Przekladka silnika R6, co musze zabrac z dawcy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przekladka silnika R6, co musze zabrac z dawcy
Panowie,
Polegajac na waszym mam nadzieje doswiadczeniu potrzebuje pomocy.
Co musze wyciaganac z 210-tki tak by po wlozeniu silnika do innego auta silnik i skrzynia pracowaly bez problemow?!
Silnik wlasnie wyrwalem dawcy i mam takie oto komputery (czy co to jest)?!
Ktory jest od skrzyni? Ten od silnika to raczej rozpoznaje ale wszystkie wskazowki beda wskazane.
Wejdzie w ten link bo nie udaje mi sie wkleic fot w ten post.
https://plus.google.com/photos/11565337 ... tmeyJrf1QE
Od czego sa te trzy pierodlniki na dwoch ostatnich fotach?
Przewody od nich szly bezpozsrednio na silnik.
Z gory dzieki
Polegajac na waszym mam nadzieje doswiadczeniu potrzebuje pomocy.
Co musze wyciaganac z 210-tki tak by po wlozeniu silnika do innego auta silnik i skrzynia pracowaly bez problemow?!
Silnik wlasnie wyrwalem dawcy i mam takie oto komputery (czy co to jest)?!
Ktory jest od skrzyni? Ten od silnika to raczej rozpoznaje ale wszystkie wskazowki beda wskazane.
Wejdzie w ten link bo nie udaje mi sie wkleic fot w ten post.
https://plus.google.com/photos/11565337 ... tmeyJrf1QE
Od czego sa te trzy pierodlniki na dwoch ostatnich fotach?
Przewody od nich szly bezpozsrednio na silnik.
Z gory dzieki
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Ja tutaj nie widzę modułu od skrzyni, zazwyczaj jak byk nalepka Siemens widnieje. Od silnika masz z drugi z napisem VDO. Generalnie potrzebujesz moduł silnika, skrzyni, zasilania. Po drodze jakieś pierdoły wyjdą, ale motor odpalisz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
OK, zawsze cos!fabek pisze:Ja tutaj nie widzę modułu od skrzyni, zazwyczaj jak byk nalepka Siemens widnieje. Od silnika masz z drugi z napisem VDO. Generalnie potrzebujesz moduł silnika, skrzyni, zasilania. Po drodze jakieś pierdoły wyjdą, ale motor odpalisz.
Jeszcze jakby ktos mi podpowiedzial czy potrzebuje jekiekolwiek bezpieczniki?
Auto jeszcze jest w rekach wiec mam mozliwosc wytargania wiazek i takich tam potrzebnych pierdol!
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
Mysle o 115/114 z poczatku 70-tych lat w wersij coupe.raaza pisze:A można wiedzieć do czego to będzie swap?
Lekko podkrecic kompa na jakies 290-300KM.
Taki plan ale co z tego wyjdzie....
Tak wiec potrzebuje silnik i skrzynie z cala elektronika coby potem wszystko chodzilo!
obecnie: W210 3.6AMG & 270 CDI & 3.2 Pb x2
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
--------------------------------------------------------
ex: W115, W123, W124, W202, W124, W638 i wiele więcej...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości