Przekaźnik pompy paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przekaźnik pompy paliwa
Witam.
Proszę o dane takiego przekaźnika i jak on wygląda.
Zapewne umiejscowiony jest pod tylna kanapą.
Mam tam jakiś, ale wymieniany i wygląda jak zwykły od świateł
Proszę o dane takiego przekaźnika i jak on wygląda.
Zapewne umiejscowiony jest pod tylna kanapą.
Mam tam jakiś, ale wymieniany i wygląda jak zwykły od świateł
VIN *WDB*210061*2A*902016*
:-> a co bez winu pompki nie znajde
Znajdziesz .Zacznij szukac . :-)
Znajdziesz .Zacznij szukac . :-)
Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, o 18:49 przez mesio35, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy, może ktoś podpowie gdzie w moim sedanie znajduje się pompa paliwa? Tego przekaźnika pod kanapą obok bezpieczników u mnie nie ma.
Słyszałem ze pompa może być albo w zbiorniku albo pod podłogą. Która wersja prawdziwa?
Słyszałem ze pompa może być albo w zbiorniku albo pod podłogą. Która wersja prawdziwa?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
No właśnie przed chwilą ostukałem miejsce pod kanapą, tam gdzie przewody wchodzą i pompa zaczeła pracować, samochód odpalił. Tak myślę czy może być jakiś niestyk na przewodach idących do pompy?
Stało się to zaraz po operacji wymiany akumulatora - może coś poruszyłem w przewodach od pompy (?)
[ Dodano: 2012-02-13, 04:01 ]
i jeszcze sprawa tego przekaźnika, ew bezpiecznika - gdzie je znajdę w swoim autku ?
[ Dodano: 2012-02-16, 15:24 ]
Ok, pompa już zdiagnozowana - raz na kilka się zawiesza i trzeba ją "puknąć". Teraz pytanie - czy pompa od 2.0 pasuje do 2.3 (od 2.0 do kupienia mam PIERBURG`a, od 2.3 BOSCHA) ? z góry dzięki za szybkie info
[ Dodano: 2012-02-24, 21:08 ]
Ok, u mnie problem został rozwiązany. Z tego co zdążyłem się nauczyć w E230 były montowane dwie różne pompy paliwa. Różniły się końcówkami oraz wymiarami - taka jak u mnie to BOSCH (grubsza), pierburg ma mniejszą średnicę i inne wyprowadzenie. Różnice widać jak ma się dwie pompki obok siebie.
U mnie (jak chyba u większości) skończyły się szczotki i wymiana na używkę (80zł) jak na razie rozwiązała problem.
Pozdrawiam.
Stało się to zaraz po operacji wymiany akumulatora - może coś poruszyłem w przewodach od pompy (?)
[ Dodano: 2012-02-13, 04:01 ]
i jeszcze sprawa tego przekaźnika, ew bezpiecznika - gdzie je znajdę w swoim autku ?
[ Dodano: 2012-02-16, 15:24 ]
Ok, pompa już zdiagnozowana - raz na kilka się zawiesza i trzeba ją "puknąć". Teraz pytanie - czy pompa od 2.0 pasuje do 2.3 (od 2.0 do kupienia mam PIERBURG`a, od 2.3 BOSCHA) ? z góry dzięki za szybkie info
[ Dodano: 2012-02-24, 21:08 ]
Ok, u mnie problem został rozwiązany. Z tego co zdążyłem się nauczyć w E230 były montowane dwie różne pompy paliwa. Różniły się końcówkami oraz wymiarami - taka jak u mnie to BOSCH (grubsza), pierburg ma mniejszą średnicę i inne wyprowadzenie. Różnice widać jak ma się dwie pompki obok siebie.
U mnie (jak chyba u większości) skończyły się szczotki i wymiana na używkę (80zł) jak na razie rozwiązała problem.
Pozdrawiam.
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 30 gości