Silnik 2,2 CDI 143kM

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Silnik 2,2 CDI 143kM

Post autor: dzwilu »

Witam! Jadę obejrzeć egzemplarz z rocznika 2002, silnik 2,2CDI 143kM, i po różnych lekturach na temat owego silnika, mam dylemat czy w ogóle zawracać sobie nim głowe :( . Na co w szczególności zwrócić uwagę, dodam że przebieg deklarowany to 300kkm. Czego można najbardziej się obawiać?
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: Silnik 2,2 CDI 143kM

Post autor: kid »

dzwilu pisze: po różnych lekturach na temat owego silnika, mam dylemat czy w ogóle zawracać sobie nim głowe :(
dlaczego?? przecież to bardzo dobry silnik. Jak ma 300 tyś to ledwo dotarty :hyhy: na co zwracać uwagę?? na ogólny stan całości, jak umęczona to odpuścić... no i na naszą ulubioną rdzę :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

kid, dzięki! tchnąłeś we mnie nadzieję :)
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
reloaded16
Posty: 228
Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
Lokalizacja: Newcastle/Kalisz

Post autor: reloaded16 »

dzwilu, bardzo udany silnik, spokojnie wytrzymują 500k-600k. Przy zmianie auta obawiałem się silnika diesla, ale zmieniłem i jestem mega zadowolony, trzeba tylko kupić dobrą sztukę.
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Kolego, może czytałeś o zwykłym dieslu 2.2 z pompą Lukasa, która w tych leciwych bolidach się teraz psuje i kosztuje krocie. Rocznik 2002 to ostatni rok produkcji (kombi były jeszcze produkowane na początku 2003). Masz tam już budę poliftową z silnikiem CDI, który jest cichszy i oszczędniejszy od tych sprzed '99 roku.

Obawiaj się rdzy i poważnych usterek silnika i skrzyni/sprzęgła jeżeli siedzi tam manual.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

a cóż to za poważne usterki w tym złym CDI ?? :P w czym są poważniejsze od aut z dieslami produkowanych po +/- 2000 roku?? i co z tą skrzynią? niedobra jakaś?
:hyhy:
Obrazek
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

kid pisze:w czym są poważniejsze od aut z dieslami produkowanych po +/- 2000 roku?
Im nowszy tym częsci droższe. A co do2,2diesla to pompa wtryskowa napsula nerwów wielu osobom. Więc lepiej wymieniać wtryski w CDI :hyhy:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

Muniek, temat 2,2d z pompą Lukasa wertuję już 4lata :) , naprawę tejże pompy też mam za sobą, krocie to nie kosztowało i śmiga już 3-ci rok odpukać :hyhy:
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

perzu126 pisze: Im nowszy tym częsci droższe.
chłopie... ten silnik to wynalazek z lat 90, mamy 2014... ogarnij się :hyhy: cały silnik w eleganckim stanie kosztuje 4 tysie...
:hyhy:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości