1999 E240 Classic by Camel-
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pewnie jakiś ch*jowy był
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
A to już nie wnikam, ogólny stan auta BDB, LPG na pokładzie też jest. Po przełączeniu na benzyne szedł troche lepiej, aczkolwiek myślałem, że będzie to bardziej elastyczne i ogólnie żwawsze.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Ja długo szukałem gazowni, jeszcze dłużej czekałem w niej na wolny termin ale nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Namówiłem kumpla który Astrę H u nich zagazował - to samo.
Obaj mamy jeden problem z nią: trzeba tankować poza tym - jak nie wyjeździsz gazu do zera że ci piknie przełącznik sygnalizujący to w kabinie - nie wiesz że masz jakieś LPG.
Obaj mamy jeden problem z nią: trzeba tankować poza tym - jak nie wyjeździsz gazu do zera że ci piknie przełącznik sygnalizujący to w kabinie - nie wiesz że masz jakieś LPG.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Camel ja akurat uważam podobnie, w CLK dostał spore baty od mojego 320CDI w Sce, która też dla mnie troche za wolno się toczy
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
po w210 można kupić tylko kolejne w210, 211 albo eSke lub G czy inne R do czego innego byś nie wsiadł to albo ciasno albo tandetą wieje... zegary nie te, materiały nie takie, taborety zamiast foteli, podłokietnik nie w tym miejscu co trzeba... generalnie, przesiadka z Mercedes na coś innego to jak kara... pewnie dlatego nowe mają takie oporowe ceny można się oszukiwać, że np jakiś fort czy inny sóperp abo folksfaken, mniej pali, części tańsze, nowszy itp itd ... tylko co z tego, jak drażni gdy tylko do niego wsiadasz... jak nie miałeś wcześniej jakiejś zajechanej Mercedes, która Cię wpieniała naprawami to naprawdę, ciężko będzie przywyknąć do czegoś bez gwiazdy na masce
Popieram w 100% @kid
Życie jest piękniejsze z gwiazdą na masce, jakoś nie mogę sobie wyobrazić swiata bez mercedesów Zawsze gdy widzisz czy to 190tke czy 124 nawet z rudą na wierzchu czy to przytarty czy krzywo spasowane zderzaki i tak jest ten respekt i szacunek, bez względu na silnik i wyposażenie lukasz na taki samochód.
Życie jest piękniejsze z gwiazdą na masce, jakoś nie mogę sobie wyobrazić swiata bez mercedesów Zawsze gdy widzisz czy to 190tke czy 124 nawet z rudą na wierzchu czy to przytarty czy krzywo spasowane zderzaki i tak jest ten respekt i szacunek, bez względu na silnik i wyposażenie lukasz na taki samochód.
Czy ja od kiedy mam prawo jazdy kupiłem inne auto niż Mercedes?
Chciałem właśnie jakiś progres.
Było kilka C, było CLK, było E, a teraz co? S? Szkoda mi tyle kasy wkładać w auto. Myślałem, żeby iść w przeciwną stronę i mówię: W203. Ale jeździłem i nie podoba mi się. Głupi Chrysler.
No i szukam CLK albo E Ale zobaczymy co się trafi.
Chciałem właśnie jakiś progres.
Było kilka C, było CLK, było E, a teraz co? S? Szkoda mi tyle kasy wkładać w auto. Myślałem, żeby iść w przeciwną stronę i mówię: W203. Ale jeździłem i nie podoba mi się. Głupi Chrysler.
No i szukam CLK albo E Ale zobaczymy co się trafi.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Ostatnio moda na duże silniki, ale niekoniecznie dobrze obstawiam, bo w Twoim przypadku autko przechodzi lekką odnowę i idzie dalej, więc może to być wszystko
Fakt i części do S-ki 3x droższe dlatego że to klasa S a nie zawsze jest to zasadne
Klasa S to też mniej chodliwy towar do raczej węższego grona klientów.
Fakt i części do S-ki 3x droższe dlatego że to klasa S a nie zawsze jest to zasadne
Klasa S to też mniej chodliwy towar do raczej węższego grona klientów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości