Problem ze stykami - przynajmniej na to wygląda.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Baz
Posty: 36
Rejestracja: 7 sie 2013, o 17:50
Lokalizacja: śląskie

Problem ze stykami - przynajmniej na to wygląda.

Post autor: Baz »

Posiadam w swoim oczku klimatyzację manualną.

Problem objawia się tym, że po włączeniu klimatyzacji powinien uruchomić się dodatkowy [(?) albo ten sam ale na wyższych obrotach] wiatrak, ale tego skubaniec nie chce zrobić. Zauważyłem, że w momencie gdy lekko stuknę bądź docisnę drewniany panel pomiędzy przyciskiem "awaryjnych" a pokrętłami zaczyna się uaktywniać. Jak rozumiem problem tkwi, w którymś ze styków. Pytanie tylko, jak się tam dostać i czego szukać?

Za wszelkie wskazówki dziękuję. :niepewny:


P.S - Do moda/admina - próbowałem się dostać do tematu z opisanymi przeze mnie objawami, niestety nie zawsze wszystko się zgadzało. Także - Tato, nie bij!
Dziękuję.
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Wymontuj radio, u góry powinieneś ujrzeć dwie śrubki. Odkręć je i odchyl panel zaczynając od dołu, czyli panel chwytasz od dołu i unosisz go do góry uzyskując pozycję poziomą.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
Baz
Posty: 36
Rejestracja: 7 sie 2013, o 17:50
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Baz »

A co tam mogę zastać w środku?
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

kostki i przewody.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Baz
Posty: 36
Rejestracja: 7 sie 2013, o 17:50
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Baz »

Ok, czyli przeczyścić je najlepiej?


Mam jeszcze jedno pytanie w związku z klimą.

Jest taki uno picollo problemo.

Klimatyzacja dmucha mi ciepłym powietrzem od strony kierowcy, ale dodatkowo slyszę syczenie ze środkowych kratek. I teraz co powinienem na początku zrobić. Zajrzeć do zaworków wodnych, czy od nabicia klimy?
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Baz pisze:
Klimatyzacja dmucha mi ciepłym powietrzem od strony kierowcy, ale dodatkowo slyszę syczenie ze środkowych kratek. I teraz co powinienem na początku zrobić. Zajrzeć do zaworków wodnych, czy od nabicia klimy?
Zrobic rzecz najprostsza i bezinwestycyjna - oczyscic zaworki :cwaniak:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Zaworki przetestuj dotykajac wezow przy rozgrzanym silniku. Jesli nie sa gorace, to trzymaja.
Cieplejsza jedna strona i syczenie to typowy objaw niskiego cisnienia czynnika. Jako ze nie masz klimatronika, to musisz podlaczyc manometr do weza aby sprawdzic dokladnie.
Awatar użytkownika
Baz
Posty: 36
Rejestracja: 7 sie 2013, o 17:50
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Baz »

Jeszcze się do tego nie zabrałem, ale to raczej będą one, bo przy włączonym ogrzewaniu również ten sam nawiew i powietrze od strony kierowcy jest wyraźnie chłodniejsze, tzn. tak jakby temperatura była bardzo zbliżona przy włączonej klimie, czy ogrzewaniu. Powietrze delikatnie zmienia temperaturę, ale nie jest to znacząca zmiana. Prawa strona bez zarzutu.

Dzięki Panowie za zainteresowanie
E200 + LPG - klasyczny "Helmut" / 100kW
WDB2100351B088452
tomaszi
Posty: 23
Rejestracja: 1 gru 2012, o 01:58
Lokalizacja: B-B

Post autor: tomaszi »

po raz drugi w ciagu dwoch dni odgrzeje temat :D
mam klime manualna
ustawiona jedna i druga strona na biale pole
po uruchomieniu auta jedna i druga strona dmucha na cieplo
ale po jakims czasie strona kierowcy zaczyna dmuchac na zimno
a strona pasazera dalej dmucha na cieplo

czy moze to byc wina tych zaworkow
czy moze jakis inny powod jest

z gory dzieki i pozdrawiam
don't worry be careful

E220cdi classic '00
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości