w211 po wymianie kompresora airmatic auto dalej leży
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 cze 2013, o 20:17
- Lokalizacja: Limburg niemcy
w211 po wymianie kompresora airmatic auto dalej leży
Witam kupiłem ostatnio w ramach hobby e270cdi z 2003 rok z uszkodzonym kompresorem airmatic (podobno to tylko kompresor). Kupiłem kompletnie zregenerowany kompresor zamontowałem w aucie i efektów zero. Po odpalenie silnika kompresor sie załącza i pracuje jakies 10 sekund poczym się wyłącza. Mam takie pytanie czy trzeba to komputerem jakoś zasterować żeby się podnósł? Co może być przyczyną że kompresor się wyłącza po 10 sekundach jeżeli jest jakiś spec od Air matik to bardzo prosze o porade.
[ Dodano: 2014-09-01, 18:02 ]
droga poszukiwań problemu doszedłem do padniętego alternatora czy to może mieć wpływ na prace kompressora?? Odpalałem dziś auto z 20 razy i tył sie podniusł jakieś 5 cm ale już zawsze coś. Mierzyłem napięcie na akumulatorze przy odpalonym silniku 11.7V to tak nie może być napewno. Pytanie czy komputer rozłącza kompressor ze względu na zbyt niskie napięcie w instalacji??
[ Dodano: 2014-09-01, 18:02 ]
droga poszukiwań problemu doszedłem do padniętego alternatora czy to może mieć wpływ na prace kompressora?? Odpalałem dziś auto z 20 razy i tył sie podniusł jakieś 5 cm ale już zawsze coś. Mierzyłem napięcie na akumulatorze przy odpalonym silniku 11.7V to tak nie może być napewno. Pytanie czy komputer rozłącza kompressor ze względu na zbyt niskie napięcie w instalacji??
Zbadaj jakos ciśnienie inst. powietrznej. Moga zaworki elektromagnetyczne nawalac. SD prawdę ci powie. Hej! Kompresor jest ok bo sie wyłącza jak napompuje. Wg. mnie.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Re: w211 po wymianie kompresora airmatic auto dalej leży
Robil to juz nawet w W210 w przypadku rozrusznika.maxifoniks pisze: Pytanie czy komputer rozłącza kompressor ze względu na zbyt niskie napięcie w instalacji??
W W211 masz kilka stopni protekcji samochodu przed glupim wlascicielem, wiec to co piszesz jest bardzo prawdopodobne.
Ja sam doswiadczylem ze glupia niedokrecona klema na akumulatorze pozwalala na odpalenie silnika, ale pozniej mi "convenience" wylaczala tak ze nie mialem tempomatu, czy dynamicznych siedzen.
Napraw alternator (najprawdopodobniej szczotki) I przetestuj akumulator.
Przy SBC masz 2 akumulatory, wiec ten mniejszy tez warto sprawdzic.
Mniejszy acu za moduł komfortu jest odpowiedzialny i jakos daje sie jezdzic z rozładowanym, bez wpływu a bezpieczeństwo. Wiem bo jak kupiłem swoją gwiazdę to tydzień tak jeździłem. Wynajmij lawete, jedź na SD, podłączą zdalnie, sprawdzą po kolei wszystkei podzespoły Airmatic i będziesz wiedział o co chodzi. A przy zmianie kompresora, zawsze zmienia sie także przekaźnik, bo uszkodzony może zjarać Ci sprężarkę. Sprawdź jeszcze bezpieczniki, mnie przy wymianie kompresora któres zjarali i auto nie reagowało na zmianie ustawień wysokosci.
Przez SD szczelności nie sprawdzi, poniżej 12v moduł zasilania odcina większość wyposażenia. Nie wiem jak i czym chcesz wypoziomować samochód, bo system robi to sam w oparciu o pomiar. Aku trzeba naładować aby podłączyć SD i zrobić test modułu sterującego według jego propozycji i podanych parametrów. Problem jest raczej elektryczny , chyba że poduchy są uszkodzone.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 cze 2013, o 20:17
- Lokalizacja: Limburg niemcy
w211 po wymianie kompresora airmatic auto dalej leży
Więc tak alternator został wymieniony na nowy bo w starym szczotki były jeszcze dobre więc pewnie diody siadły naprawie go w zime jak nie bede mógł na dworzu grzebac Po wymianie jeszcze zdjagnozowałem u siebie awarie prostownika w garażu i obecnie stoje i czekam na nowy prostownik. Aku kompletnie padło a jak na kable chcialem odpalić to też nie chciał odpowiednio mocno zakręcić. Pocieszający jest jednak fakt ze kompressor nie wyłączył sie po 10sek lecz pompował dalej i uniósł tył do normalnej wysokości Wszystko działo sie na podłączonym zasilaniiu z drógiego auta. Więc sądze że gdy już go odpale to uniesie swoje szanowne cztery litery a jak nie to bede szukał dalej o czym napewno niedługo poinformuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości