Tryb awaryjny, bład czujnika ciśnienia paliwa.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Tryb awaryjny, bład czujnika ciśnienia paliwa.
dd
Ostatnio zmieniony 8 maja 2013, o 00:54 przez ciapek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
VIN: WDB2100041A003192
Dzieki za odpowiedź, czyli najprawdopodobniej usiadła pompa paliwa.? da się coś zrobić tak na szybko? od czego zacząć ewentualnie by dojść do setna awari? Wspomnne jeszcze, że przy wyłączeniu zapłonu jestem wstanie wyjąć kluczyk, wysiąść z samochodu zamknąć drzwi, aż samochód dopiero zgasnie.
[ Dodano: 2013-04-22, 16:31 ]
Pompa wtryskowa
[ Dodano: 2013-04-22, 16:31 ]
Pompa wtryskowa
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
VIN: WDB2100041A003192
Sory zaraz dodam numer VIN, po przeczytaniu i analizie chyba całego internetu na temat tych pomp w E klasach. Postanowiłem udać się do pompiarza zgodnie ze wskazówkami KMTAXI zapłaciłem 700zł za wymontowanie pompy uszczelnienie i ponowny montaż. Wyjechałem z warsztatu przejechałem może 7km i objaw ten sam 0 świecących kontrolek i max obroty do 3500tys. i to koniec mojej historii. Posiadam tą nieszczęsną pome LUCASA, co jeszcze moge sprawdzić wymienić?, dotkną puknąć,? by znać prawidłową przyczyne awari?
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
VIN: WDB2100041A003192
Podana przez Ciebie cena usługi, to standardowa cena tylko za uszczelnienie, a co z zaworkiem i czujnikiem? Pompiarz się nie wypowiedział? Kompleksowa regeneracja takiej pompy , to koszt około 3000zł, dlatego niektórzy zastępują tę pompę, pompą rotacyjną Boscha montowaną w Sprinterach - było na forum. Zakładam, że filtr paliwa został wymieniony.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Nie filtr paliwa nie został wymieniony, mechanior stwierdził, pocenie się pompy to powód nie sprawności, zrobił tak i nic nie dało. Możesz chociaż powiedziec około ile taka pompa kosztuje> od Sprintera? ide wymienić filtr paliwa.
[ Dodano: 2013-04-24, 09:34 ]
Już czegos się dowiedziałem, dostałem informacje od pompiarza, że pompa była już regenerowała całkowicie, on wymienił uszczelki i przewody. Patrząc na książke serwisową filtr był wymieniany nie spełna 5tys km temu. Widzę, jeszcze jedną zależność, nie zależnie ile auto jest nie odpalane po uruchomieniu motoru 20s i samochód znów kręci się tylko do 3,5 tys obr. Samochód nie kopci tylko kurcze coś go odcina.
[ Dodano: 2013-04-24, 18:13 ]
Witam ponownie, doszły mnie słuchy, że powododem tej awari może byc zawór EGR, który podobno mozna jakoś oszukac i sprawdzić tą zależność.?
[ Dodano: 2013-05-08, 00:52 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY WINA USZKODZONY PRZEWÓD PRZY POMPIE PALIWOWEJ UFF...
[ Dodano: 2013-04-24, 09:34 ]
Już czegos się dowiedziałem, dostałem informacje od pompiarza, że pompa była już regenerowała całkowicie, on wymienił uszczelki i przewody. Patrząc na książke serwisową filtr był wymieniany nie spełna 5tys km temu. Widzę, jeszcze jedną zależność, nie zależnie ile auto jest nie odpalane po uruchomieniu motoru 20s i samochód znów kręci się tylko do 3,5 tys obr. Samochód nie kopci tylko kurcze coś go odcina.
[ Dodano: 2013-04-24, 18:13 ]
Witam ponownie, doszły mnie słuchy, że powododem tej awari może byc zawór EGR, który podobno mozna jakoś oszukac i sprawdzić tą zależność.?
[ Dodano: 2013-05-08, 00:52 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY WINA USZKODZONY PRZEWÓD PRZY POMPIE PALIWOWEJ UFF...
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
VIN: WDB2100041A003192
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
Jak do cylindra trafiają spaliny wpuszczone przez EGR ( a to przecież nie dzieje się cały czas), to automatycznie trafia tam mniej tlenu, przez co zmieniają się warunki spalania i faktycznie obniża to temperaturę w cylindrze, co wpływa niby na zmniejszenie emisji jakiś szkodliwych substancji.michal.goclawsk pisze:Znalazłem taki oto fragment w książce "Mercedes W210 SAM NAPRAWIAM" dotyczący układu recyrkulacji spalin. Co to znaczy, że temperatura spalania w komorze silnika jest niższa?
Czy silnik przez to pracuje w niższej temperaturze czy wręcz odwrotnie?
Ale nadal jest ona naprawdę wysoka i nie ma specjalnie wpływu na ogólną temperaturę pracy silnika, która jest regulowana przez termostat.
Silnik niezależnie, czy masz -15 czy +25 powinien trzymać lekko powyżej 80 stopni na wskaźniku, ewentualnie przy upałach lub dużym obciążeniu trochę więcej.
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości