632 a byla zamontowana 722.623, skrzynie te po rozebraniu okazują sie identyczne. Jedyna roznica to zapadka blokująca "P". w 632 jest elektryczna a w 623 na linkę. Wystarczy przełożyc z jednej do drugiej sam pstryczek od zapadki i jest ok, trzeba do tego sciagnac miskę. Numery płyty elektrycznej, hydrauliki, zaworów są takie same wiec mozna by stwierdzic ze sa to te same skrzynie z wyjatkiem tej jednej roznicy, tak dla potomnych
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Tak jak mowisz zawsze gdzies ten litr ucieknie i trzeba dolac a jak ja rozbieralem juz chyba z 5 razy ta skrzynie to juz trochę oleju dolozylem. Poza tym ja to auto kupilem z uszkodzana mechanicznie skrzynia, padlo lozysko jednokierunkowe i byla tylko jedynka. Zmienilem skrzynie na 632 z tego wzgledu ze skrzyni 7226.623 nie moglem nigdzie dostac i przy wyjmowaniu w glupi sposob uszkodzil sie wybierak. Wymienilem wybierak na inny ale okazalo sie po czasie ze jest niesprawny i szaleje miedzy P a R. Zanim jednak do tego doszlismy wstawilem auto do czlowieka od ktorego kupilem skrzynie zeby wymienial mi na inna bo ciagle wchodzila w tryb awaryjny (nie wiedzac ze to prawdopodobnie wina wybieraka) a wczesniej oczywiscie przy wkladaniu tej pierwszej zrobilem jej wymiane oleju filtra utp. Skrzynia zostala wymieniona na inna ale... w tej znowu dzieja sie takie akcjie wlasnie z tym szarpaniem. W miedzy czasie zmienilem wybierak na taki ktory nie ma luzow itp i zostaly tylko bledy o ktorych mowa w tym temacie. Auto przejezdzilo po kilku srwisach i przestalo pol roku i dopiero teraz zaczynam z ta skrzynia wychodzic na prosta po czesci z moich bledow a po czesci z winy serwisow ktore nie mialy pojecia co robia m.in. byly opinie ze skrzynia 632 nie ma prawa pracować w tym aucie, inni wymienili sterownik a jeszcze inni powidzieli ze to wina wiazki i po miesiacu oddali auto z rozlozonymi rekami. Niezle jaja nie? dobrze ze mam czym jezdzic a to auto teraz traktuje jako ciekawostke i wyzwanie ze jednak da sie to naprawic
Witam
Bląd 147 - Engaged gear implausible (TRANSFER SLIPPING)
Zaangażowany bieg nieprawdopodobny? (Przeniesienie poślizgiem)
Nie dostałeś posypanej skrzyni???
Jaki masz opis przy 051?
[ Dodano: 2014-11-01, 08:34 ]
Moze to wina modulu Egs pod maską. Skoro wymieniales skrzynie na inna masz inne wrtosci adaptacyjne hmm?
Nie wiem jak ci pomoc skoro wymieniles hydraulike itp. A ona dalej nic szukal bym winy w samej skrzyni albo w module Egs
Jak skrzynia pracuje na manualu albo na W
Bląd 147 - Engaged gear implausible (TRANSFER SLIPPING)
Zaangażowany bieg nieprawdopodobny? (Przeniesienie poślizgiem)
Nie dostałeś posypanej skrzyni???
Jaki masz opis przy 051?
[ Dodano: 2014-11-01, 08:34 ]
Moze to wina modulu Egs pod maską. Skoro wymieniales skrzynie na inna masz inne wrtosci adaptacyjne hmm?
Nie wiem jak ci pomoc skoro wymieniles hydraulike itp. A ona dalej nic szukal bym winy w samej skrzyni albo w module Egs
Jak skrzynia pracuje na manualu albo na W
Ostatnio zmieniony 1 lis 2014, o 09:25 przez denis071, łącznie zmieniany 1 raz.
STAR DIAGNOSIS, REGENERACJA 722.6, 722.9
POZNAŃ
POZNAŃ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości