Nr 1602481 to wewnętrzne oznaczenie MicksGarage, dlatego nie mogłem tego znaleźć. Pod tym szyfrem kryje się FAI WP6145, czyli zamiennik A-111-200-40-01.
Jeśli dobrze kojarzę, to ta sama pompa była w E230
Nr 1602481 to wewnętrzne oznaczenie MicksGarage, dlatego nie mogłem tego znaleźć. Pod tym szyfrem kryje się FAI WP6145, czyli zamiennik A-111-200-40-01.
Jeśli dobrze kojarzę, to ta sama pompa była w E230
Siemanko - wiem że temat się już na pewno pojawił, bo go gdzieś kiedyś widziałem, ale teraz nie mogę go namierzyć...
Po poskładaniu samochodu po lakierowaniu migają mi obie kontrolki w lusterku wstecznym (Dama 1996 z grudnia, VIN oczywiście w podpisie) rozebrane było niemal wszystko dookoła prócz silnika i deski... Drzwi, klapa, maska, odpięte były poduchy, ale wszelkie błędy skasowałem (nie mam dostępu do SD - wszystko ogarniam programem Delphi release 3.0.3)
Lampki migają obie na raz przez kilka sekund po zamknięciu i otwarciu...
Kiedyś niemal padł mi akumulator to śmigały naprzemiennie...
Drodzy koledzy ;-) Mam taki problem z układem chłodzenia,a mianowicie od wczoraj silnik łapie zbyt szybko temperaturę powyżej 90 stopni(dogrzewacz jest wyłączony).jechałem kawałeczek i wskazówka doszła do 100 stopni a jak zahamowanie to spadła do 95 -96 stopni.chłodnia jest zimna jeden mały wężyk do zbiornika wyrównawczego jest również zimny i 2 wężyk z grzałka do spryskiwaczow również zimne.Aha i jeden z tych grubszych węży jest gorący a drugi ten co idzie kolo filtra paliwa i zbiorniczka do wspomagania jest zimny.dodam ze wentylator chodzi cały czas.Z góry dziękuję dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.Mesio to 2.7 cdi 1999 rok.automat.
[ Dodano: 2014-10-26, 10:23 ]
Aha dodam że wogule nie mam ogrzewania same zimne powietrze leci i z włączona klima i również bez.Pozdrawiam