Tryb awaryjny, bład czujnika ciśnienia paliwa.

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ciapek
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Tryb awaryjny, bład czujnika ciśnienia paliwa.

Post autor: ciapek »

dd
Ostatnio zmieniony 8 maja 2013, o 00:54 przez ciapek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

ciapek pisze:gdzie znajduje się ten czujnik
W pompie. Może nie czujnik, tylko ciśnienie paliwa spada na pompie? Komputer odczytuje błąd czujnika, gdyż w tym momencie powinna z czujnika wychodzić informacja o odpowiednim ciśnieniu paliwa.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ciapek
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ciapek »

Dzieki za odpowiedź, czyli najprawdopodobniej usiadła pompa paliwa.? da się coś zrobić tak na szybko? od czego zacząć ewentualnie by dojść do setna awari? Wspomnne jeszcze, że przy wyłączeniu zapłonu jestem wstanie wyjąć kluczyk, wysiąść z samochodu zamknąć drzwi, aż samochód dopiero zgasnie.

[ Dodano: 2013-04-22, 16:31 ]
Pompa wtryskowa
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Brak nr VIN w podpisie i nie jestem wróżką. ;) W pompie Lucas taki objaw świadczy też o padaniu zaworu zwrotnego (gaszak). Jak pompa nie cieknie to jest jeszcze ok. Na szybko do pompiarza.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ciapek
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ciapek »

Sory zaraz dodam numer VIN, po przeczytaniu i analizie chyba całego internetu na temat tych pomp w E klasach. Postanowiłem udać się do pompiarza zgodnie ze wskazówkami KMTAXI zapłaciłem 700zł za wymontowanie pompy uszczelnienie i ponowny montaż. Wyjechałem z warsztatu przejechałem może 7km i objaw ten sam 0 świecących kontrolek i max obroty do 3500tys. i to koniec mojej historii. Posiadam tą nieszczęsną pome LUCASA, co jeszcze moge sprawdzić wymienić?, dotkną puknąć,? by znać prawidłową przyczyne awari?
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Podana przez Ciebie cena usługi, to standardowa cena tylko za uszczelnienie, a co z zaworkiem i czujnikiem? Pompiarz się nie wypowiedział? Kompleksowa regeneracja takiej pompy , to koszt około 3000zł, dlatego niektórzy zastępują tę pompę, pompą rotacyjną Boscha montowaną w Sprinterach - było na forum. Zakładam, że filtr paliwa został wymieniony. ;)
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ciapek
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ciapek »

Nie filtr paliwa nie został wymieniony, mechanior stwierdził, pocenie się pompy to powód nie sprawności, zrobił tak i nic nie dało. Możesz chociaż powiedziec około ile taka pompa kosztuje> od Sprintera? ide wymienić filtr paliwa.

[ Dodano: 2013-04-24, 09:34 ]
Już czegos się dowiedziałem, dostałem informacje od pompiarza, że pompa była już regenerowała całkowicie, on wymienił uszczelki i przewody. Patrząc na książke serwisową filtr był wymieniany nie spełna 5tys km temu. Widzę, jeszcze jedną zależność, nie zależnie ile auto jest nie odpalane po uruchomieniu motoru 20s i samochód znów kręci się tylko do 3,5 tys obr. Samochód nie kopci tylko kurcze coś go odcina.

[ Dodano: 2013-04-24, 18:13 ]
Witam ponownie, doszły mnie słuchy, że powododem tej awari może byc zawór EGR, który podobno mozna jakoś oszukac i sprawdzić tą zależność.?

[ Dodano: 2013-05-08, 00:52 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY WINA USZKODZONY PRZEWÓD PRZY POMPIE PALIWOWEJ UFF...
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

Znalazłem taki oto fragment w książce "Mercedes W210 SAM NAPRAWIAM" dotyczący układu recyrkulacji spalin. Co to znaczy, że temperatura spalania w komorze silnika jest niższa?
Czy silnik przez to pracuje w niższej temperaturze czy wręcz odwrotnie?
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

michal.goclawsk pisze:Znalazłem taki oto fragment w książce "Mercedes W210 SAM NAPRAWIAM" dotyczący układu recyrkulacji spalin. Co to znaczy, że temperatura spalania w komorze silnika jest niższa?
Czy silnik przez to pracuje w niższej temperaturze czy wręcz odwrotnie?
Jak do cylindra trafiają spaliny wpuszczone przez EGR ( a to przecież nie dzieje się cały czas), to automatycznie trafia tam mniej tlenu, przez co zmieniają się warunki spalania i faktycznie obniża to temperaturę w cylindrze, co wpływa niby na zmniejszenie emisji jakiś szkodliwych substancji.
Ale nadal jest ona naprawdę wysoka i nie ma specjalnie wpływu na ogólną temperaturę pracy silnika, która jest regulowana przez termostat.
Silnik niezależnie, czy masz -15 czy +25 powinien trzymać lekko powyżej 80 stopni na wskaźniku, ewentualnie przy upałach lub dużym obciążeniu trochę więcej.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
michal.goclawsk
Posty: 170
Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: michal.goclawsk »

"noc" pisał wcześniej, że nie jest to EGR tylko ARF w naszym przypadku i działa on cały czas od chwili uruchomienia silnika. Tak też było w moim aucie do niedawna, z tego co pamiętam.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości