SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Prawdopodobnie pompa wody do wymiany , brak krązenia jeżeli ogrzewanie nie grzeje
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

dawid074 pisze:Drodzy koledzy ;-) Mam taki problem z układem chłodzenia,a mianowicie od wczoraj silnik łapie zbyt szybko temperaturę powyżej 90 stopni(dogrzewacz jest wyłączony).jechałem kawałeczek i wskazówka doszła do 100 stopni a jak zahamowanie to spadła do 95 -96 stopni.chłodnia jest zimna jeden mały wężyk do zbiornika wyrównawczego jest również zimny i 2 wężyk z grzałka do spryskiwaczow również zimne.Aha i jeden z tych grubszych węży jest gorący a drugi ten co idzie kolo filtra paliwa i zbiorniczka do wspomagania jest zimny.dodam ze wentylator chodzi cały czas.Z góry dziękuję dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.Mesio to 2.7 cdi 1999 rok.automat.

[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam
Jezeli w ukladzie jest wystarczajaca ilosc plynu, to wyglada mi to na padniety thermostat?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
dawid074
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2014, o 18:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: dawid074 »

Ok to jutro biorę się za to ;-) czyli prawdopodobnie ta pompa a termostat tez sprawdzić jak myślicie bo czytałem jeden temat ze może się zamknął termostat,tylko ze właśnie tego ogrzewania wogule nie mam.No nic Dziękuję Mesio i Gara ;-)
E270 CDI LIFT AUTOMAT 1999r.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

dawid074 pisze:.No nic Dziękuję Mesio i Gara ;-)
Gawra :looka:

Najpierw sprawdz ilosc plynu? Potem thermostat? A w koncu pompe wody?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
dawid074
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2014, o 18:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: dawid074 »

Hehe Przepraszam gawra pisałem z tel słownik tak podpowiedział ;-)
E270 CDI LIFT AUTOMAT 1999r.
Awatar użytkownika
Yaroo68
Posty: 29
Rejestracja: 13 maja 2014, o 18:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Yaroo68 »

witam.Problem z odpaleniem, nowe aku i mieli ledwo odpala.Aku podmieniane i po nocy nie pali,Jak już załapie to potem pali od strzała.Pompa wysokiego ciśnienia po wymianie wszystkich uszczelnień i dekielków.Żadnych błędów na kompie
Classic C 180 WDB2020181A315527 sprzedany, w210 avandgarde 2.2 cdi automat WDB2100071A797624 sprzedany,w210 E200 Kompressor WDB2102481B240316
geez
Posty: 272
Rejestracja: 27 mar 2012, o 08:41
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: geez »

Witajcie!
Jako, że od paru dni zapala mi się kontrolka świec żarowych po odpaleniu na około minutę to uznałem, że tradycyjnie już (3 świeca od czasu zakupu) należy wymienić którąś ze starej gwardii, ALE...po zdjęciu "fajek" oporność wszystkich świec zamyka skalę :zdegustowany:
Więc postanowiłem zerknąć do przekaźnika, nie rozbierałem go, bo jest monolitem, ale chciałem go zmierzyć...to normalne, że wszystkie styki w nim są jakby zwarte? :zdziwko:
Samochód odpala normalnie.
E270 CDI ASB 2001.11
WDB2100161B440332
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/52691
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Znacie dokładne wymiary filtra powietrza do mnie? Każdy producent ma inny wymiar, fakt że to milimetry ale chciałbym wiedzieć jak powinien wyglądać oryginał. Ostatnio założyłem knechta i ledwo zamknąłem obudowe.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Gawra pisze:
dawid074 pisze:.No nic Dziękuję Mesio i Gara ;-)
Gawra :looka:

Najpierw sprawdz ilosc plynu? Potem thermostat? A w koncu pompe wody?
Najpierw ilość płynu a potem pompa bo nawet z zablokowanym termostatem ogrzewanie powinno być.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Dokładnie tak jak toni prawi
E 270 CDI 2000r, lift, manual
dawid074
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2014, o 18:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: dawid074 »

Dziękuję raz jeszcze ;-)
E270 CDI LIFT AUTOMAT 1999r.
cyberkill
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze 2012, o 12:28
Lokalizacja: Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: cyberkill »

czy dogrzewacz silnika (webasto) może mieć coś wspólnego ze wchodzeniem przez samochód w tryb awaryjny? , kiedy temperatura spada poniżej +4 stopni Celsjusza samochód zaczyna mieć problem.... powyżej +4 kiedy nie załącza się dogrzewacz jest wszystko ok.
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Na jakimś komputerze byłeś? Na pewno są zapisane błędy.

ps.
mam auto importowane z USA więc mam gniazdo diagnostyczne OBD II ( w europie benzyny dopiero mają je od 2001 r a diesle od 2004),kupiłem sobie skaner diagnostyczny i wszelkie błędy związane z silnikiem, klimą,sondami,itd mogą sobie wyświetlić i skasować a przynajmniej wiem o co kaman.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
cyberkill
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze 2012, o 12:28
Lokalizacja: Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: cyberkill »

P0100 - luftmassenmesser - to chyba przepływka?

p1351 - regelkreis foder - spritzbeginn

p1223 - regelweggeber oder schieberweggeber y23/1 | 1

p0180 - temperaturfuhler kraftstoff Y1 / 1b1


Błędy z SD z marca 2014 kiedy występował ten sam objaw....
pozniej przelatałem lato bez problemu i teraz kiedy temp spadła poniżej +4 st znowu się zaczęło dziać.

ale kiedy temp powyżej 4 stopni i nie włącza dogrzewacza - jest ok.

na kompa teraz pojade ale chwilowo nie mam kiedy.

auto to e290 td
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
KarolFrd
Posty: 10
Rejestracja: 12 sty 2014, o 22:50
Lokalizacja: Radom, Kowala

Obieg

Post autor: KarolFrd »

Drodzy koledzy ;-) Mam taki problem z układem chłodzenia,a mianowicie od wczoraj silnik łapie zbyt szybko temperaturę powyżej 90 stopni(dogrzewacz jest wyłączony).jechałem kawałeczek i wskazówka doszła do 100 stopni a jak zahamowanie to spadła do 95 -96 stopni.chłodnia jest zimna jeden mały wężyk do zbiornika wyrównawczego jest również zimny i 2 wężyk z grzałka do spryskiwaczow również zimne.Aha i jeden z tych grubszych węży jest gorący a drugi ten co idzie kolo filtra paliwa i zbiorniczka do wspomagania jest zimny.dodam ze wentylator chodzi cały czas.Z góry dziękuję dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.Mesio to 2.7 cdi 1999 rok.automat.

[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam


Odpowiedz będzie taka zaczął bym od sprawdzenia czy nie zapowietrzył się układ, następnie czy nie zamuliła się chłodnica, sprawdził bym termostat a dopiero na końcu czepiał się pompy.Zachowaj kolego taką kolejność bo poco pchać się odrazu w koszta skoro można to sprawdzić na własną rękę.
\\


Pozdrawiam KarolFrd
Mercedesy wiozą nas:)
Zapraszam po części do W210 i W124 napewno pomogę:)

Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości