Ogólne imformację i opinię dla W211 E420 CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ogólne imformację i opinię dla W211 E420 CDI
Witam szanowne grono znawców Gwiazdy . Mój znajomy rozgląda się za autem jak w temacie E 420 CDI . I tutaj moja prośba o sugestie informcję itp odnośnie tego modelu , jak już jakiej wersjii i rocznika szukać i czy wogóe gra jest warta świeczki .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
Jeśli znajomy ma równie pokaźny budżet na serwis to warto.
Auto daje mega frajde z użytkowania no ale... 2x turbo, 8 cylindrów, 32 zawory, 8 wtrysków, 10-11l oleju silnikowego, mało miejsca pod maską, airmatic, 313KM i 730Nm od niskich obrotów ostro daje po "dupie" skrzyni, a przecież nikt nie kupował takiego wozu by delikatnie muskać pedał gazu. Na 10l/100km też sie nie oprze. Zapomnij o zamiennikach, używanych części też jak na lekarstwo. Mało który mechanik jest na tyle odważny by zajrzeć pod maskę.
Ogólnie auto świetne, ale cholernie drogie w eksploatacji.
Auto daje mega frajde z użytkowania no ale... 2x turbo, 8 cylindrów, 32 zawory, 8 wtrysków, 10-11l oleju silnikowego, mało miejsca pod maską, airmatic, 313KM i 730Nm od niskich obrotów ostro daje po "dupie" skrzyni, a przecież nikt nie kupował takiego wozu by delikatnie muskać pedał gazu. Na 10l/100km też sie nie oprze. Zapomnij o zamiennikach, używanych części też jak na lekarstwo. Mało który mechanik jest na tyle odważny by zajrzeć pod maskę.
Ogólnie auto świetne, ale cholernie drogie w eksploatacji.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
Zajebisty silnik, tylko moim zdaniem nie wart zachodu. Zobacz osiągi 3,0 V6 Cdi i 4,2 V8 Cdi, masa silnika robi swoje i te 314KM gdzieś znika . Dla przykładu 320CDI w V-ce 6,8s/100, 420Cdi 6,1s/100kmh. w obu przypadkach prędkość ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Co by nie mówić ,dupy nie urywa, Szukałem takiej V8 ,sa tylko w sedanach. Moim zdaniem nie warto bo dużo większe spalanie, 320cdi z wirusem byłby fajniejszy.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
o, o, o to, to, to właśnie...elspasoo pisze:Moim zdaniem nie warto bo dużo większe spalanie, 320cdi z wirusem byłby fajniejszy
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Moim zdaniem również E320 CDI to bardzo dobra opcja jeśli chodzi o diesla . Jako że mój znajomy lubi czeprać radość z jazdy po przekazaniu mu sugestii z forum podrzucił na tapetę jeszcze jedną opcję . A mianowicie W211 E500 z tym że poliftowe z silnikiem 5,5 V8 388 KM. I tutaj są również zapytania czy jeśli mu się wrzuci porządną Sekwencję LPG to będzię to współgrało ,oraz czy razem z tym silnikiem była montowana skrzynia 7-Gtronic ?
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
Z deszczu pod rynnę. To nawet w LPG oszczędne nie będzie. E500 jest zjadliwe jak w trasach lata. W codziennym użytkowaniu ok 16L na dzień dobry a LPG 20% więcej i jeszcze i tak musi temp. złapać żeby się przełączyć...
No chyba że robił będzie 10 tyś km rocznie to w sumie żadna różnica czym będzie jeździł.
No chyba że robił będzie 10 tyś km rocznie to w sumie żadna różnica czym będzie jeździł.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Zależy jakie zużycie LPG jest dla kogo akceptowalne . Znajomy się nie spodziewa na pewno spalania rzędu 16 LPG myślę że do 20 LPG przełknie to lekko bo to nie jest dużo jak na to co oferuję V8 . Piszę to jako użytkownik W220 S500 na TAXI .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
Jak ty wychodzisz na swoje z takim piecem...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
No silniczek 5,5 czyli E500 po lifcie to już inna liga 5,3s do 100/h. Z gazem powinno to być ok 14-15 te silniki wbrew pozorom aż tak dużo podobno nie palą, szczególnie nowsze benzynowe CGI pala podobno tak jak ON. Podobno bo ja nie miałem okazji takim jechać. Na temat awaryjności się nie wypowiem - na Pewno silniki po 2009r to już nie ta sama jakość.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
normalnie jakbym jakie forum Daewoo albo innego SsangYoungKorrando czytał...Paweł Cz. pisze:wycierające się koła rozrządu.
Fuj...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Paweł Cz., orientujesz się może czy był silnik jakoś poprawiany bo znajomy celuję w 2009 rok konkretnie ?elspasoo, CGI to już wtrysk bezpośredni a on nie gada z LPG . Tu wszedł na tapetę konkretnie 5.5 V8 i zdaje się że to będzie traf w dziesiątkę .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
gada ale na V8 to koło 8 tyś zł instalka kosztuje.Autoholik pisze:CGI to już wtrysk bezpośredni a on nie gada z LPG
5,5 tyś zł biorą za gazowanie fałwuejowskich 4-cylindrowych FSI
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
dlategoAutoholik pisze:nie podejmie się takie czegoś
i w tym tkwi sedno.Autoholik pisze:odradza taką konfigurację
Gaz w bezpośrednim wtrysku jest "bardziej zdrowy" dla silnika niż benzyna i nasze instalki sekwencyjnego wtrysku gazu w tradycyjnych zasilaniach.
Plusem jest to że odpalasz zimny już na LPG.
Prins opracował technologię wykorzystania fabrycznych wtrysków benzynowych do podawania gazu i podpisał umowę z polskim VAG`iem na "fabryczne sety". Mówiąc wprost można teraz kupić Skodę , VW czy Seata z FSI z "fabryczną instalacją gazową". Impreza kosztuje prawie 8 tyś zł (czyli koło 5ciu instalka + 3tyś zł bierze VAG marży)
Kosztuje to sporo - fakt ale jest normalną użytkową technologią w przeciwieństwie do tych idiotycznych hybryd za dopłatę do których wołają po 30tys zł a których zasięg to 20-30km.
Jeszcze rok, max 2 lata i ceny instalacji LPG pod wtrysk bezpośredni zejdą do poziomu obecnych dobrych instalek wtrysku sekwencyjnego.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości