Wymiana rozrusznika - nie działa radio, centralny i szyby
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wymiana rozrusznika - nie działa radio, centralny i szyby
Witam serdecznie,
Mam pewien problem z autkiem.
Padł rozrusznik.
Mechanik podczas diagnostyki powiedział że odłączył akumulator i wymienił rozrusznik na nowy.
Po złożeniu w całość nie działają:
- zamykanie/otwieranie drzwi i bagażnika z pilota (migają kierunkowskazy ale zamek stoi w miejscu)
- nie włącza się radio (nawet żeby wpisać kod)
- szyby zamykają się i otwierają jedynie na "półwcisk" przycisków trzymając. Nie działa zamykanie i otwieranie "automatyczne" po wduszeniu do końca przycisku od szyby.
Bezpieczniki sprawdzał i wszystkie są okej.
Macie może pomysł co się mogło stać?
Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.
Mam pewien problem z autkiem.
Padł rozrusznik.
Mechanik podczas diagnostyki powiedział że odłączył akumulator i wymienił rozrusznik na nowy.
Po złożeniu w całość nie działają:
- zamykanie/otwieranie drzwi i bagażnika z pilota (migają kierunkowskazy ale zamek stoi w miejscu)
- nie włącza się radio (nawet żeby wpisać kod)
- szyby zamykają się i otwierają jedynie na "półwcisk" przycisków trzymając. Nie działa zamykanie i otwieranie "automatyczne" po wduszeniu do końca przycisku od szyby.
Bezpieczniki sprawdzał i wszystkie są okej.
Macie może pomysł co się mogło stać?
Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.
1. Pompke pod tylna kanapa sprawdź czy działa. Rozumiem, że sygnał z pilota łapie, bo jak coś to odbiornik jest w lampie przedniej w podsufitce. Zamykanie przyciskiem od wewnatrz dziala?
2. ???
3. Musisz ponownie skalibrować szyby. Instrukcje znajdziesz na forum. To samo musisz zrobic z ukladami bezpeczenstwa.
2. ???
3. Musisz ponownie skalibrować szyby. Instrukcje znajdziesz na forum. To samo musisz zrobic z ukladami bezpeczenstwa.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Sygnał z pilota łapie - mrygają kierunkowskazy jak wcisnę przycisk na pilocie. Zamykanie przyciskiem od środka nie działa.
Prawdopodobnie dzisiaj albo w poniedziałek na auto rzuci okiem elektryk, mam nadzieje że będzie na tyle wprawiony w boju że ogarnie temat. Skoro pompka jest koło akumulatora to pewnie mechanik odłączając go odłączył pompkę. Ale zobaczymy.
Udało mi się skalibrować 3 szyby ale ta od kierowcy nie chce dać się zaprogramować
[ Dodano: 2014-09-20, 16:27 ]
problemem okazał się przepalony bezpiecznik. Widocznie mechanik źle sprawdził składając wszystko. Po wymianie wszystko działa. Została jeszcze tylko szyba kierowcy do kalibracji, bo nie chce się ustawić tak jak poprzednie.
Prawdopodobnie dzisiaj albo w poniedziałek na auto rzuci okiem elektryk, mam nadzieje że będzie na tyle wprawiony w boju że ogarnie temat. Skoro pompka jest koło akumulatora to pewnie mechanik odłączając go odłączył pompkę. Ale zobaczymy.
Udało mi się skalibrować 3 szyby ale ta od kierowcy nie chce dać się zaprogramować
[ Dodano: 2014-09-20, 16:27 ]
problemem okazał się przepalony bezpiecznik. Widocznie mechanik źle sprawdził składając wszystko. Po wymianie wszystko działa. Została jeszcze tylko szyba kierowcy do kalibracji, bo nie chce się ustawić tak jak poprzednie.
Ustawia się ją identycznie, tylko czasami nie łapie. Musisz powtarzać aż do skutku. Mocniej wciskaj przyciski albo dłużej czekaj już po osiągnięciu stanu max i min U mnie pomaga jak już się robię bardziej nerwowy.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- krokodyl W210
- Posty: 132
- Rejestracja: 19 wrz 2012, o 20:33
- Lokalizacja: Dębica
Witam , dobry wieczór , podepnę się pod temat
Wysiadło mi oświetlenie przód wnętrza , centralny zamek , sterowanie zaworami ogrzewania,otwieranie bagażnika , do tego jeszcze chodzi na trybie awaryjnym.
Myślałem że to pompka bo raz tak miałem , więc kupiłem , sprawdziłem u kolegi chodzi , założyłem i nic bez zmian , sprawdziłem starą też chodzi bez zarzutu.
Teraz jeszcze mi głupieją i kierunki i otwieranie szyb , raz chodzi raz nie.
Sprawdziłem bezpieczniki pod kanapą . są ok , ale jak ruszyłem niechcąco przewodami od szyny z bezpiecznikami zaświeciło sie światło z przodu wewnątrz , gdy próbowałem zdiagnozować usterkę , zgasło i już nie zaświeciło .Sądzę że problem znajduje się tylko pod kanapą .Sprawdziłem szynę CAN , wszystkie połączenia na wtyczkach są ok. Czy te usterki mogą mieć wpływ na brak sygnału w czujniku temperatury powietrza zasilającego , bo właśnie tam nie ma , czujnik ok , wtyczka też , brak sygnału.
Proszę może wpadnie komuś jakaś myśl do głowy , właśnie siedzę i śledzę na AUTODATA-3.18 schemat elektryczny , ale w elektronice jestem minus licho , mechanicznie jestem dosyć dobry , wspawałem belkę poprzeczną pod chłodnicami ,-wymontowałem chłodnicę bez zdejmowania zderzaka i bez wyjmowania chłodnicy intercoolera i tym mogę się podzielić jeśli ktoś bedzie zainteresowany, mogę również podzielić się dokumentacją do wykonania urządzeń do wyciągania urwanych świec i wtryskiwaczy , można wg rys wykonać bez problemów bo taki komplet kosztuje ponad 3.ooo zł
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie
_________________
Wysiadło mi oświetlenie przód wnętrza , centralny zamek , sterowanie zaworami ogrzewania,otwieranie bagażnika , do tego jeszcze chodzi na trybie awaryjnym.
Myślałem że to pompka bo raz tak miałem , więc kupiłem , sprawdziłem u kolegi chodzi , założyłem i nic bez zmian , sprawdziłem starą też chodzi bez zarzutu.
Teraz jeszcze mi głupieją i kierunki i otwieranie szyb , raz chodzi raz nie.
Sprawdziłem bezpieczniki pod kanapą . są ok , ale jak ruszyłem niechcąco przewodami od szyny z bezpiecznikami zaświeciło sie światło z przodu wewnątrz , gdy próbowałem zdiagnozować usterkę , zgasło i już nie zaświeciło .Sądzę że problem znajduje się tylko pod kanapą .Sprawdziłem szynę CAN , wszystkie połączenia na wtyczkach są ok. Czy te usterki mogą mieć wpływ na brak sygnału w czujniku temperatury powietrza zasilającego , bo właśnie tam nie ma , czujnik ok , wtyczka też , brak sygnału.
Proszę może wpadnie komuś jakaś myśl do głowy , właśnie siedzę i śledzę na AUTODATA-3.18 schemat elektryczny , ale w elektronice jestem minus licho , mechanicznie jestem dosyć dobry , wspawałem belkę poprzeczną pod chłodnicami ,-wymontowałem chłodnicę bez zdejmowania zderzaka i bez wyjmowania chłodnicy intercoolera i tym mogę się podzielić jeśli ktoś bedzie zainteresowany, mogę również podzielić się dokumentacją do wykonania urządzeń do wyciągania urwanych świec i wtryskiwaczy , można wg rys wykonać bez problemów bo taki komplet kosztuje ponad 3.ooo zł
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie
_________________
od W115 do W211 (7 gwiazda )
1975 W115-KUBUŚ
1976 W116-PIASECZEK
1979 W123-ŻABKA
1981 W123-JUNIOR
1992 W124-LADY
2002 W210-KROKODYL
WDB2100071B467323
2005 W211-LALUNIA
WDB2112261A744694
1975 W115-KUBUŚ
1976 W116-PIASECZEK
1979 W123-ŻABKA
1981 W123-JUNIOR
1992 W124-LADY
2002 W210-KROKODYL
WDB2100071B467323
2005 W211-LALUNIA
WDB2112261A744694
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 23:52
- Lokalizacja: Wąchock
sema
a u mnie gdy chce zamknać samochód nie migają kierunki ale zamek sie zamyka , gdzy chce otwożyć wszystko jest ok drzwi sie otwierają kierunki migają , lampka w podsufitce swieći sie cały czas jak tak bym miał otwarte drzwi, otwieranie i zamykanie szyb z pilota też nie działa.
zaczeło sie tak dziać po wymianie radia i zdięciu boczków z przednich drzwi
a u mnie gdy chce zamknać samochód nie migają kierunki ale zamek sie zamyka , gdzy chce otwożyć wszystko jest ok drzwi sie otwierają kierunki migają , lampka w podsufitce swieći sie cały czas jak tak bym miał otwarte drzwi, otwieranie i zamykanie szyb z pilota też nie działa.
zaczeło sie tak dziać po wymianie radia i zdięciu boczków z przednich drzwi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości