Moja mała Dama
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Moja mała Dama
Przyszedł czas, żeby pokazać swoje auto.
Damę mam od ok. 1,5 roku, przez ten czas się dużo zmieniło w niej, ale po kolei.
Jestem uczniem ostatniej klasy liceum, jak wynika z nick'u mam 19 lat.
Na auto sam zapracowałem, i sam je utrzymuje co nie jest proste ucząc się, praktycznie każdy grosz wolny wkładam w nią, ale robię to z uśmiechem na twarzy.
Auto zakupiłem od przyjaciela rodziny który posiadał je przez jakieś 4 lata, miał małą przygodę i uderzył przodem w inne bo niby się zagapił jak było tego nie wiem ale mniejsza z tym.
Oto ona zdjęcia bardzo słabej jakości bo telefonem.
Zdjęcie z przed 2 lat, siostra jechała damą do ślubu.
Jest to E220 D z '97r. w wersji Classic
Code Текст
213 PARAMETER STEERING
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
643 SERIES WHEELS WITH BROAD TIRES
807 AEJ 06/1/M/X
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
000A FABRIC, ARISTA / CARUSO
149 Unknown
001A Unknown
Olej i filtry są wymieniane co ok. 12kkm.
Tarcze oraz klocki z przodu i z tyłu są nowe.
Poduszki silnika i jeszcze dużo więcej było robione, staram się wszystko na bieżąco robić.
Jakiś równy rok temu zaczął coraz mocniej szwankować lucas, i zaczęło się szukanie na forum porad jak naprawić co zrobić, w pewnym momencie myślałem o sprzedaży auta, ale znalazłem mechanika który twierdził, że mi zrobi przeróbkę, ale jak się ostatecznie okazało nie miał do końca pojęcia jak to zrobić, w końcu zgadałem się z kolegą z naszego forum Maniekxzx i przerobił mi lucasa na bosh auto odebrałem bodajże jakoś w styczniu (ok. tygodnia je trzymał).
Od tego czasu już narobiłem 15kkm bez problemu z pompą i bez zmartwień wsiadam, odpalam i jadę gdzie chce bez myśli czy się nie zatrzymam i będą problemy z pompą.
Dama ma na dzień dzisiejszy 422020 km sam nią zrobiłem jakieś 25kkm.
Może z wyglądu jak na razie nie porywa ale są plany co do niej.
Do wymiany
Wężyki i kilka pierdółek.
Małe problemy z kilkoma czujnikami nic poważnego.
Dać do obszycia kierownice (lub nowa) + podłokietnik, oraz wymiana drewna dwóch schowków bo są popękane, wymiana fotela kierowcy bo już powoli pokazuje upływ lat.
Felgi oraz zawieszenie(od avantgarde), myślę nad monoblock II a moja dziewczyna upiera się przy monoblock IV zobaczymy co z tego wyjdzie.
Następnie cała blacharka wymiana maski, błotników oraz konserwacja pełna
Większość z tego będę próbował ogarnąć w następnym roku, oczywiście powodem są pieniądze, ale jakoś damy rade.
Lista będzie się zmniejszać ale jeszcze w między czasie dojdzie trochę rzeczy bo chcę zrobić igiełkę z niej bo na to zasługuje.
Ktoś może się spytać czemu 2.2D, bo akurat się trafił,czy żałuję ? Nie i nigdy nie będę może nie ma osiągów Bóg wie jakich ale to moje auto i myślę, że będzie w mojej rodzinie do końca.
Ps. Oczywiście mam felgi na przód lecz z pewnego powodu mam tymczasowo stalówki
Damę mam od ok. 1,5 roku, przez ten czas się dużo zmieniło w niej, ale po kolei.
Jestem uczniem ostatniej klasy liceum, jak wynika z nick'u mam 19 lat.
Na auto sam zapracowałem, i sam je utrzymuje co nie jest proste ucząc się, praktycznie każdy grosz wolny wkładam w nią, ale robię to z uśmiechem na twarzy.
Auto zakupiłem od przyjaciela rodziny który posiadał je przez jakieś 4 lata, miał małą przygodę i uderzył przodem w inne bo niby się zagapił jak było tego nie wiem ale mniejsza z tym.
Oto ona zdjęcia bardzo słabej jakości bo telefonem.
Zdjęcie z przed 2 lat, siostra jechała damą do ślubu.
Jest to E220 D z '97r. w wersji Classic
Code Текст
213 PARAMETER STEERING
248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
643 SERIES WHEELS WITH BROAD TIRES
807 AEJ 06/1/M/X
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
000A FABRIC, ARISTA / CARUSO
149 Unknown
001A Unknown
Olej i filtry są wymieniane co ok. 12kkm.
Tarcze oraz klocki z przodu i z tyłu są nowe.
Poduszki silnika i jeszcze dużo więcej było robione, staram się wszystko na bieżąco robić.
Jakiś równy rok temu zaczął coraz mocniej szwankować lucas, i zaczęło się szukanie na forum porad jak naprawić co zrobić, w pewnym momencie myślałem o sprzedaży auta, ale znalazłem mechanika który twierdził, że mi zrobi przeróbkę, ale jak się ostatecznie okazało nie miał do końca pojęcia jak to zrobić, w końcu zgadałem się z kolegą z naszego forum Maniekxzx i przerobił mi lucasa na bosh auto odebrałem bodajże jakoś w styczniu (ok. tygodnia je trzymał).
Od tego czasu już narobiłem 15kkm bez problemu z pompą i bez zmartwień wsiadam, odpalam i jadę gdzie chce bez myśli czy się nie zatrzymam i będą problemy z pompą.
Dama ma na dzień dzisiejszy 422020 km sam nią zrobiłem jakieś 25kkm.
Może z wyglądu jak na razie nie porywa ale są plany co do niej.
Do wymiany
Wężyki i kilka pierdółek.
Małe problemy z kilkoma czujnikami nic poważnego.
Dać do obszycia kierownice (lub nowa) + podłokietnik, oraz wymiana drewna dwóch schowków bo są popękane, wymiana fotela kierowcy bo już powoli pokazuje upływ lat.
Felgi oraz zawieszenie(od avantgarde), myślę nad monoblock II a moja dziewczyna upiera się przy monoblock IV zobaczymy co z tego wyjdzie.
Następnie cała blacharka wymiana maski, błotników oraz konserwacja pełna
Większość z tego będę próbował ogarnąć w następnym roku, oczywiście powodem są pieniądze, ale jakoś damy rade.
Lista będzie się zmniejszać ale jeszcze w między czasie dojdzie trochę rzeczy bo chcę zrobić igiełkę z niej bo na to zasługuje.
Ktoś może się spytać czemu 2.2D, bo akurat się trafił,czy żałuję ? Nie i nigdy nie będę może nie ma osiągów Bóg wie jakich ale to moje auto i myślę, że będzie w mojej rodzinie do końca.
Ps. Oczywiście mam felgi na przód lecz z pewnego powodu mam tymczasowo stalówki
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
vin. WDB2100041A278483
Wiem, twarzyczkę trzeba dać do dobrego chirurga bo jest w takim sobie stanie ale tak jak wspominałem najpierw muszę sobie zaoszczędzić żeby jej jakiś "fachowiec" nie skrzywdził.
Bo wolę poczekać i mieć porządnie niż mieć bo mieć ale do dupy.
Jestem o tyle dziwnym wyjątkiem, że zamiast na piwko i fajki lub używki wolę coś dla Damy kupić
Bo wolę poczekać i mieć porządnie niż mieć bo mieć ale do dupy.
Jestem o tyle dziwnym wyjątkiem, że zamiast na piwko i fajki lub używki wolę coś dla Damy kupić
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
vin. WDB2100041A278483
Mam chwilkę więc co nieco napiszę, tak więc:
W tym tygodniu zostały wymienione wężyki od wtrysków ponieważ zalewały wszystko oraz kolanko (nie wiem jak to fachowo się nazywa)
Tak jak już pisałem damę mam 1,5 roku i żeby nikt nie myślał że nic nie wkładam:
*wymienione wszystkie świece
*przód + tył hamulce
*uszczelnienie tylnego mostu
*wymiana chłodnicy
*nowy/używany komputer srs
*prawy wahacz
*drążki kierownicze
*język maski
*lucas na bosha
*nowy akumulator
*końcówki wężyków hamulcowych
*oczywiście żarówki itd
(jeszcze na pewno coś było, ale zapominalski jestem)
Właśnie zastanawiam się nad maską (taki sam kolor w bardzo dobrym stanie), mogę kupić w dość dobrej cenie. Jak kupię i zamontuję to się pochwalę
Mam pytanie co zrobić z silnikiem bo on jest umyty itd, ale dość nieciekawo wygląda co proponujecie.
W tym tygodniu zostały wymienione wężyki od wtrysków ponieważ zalewały wszystko oraz kolanko (nie wiem jak to fachowo się nazywa)
Tak jak już pisałem damę mam 1,5 roku i żeby nikt nie myślał że nic nie wkładam:
*wymienione wszystkie świece
*przód + tył hamulce
*uszczelnienie tylnego mostu
*wymiana chłodnicy
*nowy/używany komputer srs
*prawy wahacz
*drążki kierownicze
*język maski
*lucas na bosha
*nowy akumulator
*końcówki wężyków hamulcowych
*oczywiście żarówki itd
(jeszcze na pewno coś było, ale zapominalski jestem)
Właśnie zastanawiam się nad maską (taki sam kolor w bardzo dobrym stanie), mogę kupić w dość dobrej cenie. Jak kupię i zamontuję to się pochwalę
Mam pytanie co zrobić z silnikiem bo on jest umyty itd, ale dość nieciekawo wygląda co proponujecie.
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
vin. WDB2100041A278483
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Może pomaluj czerwonym sprayem (cały) a na górze zrób napis emix95 (z tym, ze to już na czarno - najlepiej czarny mat - modne ostatnio), wtedy będzie "petarda"emix95 pisze: Mam pytanie co zrobić z silnikiem bo on jest umyty itd, ale dość nieciekawo wygląda co proponujecie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Za jaką kwotę?emix95 pisze: zgadałem się z kolegą z naszego forum Maniekxzx i przerobił mi lucasa na bosh
A czemu to?emix95 pisze:Oczywiście mam felgi na przód lecz z pewnego powodu mam tymczasowo stalówki
Jeśli kupisz jakiegoś Monoblocka, to na pewno szarpniesz się na duże koło. Wg mnie najrozsądniejszym wariantem będzie zakup 16" - jakiś wzór z pięcioma otworami (może być też od W202/203/211). Zakup felg wyjdzie tanio, opony dużo tańsze niż 17 (lub tym bardziej 18"), spalanie tylko lekko wzrośnie, a silnika nie będziesz katował. Oczywiście Twój wybór, ale myślę, że podejdziesz do tego rozsądnie, bo zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na... na wiele rzeczy
Byś musiał użyć czegoś takiego: LINKemix95 pisze:Mam pytanie co zrobić z silnikiem bo on jest umyty itd, ale dość nieciekawo wygląda co proponujecie.
Nie polecam bawić się w półśrodki - kup porządny zestaw do czyszczenia plastików i silnie zabrudzonego metalu. Później ew. możesz wyczyścić i polerować elementy metalowe. Oczywiście brud swoją drogą, ale to też kwestia mechanicznych uszkodzeń powłoki danego elementu. Próbuj i efektami pochwal się na forum
qoompel dzięki za dobre słowo
Co do Lucasa na Bosha to ok 1700 zł z wszystkim
A co do felg, nie jest to demon prędkości więc może chociaż ładnie będzie wyglądać.
Odnośnie aktualnych spraw padł mi most, jego żywot się skończył, szukam nowej i mam pytanie:
Jeżeli most stał kilka ładnych lat nie używany czy to źle?
i drugie :
[img=http://s1.postimg.org/wpd9g5zfv/1847069 ... edes_w.jpg]
zaznaczone elementy ma ponacinane "kątówką" miejsca na śruby a mój ma całe czy jest możliwość przełożenia tego mocowania z mojego do tego ?
Proszę o szybką odp.
Z góry dzięki
Co do Lucasa na Bosha to ok 1700 zł z wszystkim
A co do felg, nie jest to demon prędkości więc może chociaż ładnie będzie wyglądać.
Odnośnie aktualnych spraw padł mi most, jego żywot się skończył, szukam nowej i mam pytanie:
Jeżeli most stał kilka ładnych lat nie używany czy to źle?
i drugie :
[img=http://s1.postimg.org/wpd9g5zfv/1847069 ... edes_w.jpg]
zaznaczone elementy ma ponacinane "kątówką" miejsca na śruby a mój ma całe czy jest możliwość przełożenia tego mocowania z mojego do tego ?
Proszę o szybką odp.
Z góry dzięki
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
vin. WDB2100041A278483
Wszystko można zrobić tylko czy warto.? Rozbierać most i przekładać części z innego.Nie lepiej kupić dobry zamontować i cieszyć się z jazdy.
Jeśli nie ma wody w moście to leżakowanie mu nie zaszkodzi.
Jeśli nie ma wody w moście to leżakowanie mu nie zaszkodzi.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Co myślicie o tym moście:
http://allegro.pl/mercedes-c-klasa-202- ... 98152.html
http://allegro.pl/most-dyfer-3-64-2-5d- ... 52386.html
http://allegro.pl/mercedes-c-klasa-202- ... 98152.html
http://allegro.pl/most-dyfer-3-64-2-5d- ... 52386.html
Ostatnio zmieniony 21 paź 2014, o 19:42 przez emix95, łącznie zmieniany 1 raz.
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
vin. WDB2100041A278483
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości