Problem ze stykami - przynajmniej na to wygląda.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem ze stykami - przynajmniej na to wygląda.
Posiadam w swoim oczku klimatyzację manualną.
Problem objawia się tym, że po włączeniu klimatyzacji powinien uruchomić się dodatkowy [(?) albo ten sam ale na wyższych obrotach] wiatrak, ale tego skubaniec nie chce zrobić. Zauważyłem, że w momencie gdy lekko stuknę bądź docisnę drewniany panel pomiędzy przyciskiem "awaryjnych" a pokrętłami zaczyna się uaktywniać. Jak rozumiem problem tkwi, w którymś ze styków. Pytanie tylko, jak się tam dostać i czego szukać?
Za wszelkie wskazówki dziękuję.
P.S - Do moda/admina - próbowałem się dostać do tematu z opisanymi przeze mnie objawami, niestety nie zawsze wszystko się zgadzało. Także - Tato, nie bij!
Dziękuję.
Problem objawia się tym, że po włączeniu klimatyzacji powinien uruchomić się dodatkowy [(?) albo ten sam ale na wyższych obrotach] wiatrak, ale tego skubaniec nie chce zrobić. Zauważyłem, że w momencie gdy lekko stuknę bądź docisnę drewniany panel pomiędzy przyciskiem "awaryjnych" a pokrętłami zaczyna się uaktywniać. Jak rozumiem problem tkwi, w którymś ze styków. Pytanie tylko, jak się tam dostać i czego szukać?
Za wszelkie wskazówki dziękuję.
P.S - Do moda/admina - próbowałem się dostać do tematu z opisanymi przeze mnie objawami, niestety nie zawsze wszystko się zgadzało. Także - Tato, nie bij!
Dziękuję.
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
WDB2100351B088452
Wymontuj radio, u góry powinieneś ujrzeć dwie śrubki. Odkręć je i odchyl panel zaczynając od dołu, czyli panel chwytasz od dołu i unosisz go do góry uzyskując pozycję poziomą.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Ok, czyli przeczyścić je najlepiej?
Mam jeszcze jedno pytanie w związku z klimą.
Jest taki uno picollo problemo.
Klimatyzacja dmucha mi ciepłym powietrzem od strony kierowcy, ale dodatkowo slyszę syczenie ze środkowych kratek. I teraz co powinienem na początku zrobić. Zajrzeć do zaworków wodnych, czy od nabicia klimy?
Mam jeszcze jedno pytanie w związku z klimą.
Jest taki uno picollo problemo.
Klimatyzacja dmucha mi ciepłym powietrzem od strony kierowcy, ale dodatkowo slyszę syczenie ze środkowych kratek. I teraz co powinienem na początku zrobić. Zajrzeć do zaworków wodnych, czy od nabicia klimy?
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
WDB2100351B088452
Zrobic rzecz najprostsza i bezinwestycyjna - oczyscic zaworkiBaz pisze:
Klimatyzacja dmucha mi ciepłym powietrzem od strony kierowcy, ale dodatkowo slyszę syczenie ze środkowych kratek. I teraz co powinienem na początku zrobić. Zajrzeć do zaworków wodnych, czy od nabicia klimy?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Jeszcze się do tego nie zabrałem, ale to raczej będą one, bo przy włączonym ogrzewaniu również ten sam nawiew i powietrze od strony kierowcy jest wyraźnie chłodniejsze, tzn. tak jakby temperatura była bardzo zbliżona przy włączonej klimie, czy ogrzewaniu. Powietrze delikatnie zmienia temperaturę, ale nie jest to znacząca zmiana. Prawa strona bez zarzutu.
Dzięki Panowie za zainteresowanie
Dzięki Panowie za zainteresowanie
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
WDB2100351B088452
po raz drugi w ciagu dwoch dni odgrzeje temat
mam klime manualna
ustawiona jedna i druga strona na biale pole
po uruchomieniu auta jedna i druga strona dmucha na cieplo
ale po jakims czasie strona kierowcy zaczyna dmuchac na zimno
a strona pasazera dalej dmucha na cieplo
czy moze to byc wina tych zaworkow
czy moze jakis inny powod jest
z gory dzieki i pozdrawiam
mam klime manualna
ustawiona jedna i druga strona na biale pole
po uruchomieniu auta jedna i druga strona dmucha na cieplo
ale po jakims czasie strona kierowcy zaczyna dmuchac na zimno
a strona pasazera dalej dmucha na cieplo
czy moze to byc wina tych zaworkow
czy moze jakis inny powod jest
z gory dzieki i pozdrawiam
don't worry be careful
E220cdi classic '00
E220cdi classic '00
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości