Opony GOODYEAR EFFICIENTGRIP (225x55x16)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Opony GOODYEAR EFFICIENTGRIP (225x55x16)
http://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/ ... 225-55-r16
Takie opony(jak w temacie) zamierzam zakupic na lato (wykorzystujac ceny okresu zimowego)
Wybralem je z uwagi na najnizszy halas jezdny(I nie tylko)z klasy opon premium!
Prosze o opinie uzytkownikow.(moze ktos ma dostep do dobrych upustow)
PS. na forum jest wiele tematow o oponach(w tym 1 podwieszony).jednakze dopisanie sie don, nie daje mi mozliwosci nagrodzic pomagasami ciekawe wypowiedzi
Takie opony(jak w temacie) zamierzam zakupic na lato (wykorzystujac ceny okresu zimowego)
Wybralem je z uwagi na najnizszy halas jezdny(I nie tylko)z klasy opon premium!
Prosze o opinie uzytkownikow.(moze ktos ma dostep do dobrych upustow)
PS. na forum jest wiele tematow o oponach(w tym 1 podwieszony).jednakze dopisanie sie don, nie daje mi mozliwosci nagrodzic pomagasami ciekawe wypowiedzi
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
co tu dużo gadać, na mokrym super, na suchym cisza, sprzedałem na takich swoją czarnulkę, przejechałem na nich jakieś 20 tyś, żadnych zastrzeżeń gudjery kozackie gumy są i już, cena mniej kozacka ale za markę trzeba za/prze/ płacić zawsze wychodzę z założenia, że kupując dobre i nowe opony zmniejszam ryzyko, że kiedyś przy hamowaniu zabraknie mi pół metra i będzie mi przykro
Jeździsz Gawra czysetąTurbo, więc wiesz, że często granica bezwypadkowości jest dość cienka
nie wiem czemu chcesz akurat 225? ja jeździłem na 205, 215, 235, z kombinacją 245 tył i 215 przód, i z tego wszystkiego najlepiej mi się jeździło na 215 i 205.
Jeździsz Gawra czysetąTurbo, więc wiesz, że często granica bezwypadkowości jest dość cienka
nie wiem czemu chcesz akurat 225? ja jeździłem na 205, 215, 235, z kombinacją 245 tył i 215 przód, i z tego wszystkiego najlepiej mi się jeździło na 215 i 205.
Kid - dzieki (pomagas polecial)
Dlatego 225, bo mam fele 8 cali i 215 wygladalyby naciagniete (tak uwazam i takie mam zalozone stare, wyprobowane w jezdzie(comfort) i wizualizacji )
Na zapasowych 7 1/2 mam 215 zimowe i to jest opitmum (choc moglyby byc i 205)
Dlatego 225, bo mam fele 8 cali i 215 wygladalyby naciagniete (tak uwazam i takie mam zalozone stare, wyprobowane w jezdzie(comfort) i wizualizacji )
Na zapasowych 7 1/2 mam 215 zimowe i to jest opitmum (choc moglyby byc i 205)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Uważam że opony dzielą się generalnie na 3 grupy:
1) chińczyki które są po prostu tanie
2) dębica, sava, barum, kleber i podobne które są przyzwoite
3) czołówka producentów jak Conti, GY, Dunlop, Michelin i podobni którzy nie robią kiepskich opon. Cokolwiek byś nie kupił to zawsze będzie dobra opona - ale i droga.
Przepłacanie o którym pisze kid, jest na porządku dziennym.
Także wybór w trzeciej grupie to tak na prawdę sympatia lub nie do danej marki i chwilowa jakaś promocja na produkty danej marki lub innej.
Nie znam nikogo kto by powiedział że kupił Conti, Michelinkę lub GY i są tragiczne. Generalnym problemem tych opon jest ich szybkie zużycie bo to cena jaką się płaci za doskonałą przyczepność w każdych warunkach. A że W210 zwłaszcza 300TD do lekkich nie należy i zakładając że przelatujesz jakieś 15-20tyś km rocznie to oponki na max 3 sezony.
1) chińczyki które są po prostu tanie
2) dębica, sava, barum, kleber i podobne które są przyzwoite
3) czołówka producentów jak Conti, GY, Dunlop, Michelin i podobni którzy nie robią kiepskich opon. Cokolwiek byś nie kupił to zawsze będzie dobra opona - ale i droga.
Przepłacanie o którym pisze kid, jest na porządku dziennym.
Także wybór w trzeciej grupie to tak na prawdę sympatia lub nie do danej marki i chwilowa jakaś promocja na produkty danej marki lub innej.
Nie znam nikogo kto by powiedział że kupił Conti, Michelinkę lub GY i są tragiczne. Generalnym problemem tych opon jest ich szybkie zużycie bo to cena jaką się płaci za doskonałą przyczepność w każdych warunkach. A że W210 zwłaszcza 300TD do lekkich nie należy i zakładając że przelatujesz jakieś 15-20tyś km rocznie to oponki na max 3 sezony.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Piasek - trafne spostrzezenia(pomagas polecial)
Zdecydowalem sie na klase premium, wybierajac jak najcichzse oponki, bo moje obecne tak saktamencko halasuja w czasie jazdy(gdzies w granicach 75dB), ze nie slychac pracy silnika
Sa one chyba z tej 1 grupy, jakies general Made in Indonezja. Choc maja jeszcze ponad 4mm bieznika, serdecznie mam dosc ich szumu
Wybor padl na gudjery z uwagi na 68dB halasu na metce(inne wskazniki tak bardzo mnie nie interesuja)
Zdecydowalem sie na klase premium, wybierajac jak najcichzse oponki, bo moje obecne tak saktamencko halasuja w czasie jazdy(gdzies w granicach 75dB), ze nie slychac pracy silnika
Sa one chyba z tej 1 grupy, jakies general Made in Indonezja. Choc maja jeszcze ponad 4mm bieznika, serdecznie mam dosc ich szumu
Wybor padl na gudjery z uwagi na 68dB halasu na metce(inne wskazniki tak bardzo mnie nie interesuja)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
tak, to ta pierwsza grupa aczkolwiek nigdy się na tych oponach nei rozczarowałem jakoś.Gawra pisze:general
Są tanie i tyle. Rozczarowanie miałem na Barumach na których 3x mało auta nie skasowałem na mokrym
może wyząbkowałyGawra pisze: Choc maja jeszcze ponad 4mm bieznika, serdecznie mam dosc ich szumu
nie zapominaj że te wartości z metek tak się mają do rzeczywistości jak moc dzisiejszych samochodów, spalanie i to że nie biorą oleju.Gawra pisze:Wybor padl na gudjery z uwagi na 68dB halasu na metce
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Nie niewyzabkowane*, moja merc uklad geometrii i stan zawieszenia ma w szkolnej ocenie 5
Przeto kto ja dosiadze, doznawszy rozkoszy jazdy "zapytywuje" o sprzedaz
*sa one caloroczne M+S, byc moze stad ten halas?
Przeto kto ja dosiadze, doznawszy rozkoszy jazdy "zapytywuje" o sprzedaz
*sa one caloroczne M+S, byc moze stad ten halas?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
M+S to zawsze taki kompromis... Może być i to...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości