Przekladka silnika R6, co musze zabrac z dawcy

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

wyzliman
Posty: 58
Rejestracja: 26 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Kołobrzeg

Przekladka silnika R6, co musze zabrac z dawcy

Post autor: wyzliman »

Panowie,

Polegajac na waszym mam nadzieje doswiadczeniu potrzebuje pomocy.
Co musze wyciaganac z 210-tki tak by po wlozeniu silnika do innego auta silnik i skrzynia pracowaly bez problemow?!
Silnik wlasnie wyrwalem dawcy i mam takie oto komputery (czy co to jest)?!
Ktory jest od skrzyni? Ten od silnika to raczej rozpoznaje ale wszystkie wskazowki beda wskazane.

Wejdzie w ten link bo nie udaje mi sie wkleic fot w ten post.

https://plus.google.com/photos/11565337 ... tmeyJrf1QE

Od czego sa te trzy pierodlniki na dwoch ostatnich fotach?
Przewody od nich szly bezpozsrednio na silnik.

Z gory dzieki
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yellowstone2012 »

Są to moduł komfortu i sterownik wentylatorów.
wyzliman
Posty: 58
Rejestracja: 26 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wyzliman »

Jakies inne podpowiedzi co do tych kompow?!
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Ja tutaj nie widzę modułu od skrzyni, zazwyczaj jak byk nalepka Siemens widnieje. Od silnika masz z drugi z napisem VDO. Generalnie potrzebujesz moduł silnika, skrzyni, zasilania. Po drodze jakieś pierdoły wyjdą, ale motor odpalisz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

No cóż dr Religa miał podobne problemy.H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
wyzliman
Posty: 58
Rejestracja: 26 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wyzliman »

fabek pisze:Ja tutaj nie widzę modułu od skrzyni, zazwyczaj jak byk nalepka Siemens widnieje. Od silnika masz z drugi z napisem VDO. Generalnie potrzebujesz moduł silnika, skrzyni, zasilania. Po drodze jakieś pierdoły wyjdą, ale motor odpalisz.
OK, zawsze cos!

Jeszcze jakby ktos mi podpowiedzial czy potrzebuje jekiekolwiek bezpieczniki?
Auto jeszcze jest w rekach wiec mam mozliwosc wytargania wiazek i takich tam potrzebnych pierdol!
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
raaza
Posty: 287
Rejestracja: 7 paź 2013, o 19:21
Lokalizacja: gkp

Post autor: raaza »

A można wiedzieć do czego to będzie swap?
WDB2102371A270261
jarekter
Posty: 97
Rejestracja: 26 lut 2009, o 17:01
Lokalizacja: madagaskar

Post autor: jarekter »

fabek pisze:ale motor odpalisz.
ale immo :)
wyzliman
Posty: 58
Rejestracja: 26 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: wyzliman »

raaza pisze:A można wiedzieć do czego to będzie swap?
Mysle o 115/114 z poczatku 70-tych lat w wersij coupe.
Lekko podkrecic kompa na jakies 290-300KM.

Taki plan ale co z tego wyjdzie....

Tak wiec potrzebuje silnik i skrzynie z cala elektronika coby potem wszystko chodzilo!
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości