Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
pompa vito 2.3 - pali EPC i ASR - jeden cylinder źle chodzi
mam zamontowaną pompę bosch 2.3 od vito w mercedesie w210 2.2D
Jest kilka bieżących problemów:
1. pompa bosch vito 2.3 działa ale pali się na desce rozdzielczej EPC i ASR
co może być przyczyną ? Czy trzeba coś przerobić na odpiętej wtyczce
tej która szła do pompy lukasa ?
2. jeden z cylindrów nierówno pracuje. zmieniono zaworki i nie pomogło ?
proszę o pomoc może ktoś miał podobnie.
Jest kilka bieżących problemów:
1. pompa bosch vito 2.3 działa ale pali się na desce rozdzielczej EPC i ASR
co może być przyczyną ? Czy trzeba coś przerobić na odpiętej wtyczce
tej która szła do pompy lukasa ?
2. jeden z cylindrów nierówno pracuje. zmieniono zaworki i nie pomogło ?
proszę o pomoc może ktoś miał podobnie.
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
1.EPC będzie się palić,bo Lucas był elektroniczną pompą a wsadziłeś pompę mechaniczną-najlepiej usunąć żarówkę żeby nie drażniła oka.
2.To może mieć związek z ustawieniem pompy(tak na chłopski rozum),ale tu chyba musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony.
2.To może mieć związek z ustawieniem pompy(tak na chłopski rozum),ale tu chyba musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony.
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
epc niech się pali ale czy asr będzie działać czy trzeba coś przerobić tego nie wiem.
pompę trzeba by ustawić na stanowisku probierczym i zobaczyć jak działa i jakie
parametry wyjdą z pomiaru to chyba jedyna droga do tego aby było wszystko ok
dzięki za odpowiedź.
pompę trzeba by ustawić na stanowisku probierczym i zobaczyć jak działa i jakie
parametry wyjdą z pomiaru to chyba jedyna droga do tego aby było wszystko ok
dzięki za odpowiedź.
DirtyHarry pisze:1.EPC będzie się palić,bo Lucas był elektroniczną pompą a wsadziłeś pompę mechaniczną-najlepiej usunąć żarówkę żeby nie drażniła oka.
2.To może mieć związek z ustawieniem pompy(tak na chłopski rozum),ale tu chyba musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 2014, o 18:47
- Lokalizacja: Elbląg
Ja miałem Lukasa ale to już przeszłość 2 lata temu nawliła mi i dałem do regeneracji do firmy Pezal Gdańsk gdzie zapłaciłem 2000zł. po niecałych 2 latach i przejechaniu 30000 tyś. znowu mi się zepsuła i po wysłaniu (ponownemu) do Pezal powiedzieli ze koszt regeneracji 2500:) śmiech na sali. Odmówiłem i szukałem. Znalazłem gościa w Sztumskiej Wsi który zrobił mi przekładkę z Lukas na Bosch za 1700. Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam. Musze dodać że niewiele osób w Polsce podejmuję się takich przeróbek a naprawdę warto.
Olekelblag
MÓJ ojciec płacił 2 lata temu 1400 zł . A lucasa sprzedaliśmy za 500zł. Dalej rudy robi te przeróbki w stodole pod lasem ??olekelblag pisze:Ja miałem Lukasa ale to już przeszłość 2 lata temu nawliła mi i dałem do regeneracji do firmy Pezal Gdańsk gdzie zapłaciłem 2000zł. po niecałych 2 latach i przejechaniu 30000 tyś. znowu mi się zepsuła i po wysłaniu (ponownemu) do Pezal powiedzieli ze koszt regeneracji 2500:) śmiech na sali. Odmówiłem i szukałem. Znalazłem gościa w Sztumskiej Wsi który zrobił mi przekładkę z Lukas na Bosch za 1700. Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam. Musze dodać że niewiele osób w Polsce podejmuję się takich przeróbek a naprawdę warto.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 2014, o 18:47
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 2014, o 18:47
- Lokalizacja: Elbląg
Dzięki spróbuje dziś wystawić
[ Dodano: 2014-01-19, 09:11 ]
O co wam chodzi panowie??? Pompa Bosch jest całkiem inna niż Lukas! Stan fabryczny fajne określenie tylko że jak miałbym płacić co 1 rok 2500zł za regenerację to jest jedna wielka porażka!!! Mercedes sam wycofał się z pomp lukasa bo są bardzo awaryjne i nie warto ich naprawiać bo chodzą albo i nie! Kwestia tylko czasu ile bedzię działać. Na pewno nie za długo. (moja działała niecałe 2 lata) Co do obrotomierza to nie masz racji! jestem po wymianie pompy z Lukasa na Boscha i nic takiego mi się nie dzieje. Fakt jest taki że jeżeli masz pompę z krótkim kablem obrotomierz po 4000tyś może przestaż działać ale nie zawsze. Pow wymianie pompy auto mocniejsze jest i jedzie 170. wcześniej 180. to nie duża różnica .
[ Dodano: 2014-01-19, 09:12 ]
O co wam chodzi panowie??? Pompa Bosch jest całkiem inna niż Lukas! Stan fabryczny fajne określenie tylko że jak miałbym płacić co 1 rok 2500zł za regenerację to jest jedna wielka porażka!!! Mercedes sam wycofał się z pomp lukasa bo są bardzo awaryjne i nie warto ich naprawiać bo chodzą albo i nie! Kwestia tylko czasu ile bedzię działać. Na pewno nie za długo. (moja działała niecałe 2 lata) Co do obrotomierza to nie masz racji! jestem po wymianie pompy z Lukasa na Boscha i nic takiego mi się nie dzieje. Fakt jest taki że jeżeli masz pompę z krótkim kablem obrotomierz po 4000tyś może przestaż działać ale nie zawsze. Pow wymianie pompy auto mocniejsze jest i jedzie 170. wcześniej 180. to nie duża różnica .
[ Dodano: 2014-01-23, 20:46 ]
Lukas to jest szais !!!! Po regeneracji zrobiłem tylko 30000 kilometrów i znowu to samo. Raz w pezalu 2000 zł teraz zaproponowali 2500 zł więc zrezygnowałem i wymieniłem pompę w Sztumskiej Wsi na Bosch-a przy mrozie -15 odpala od kopa nawet się nie zająknie. Działa super auto mocniejsze i naprawde warto polecam!!!
[ Dodano: 2014-09-11, 22:52 ]
Nie regenerujcie tylko pompy Lukasa w PEZAL. Proponuję wymianę na Bosch u Łukasza wiem co piszę bo tak zrobiłem a PEZAL 2 razy skasował mnie 1900 i 2500!!!
[ Dodano: 2014-01-19, 09:11 ]
O co wam chodzi panowie??? Pompa Bosch jest całkiem inna niż Lukas! Stan fabryczny fajne określenie tylko że jak miałbym płacić co 1 rok 2500zł za regenerację to jest jedna wielka porażka!!! Mercedes sam wycofał się z pomp lukasa bo są bardzo awaryjne i nie warto ich naprawiać bo chodzą albo i nie! Kwestia tylko czasu ile bedzię działać. Na pewno nie za długo. (moja działała niecałe 2 lata) Co do obrotomierza to nie masz racji! jestem po wymianie pompy z Lukasa na Boscha i nic takiego mi się nie dzieje. Fakt jest taki że jeżeli masz pompę z krótkim kablem obrotomierz po 4000tyś może przestaż działać ale nie zawsze. Pow wymianie pompy auto mocniejsze jest i jedzie 170. wcześniej 180. to nie duża różnica .
[ Dodano: 2014-01-19, 09:12 ]
O co wam chodzi panowie??? Pompa Bosch jest całkiem inna niż Lukas! Stan fabryczny fajne określenie tylko że jak miałbym płacić co 1 rok 2500zł za regenerację to jest jedna wielka porażka!!! Mercedes sam wycofał się z pomp lukasa bo są bardzo awaryjne i nie warto ich naprawiać bo chodzą albo i nie! Kwestia tylko czasu ile bedzię działać. Na pewno nie za długo. (moja działała niecałe 2 lata) Co do obrotomierza to nie masz racji! jestem po wymianie pompy z Lukasa na Boscha i nic takiego mi się nie dzieje. Fakt jest taki że jeżeli masz pompę z krótkim kablem obrotomierz po 4000tyś może przestaż działać ale nie zawsze. Pow wymianie pompy auto mocniejsze jest i jedzie 170. wcześniej 180. to nie duża różnica .
[ Dodano: 2014-01-23, 20:46 ]
Lukas to jest szais !!!! Po regeneracji zrobiłem tylko 30000 kilometrów i znowu to samo. Raz w pezalu 2000 zł teraz zaproponowali 2500 zł więc zrezygnowałem i wymieniłem pompę w Sztumskiej Wsi na Bosch-a przy mrozie -15 odpala od kopa nawet się nie zająknie. Działa super auto mocniejsze i naprawde warto polecam!!!
[ Dodano: 2014-09-11, 22:52 ]
Nie regenerujcie tylko pompy Lukasa w PEZAL. Proponuję wymianę na Bosch u Łukasza wiem co piszę bo tak zrobiłem a PEZAL 2 razy skasował mnie 1900 i 2500!!!
Olekelblag
- biniek_981
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 19:02
- Lokalizacja: Lubań
Tylko błagam Cię, nie rób tego w sposób z jakim się spotkałem Byłem w Bydgoszczy po Mercedesa. 2.2 D właśnie. Gość twierdził że ma wymienioną pompę z Lucasa na Bosch. Po chwilowych dywagacjach przyznał się że pompa pochodzi z T4 1.9 tdi Pozdrawiam Pana z Bydgoszczy
Mercedes Benz W210
WERSJA AVANTGARDE
3,2 benz+LPG 1997 r. automat
162 KW/220 KM silnik OM 104.995
WDB2100551A316275
WERSJA AVANTGARDE
3,2 benz+LPG 1997 r. automat
162 KW/220 KM silnik OM 104.995
WDB2100551A316275
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
A po co chcesz zmieniać?chylu pisze:Mam pytanko do was, śledzę ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż może ktoś się orientuje czy przeróbka z rotacyjnej pompy na rzędową w silniku 2,9 td będzie działać? Bo coraz większe mam obiekcje co do tej przeróbki, mimo zapewnień mechanika że będzie wszystko ok.
W210 '95 300D
ze względu na to że stara pompa uległa awarii i nic się już z nią nie da zrobić, i mechanik mi powiedział że najlepiej jest przerobić na rzędową to nie będę miał już więcej problemów, tylko teraz obiekcje mnie naszły po natrafieniu na multum opinii że taka przeróbka jest możliwa w 2,2 d ale co do 2,9 td nie znalazłem odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 7 lut 2015, o 20:29 przez chylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości