Opony GOODYEAR EFFICIENTGRIP (225x55x16)

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Opony GOODYEAR EFFICIENTGRIP (225x55x16)

Post autor: Gawra »

http://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/ ... 225-55-r16

Takie opony(jak w temacie) zamierzam zakupic na lato (wykorzystujac ceny okresu zimowego)
Wybralem je z uwagi na najnizszy halas jezdny(I nie tylko)z klasy opon premium!
Prosze o opinie uzytkownikow.(moze ktos ma dostep do dobrych upustow)

PS. na forum jest wiele tematow o oponach(w tym 1 podwieszony).jednakze dopisanie sie don, nie daje mi mozliwosci nagrodzic pomagasami ciekawe wypowiedzi ;)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

co tu dużo gadać, na mokrym super, na suchym cisza, sprzedałem na takich swoją czarnulkę, przejechałem na nich jakieś 20 tyś, żadnych zastrzeżeń :D gudjery kozackie gumy są i już, cena mniej kozacka ale za markę trzeba za/prze/ płacić :rotfl: zawsze wychodzę z założenia, że kupując dobre i nowe opony zmniejszam ryzyko, że kiedyś przy hamowaniu zabraknie mi pół metra i będzie mi przykro :D
Jeździsz Gawra czysetąTurbo, więc wiesz, że często granica bezwypadkowości jest dość cienka :D
nie wiem czemu chcesz akurat 225? ja jeździłem na 205, 215, 235, z kombinacją 245 tył i 215 przód, i z tego wszystkiego najlepiej mi się jeździło na 215 i 205.
:hyhy:
Obrazek
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Kid - dzieki :padam: (pomagas polecial)

Dlatego 225, bo mam fele 8 cali i 215 wygladalyby naciagniete :wstyd: (tak uwazam i takie mam zalozone stare, wyprobowane w jezdzie(comfort) i wizualizacji :D )

Na zapasowych 7 1/2 mam 215 zimowe i to jest opitmum :cwaniak:(choc moglyby byc i 205)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Uważam że opony dzielą się generalnie na 3 grupy:
1) chińczyki które są po prostu tanie
2) dębica, sava, barum, kleber i podobne które są przyzwoite
3) czołówka producentów jak Conti, GY, Dunlop, Michelin i podobni którzy nie robią kiepskich opon. Cokolwiek byś nie kupił to zawsze będzie dobra opona - ale i droga.
Przepłacanie o którym pisze kid, jest na porządku dziennym.
Także wybór w trzeciej grupie to tak na prawdę sympatia lub nie do danej marki i chwilowa jakaś promocja na produkty danej marki lub innej.
Nie znam nikogo kto by powiedział że kupił Conti, Michelinkę lub GY i są tragiczne. Generalnym problemem tych opon jest ich szybkie zużycie bo to cena jaką się płaci za doskonałą przyczepność w każdych warunkach. A że W210 zwłaszcza 300TD do lekkich nie należy i zakładając że przelatujesz jakieś 15-20tyś km rocznie to oponki na max 3 sezony.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Piasek - trafne spostrzezenia(pomagas polecial)

Zdecydowalem sie na klase premium, wybierajac jak najcichzse oponki, bo moje obecne tak saktamencko halasuja w czasie jazdy(gdzies w granicach 75dB), ze nie slychac pracy silnika :hyhy:
Sa one chyba z tej 1 grupy, jakies general Made in Indonezja. Choc maja jeszcze ponad 4mm bieznika, serdecznie mam dosc ich szumu :kwasny:

Wybor padl na gudjery z uwagi na 68dB halasu na metce(inne wskazniki tak bardzo mnie nie interesuja)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Gawra pisze:general
tak, to ta pierwsza grupa aczkolwiek nigdy się na tych oponach nei rozczarowałem jakoś.
Są tanie i tyle. Rozczarowanie miałem na Barumach na których 3x mało auta nie skasowałem na mokrym
Gawra pisze: Choc maja jeszcze ponad 4mm bieznika, serdecznie mam dosc ich szumu
może wyząbkowały
Gawra pisze:Wybor padl na gudjery z uwagi na 68dB halasu na metce
nie zapominaj że te wartości z metek tak się mają do rzeczywistości jak moc dzisiejszych samochodów, spalanie i to że nie biorą oleju.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Nie niewyzabkowane*, moja merc uklad geometrii i stan zawieszenia ma w szkolnej ocenie 5
Przeto kto ja dosiadze, doznawszy rozkoszy jazdy "zapytywuje" o sprzedaz :D :rotfl:

*sa one caloroczne M+S, byc moze stad ten halas?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

M+S to zawsze taki kompromis... Może być i to...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości