temperatura nawiewu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
zmień fachowca... 550 + 1000 + olej to o jakieś 600g za dużo w układzie... 270 cdi powinien mieć 1000g...
jak wlejesz do silnika zamiast 8 litrów 12? to dobrze?? czy źle??
teraz na tych pseudo fachmanów od klimy trzeba uważać, nakupowali tych badziewnych maszynek po 15 tysi ( takie żółte na kółkach) i świrują że się znają bo "komputer panie pokazuje" a wiadomo... jak komputer pokazuje to musi być prawda - przykład - pojechałem autem koleżanki na klimę, fachowiec od żółtej maszyny wnikliwie czytał parametry, ciśnienie miał dobre ale "prawie" i powiedział że może dobić ale w tydzień ucieknie żeby zostawić auto na 4 dni i on to zrobi bo trzeba rozebrać deske bo tam jest wyciek (jasnowidz w pizdu) więc... pojechałem na warsztat, na podnośnik dziada, powietrze w układ... i co?? brak chłodnicy od klimy powietrze syczy że hej... a na maszynie był układ szczelny... dobre kubusie oni są
jak wlejesz do silnika zamiast 8 litrów 12? to dobrze?? czy źle??
teraz na tych pseudo fachmanów od klimy trzeba uważać, nakupowali tych badziewnych maszynek po 15 tysi ( takie żółte na kółkach) i świrują że się znają bo "komputer panie pokazuje" a wiadomo... jak komputer pokazuje to musi być prawda - przykład - pojechałem autem koleżanki na klimę, fachowiec od żółtej maszyny wnikliwie czytał parametry, ciśnienie miał dobre ale "prawie" i powiedział że może dobić ale w tydzień ucieknie żeby zostawić auto na 4 dni i on to zrobi bo trzeba rozebrać deske bo tam jest wyciek (jasnowidz w pizdu) więc... pojechałem na warsztat, na podnośnik dziada, powietrze w układ... i co?? brak chłodnicy od klimy powietrze syczy że hej... a na maszynie był układ szczelny... dobre kubusie oni są
"zmień fachowca... 550 + 1000 + olej to o jakieś 600g za dużo w układzie... 270 cdi powinien mieć 1000g...
jak wlejesz do silnika zamiast 8 litrów 12? to dobrze?? czy źle??"
Aż tak źle nie było . Automat najpierw odessał to co było w układzie, czyli 550g, trzymał próżnię, testował szczelność i dopiero wtłoczył 1000g. Teraz w układzie jest 1000g.
Jak pisałem byłem u kilku fachowców, jeden wydawał się rzeczowy, ale żaden nie zwrócił uwagi na źle działającą sprężarkę. Stąd moje pytanie jakie sa objawy jej zużycia/uszkodzenia. Oprócz tak oczywistych, jak "nie działa", "nie włącza się"
jak wlejesz do silnika zamiast 8 litrów 12? to dobrze?? czy źle??"
Aż tak źle nie było . Automat najpierw odessał to co było w układzie, czyli 550g, trzymał próżnię, testował szczelność i dopiero wtłoczył 1000g. Teraz w układzie jest 1000g.
Jak pisałem byłem u kilku fachowców, jeden wydawał się rzeczowy, ale żaden nie zwrócił uwagi na źle działającą sprężarkę. Stąd moje pytanie jakie sa objawy jej zużycia/uszkodzenia. Oprócz tak oczywistych, jak "nie działa", "nie włącza się"
WDB2100161A986520
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 1 sty 2012, o 15:27
- Lokalizacja: Turzańsk
Witam. Mam MB z silnikiem 2,2 CDI 2001. Jest jeden wentylator, który pracuje po uruchomieniu silnika, po włączeniu EC wyłącza sie (z tego co wiem to tak ma być). Ale z nawiewów centralnych temperatura powietrza nie jest mniejsza niz 21 C. Sprawdzałem to prostym termometrem z czujnikiem na kablu.
Dodam że auto stało w garażu całą zimę, odpaliłem je dopiero w czerwcu.
Od czego zacząc bo jazda w te upały bez klimy to katastrofa.
Czy jest prawdą, że czynnik chlodzący mógł ulecieć w niebiosa?
Dodam że auto stało w garażu całą zimę, odpaliłem je dopiero w czerwcu.
Od czego zacząc bo jazda w te upały bez klimy to katastrofa.
Czy jest prawdą, że czynnik chlodzący mógł ulecieć w niebiosa?
W210 2,2 CDI 2001
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 1 sty 2012, o 15:27
- Lokalizacja: Turzańsk
Klimatyzacja manualna.kid pisze:dobrze, że podałeś vin, dzięki temu wiemy czy masz manualną czy klimatronik, możemy podpowiedzieć jak zrobić test, żeby wszystko sprawdzić itd. ... czynnik ucieknie jak układ nieszczelny, normalne...
VIN WDB2100061B422058
[ Dodano: 2014-08-02, 07:50 ]
Klimatyzacja manualna.
VIN WDB2100061B422058 ?
Więc sprawa wygląda tak:
- wczoraj zrobiłem diagnostyke klimy. nie było czynnika, nabili poczyścili - ma działać.
- niestety kompresor sie uruchamia aby za chwile sie wyłączyć, po chwili znów sie włącza i znow wyłącza.
Kiedy się włączy to temperatura z nawiewów centralnych spada do ok 10 C. POtem sie wyłącza i (tak rozumuję) powietrze zaciągan jest z zewnątrz (wczoraj termometr pokazywał 29 C). Myślałem że zdechnę jak jechałem 300 km.
Koleś w warsztacie powiedział, że kompresor do wymiany!
Czy aby na pewno?
Jak sprawdzić co jest nie tak i w czym rzeczywiście leży przyczyna ?
Zauważylem dziś ze spreżarka sie uruchomiła po tym jak wyświetlił się komunikat MOTORLUFTER WERKSTATT AUFSUCHEN. i zaczeło z nawiewów okrutnie wiać zimnem (temperatura pokazała ok 9 C) - zrobiło się miło. Za chwilę znów temperatura nawiewu zaczęła wzrastać.
Dodam tylko ze ten komunikat pojawił się po diagnostyce klimatyzacji.
Dodatkowo rozkminiłem, że powinno być 3 wentylatory. 1 w komorze silnika (jest). 2 przed chłodnicą klimatyzacji (nie ma ) ZONK! miejsce na zaczepy jest o dziwo. widocznie poprzedni właściciel coś przykombinował bo wiem że auto bite nie było na 100 %.
Czy brak tych wentylatorów ma wpływ na prace kompresora?
W210 2,2 CDI 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości