SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jezeli w ukladzie jest wystarczajaca ilosc plynu, to wyglada mi to na padniety thermostat?dawid074 pisze:Drodzy koledzy ;-) Mam taki problem z układem chłodzenia,a mianowicie od wczoraj silnik łapie zbyt szybko temperaturę powyżej 90 stopni(dogrzewacz jest wyłączony).jechałem kawałeczek i wskazówka doszła do 100 stopni a jak zahamowanie to spadła do 95 -96 stopni.chłodnia jest zimna jeden mały wężyk do zbiornika wyrównawczego jest również zimny i 2 wężyk z grzałka do spryskiwaczow również zimne.Aha i jeden z tych grubszych węży jest gorący a drugi ten co idzie kolo filtra paliwa i zbiorniczka do wspomagania jest zimny.dodam ze wentylator chodzi cały czas.Z góry dziękuję dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.Mesio to 2.7 cdi 1999 rok.automat.
[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Gawradawid074 pisze:.No nic Dziękuję Mesio i Gara ;-)
Najpierw sprawdz ilosc plynu? Potem thermostat? A w koncu pompe wody?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
witam.Problem z odpaleniem, nowe aku i mieli ledwo odpala.Aku podmieniane i po nocy nie pali,Jak już załapie to potem pali od strzała.Pompa wysokiego ciśnienia po wymianie wszystkich uszczelnień i dekielków.Żadnych błędów na kompie
Classic C 180 WDB2020181A315527 sprzedany, w210 avandgarde 2.2 cdi automat WDB2100071A797624 sprzedany,w210 E200 Kompressor WDB2102481B240316
Witajcie!
Jako, że od paru dni zapala mi się kontrolka świec żarowych po odpaleniu na około minutę to uznałem, że tradycyjnie już (3 świeca od czasu zakupu) należy wymienić którąś ze starej gwardii, ALE...po zdjęciu "fajek" oporność wszystkich świec zamyka skalę
Więc postanowiłem zerknąć do przekaźnika, nie rozbierałem go, bo jest monolitem, ale chciałem go zmierzyć...to normalne, że wszystkie styki w nim są jakby zwarte?
Samochód odpala normalnie.
Jako, że od paru dni zapala mi się kontrolka świec żarowych po odpaleniu na około minutę to uznałem, że tradycyjnie już (3 świeca od czasu zakupu) należy wymienić którąś ze starej gwardii, ALE...po zdjęciu "fajek" oporność wszystkich świec zamyka skalę
Więc postanowiłem zerknąć do przekaźnika, nie rozbierałem go, bo jest monolitem, ale chciałem go zmierzyć...to normalne, że wszystkie styki w nim są jakby zwarte?
Samochód odpala normalnie.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
czy dogrzewacz silnika (webasto) może mieć coś wspólnego ze wchodzeniem przez samochód w tryb awaryjny? , kiedy temperatura spada poniżej +4 stopni Celsjusza samochód zaczyna mieć problem.... powyżej +4 kiedy nie załącza się dogrzewacz jest wszystko ok.
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Na jakimś komputerze byłeś? Na pewno są zapisane błędy.
ps.
mam auto importowane z USA więc mam gniazdo diagnostyczne OBD II ( w europie benzyny dopiero mają je od 2001 r a diesle od 2004),kupiłem sobie skaner diagnostyczny i wszelkie błędy związane z silnikiem, klimą,sondami,itd mogą sobie wyświetlić i skasować a przynajmniej wiem o co kaman.
ps.
mam auto importowane z USA więc mam gniazdo diagnostyczne OBD II ( w europie benzyny dopiero mają je od 2001 r a diesle od 2004),kupiłem sobie skaner diagnostyczny i wszelkie błędy związane z silnikiem, klimą,sondami,itd mogą sobie wyświetlić i skasować a przynajmniej wiem o co kaman.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
P0100 - luftmassenmesser - to chyba przepływka?
p1351 - regelkreis foder - spritzbeginn
p1223 - regelweggeber oder schieberweggeber y23/1 | 1
p0180 - temperaturfuhler kraftstoff Y1 / 1b1
Błędy z SD z marca 2014 kiedy występował ten sam objaw....
pozniej przelatałem lato bez problemu i teraz kiedy temp spadła poniżej +4 st znowu się zaczęło dziać.
ale kiedy temp powyżej 4 stopni i nie włącza dogrzewacza - jest ok.
na kompa teraz pojade ale chwilowo nie mam kiedy.
auto to e290 td
p1351 - regelkreis foder - spritzbeginn
p1223 - regelweggeber oder schieberweggeber y23/1 | 1
p0180 - temperaturfuhler kraftstoff Y1 / 1b1
Błędy z SD z marca 2014 kiedy występował ten sam objaw....
pozniej przelatałem lato bez problemu i teraz kiedy temp spadła poniżej +4 st znowu się zaczęło dziać.
ale kiedy temp powyżej 4 stopni i nie włącza dogrzewacza - jest ok.
na kompa teraz pojade ale chwilowo nie mam kiedy.
auto to e290 td
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Obieg
Drodzy koledzy ;-) Mam taki problem z układem chłodzenia,a mianowicie od wczoraj silnik łapie zbyt szybko temperaturę powyżej 90 stopni(dogrzewacz jest wyłączony).jechałem kawałeczek i wskazówka doszła do 100 stopni a jak zahamowanie to spadła do 95 -96 stopni.chłodnia jest zimna jeden mały wężyk do zbiornika wyrównawczego jest również zimny i 2 wężyk z grzałka do spryskiwaczow również zimne.Aha i jeden z tych grubszych węży jest gorący a drugi ten co idzie kolo filtra paliwa i zbiorniczka do wspomagania jest zimny.dodam ze wentylator chodzi cały czas.Z góry dziękuję dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.Mesio to 2.7 cdi 1999 rok.automat.
[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam
Odpowiedz będzie taka zaczął bym od sprawdzenia czy nie zapowietrzył się układ, następnie czy nie zamuliła się chłodnica, sprawdził bym termostat a dopiero na końcu czepiał się pompy.Zachowaj kolego taką kolejność bo poco pchać się odrazu w koszta skoro można to sprawdzić na własną rękę.
\\
Pozdrawiam KarolFrd
[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam
Odpowiedz będzie taka zaczął bym od sprawdzenia czy nie zapowietrzył się układ, następnie czy nie zamuliła się chłodnica, sprawdził bym termostat a dopiero na końcu czepiał się pompy.Zachowaj kolego taką kolejność bo poco pchać się odrazu w koszta skoro można to sprawdzić na własną rękę.
\\
Pozdrawiam KarolFrd
Mercedesy wiozą nas:)
Zapraszam po części do W210 i W124 napewno pomogę:)
Zapraszam po części do W210 i W124 napewno pomogę:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości