Silnik benzyna 3.2 V6 pasuje anglik?

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

colln
Posty: 29
Rejestracja: 22 cze 2014, o 14:48
Lokalizacja: Piotrków T

Silnik benzyna 3.2 V6 pasuje anglik?

Post autor: colln »

Czy silnik z anglika pasuje do europejczyka? Coś słyszałem że rozrusznik z drugiej strony??
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

no może się tak zdarzyć... ale to chyba nie problem przedłużyć 2 kabelki?? :hyhy:

poczytaj ten temat - viewtopic.php?t=2283&postdays=0&postorder=asc&start=0
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Ostatni raz jak slyszalem to Anglia byla w Europie?
Na ile wiem, to silniki sa identytczne. Anglicy nie lubia robic zdjec sllnika do sprzedazy, ale to co widzialem to tlylko drazki kierownicze sa inne.
Awatar użytkownika
Bandit120080
Posty: 1160
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Bandit120080 »

Kajtek1 pisze:Ostatni raz jak slyszalem to Anglia byla w Europie?
a Meksyk w Ameryce

Przekładka pasuje ale najlepiej mieć całego dawcę.
W210 E220 Sedan
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
adikis
Posty: 119
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 07:21
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adikis »

Kajtek1, colln, rozrusznik z drugiej strony

i przeszkadza przekładania lub kolumna kierownicza

trzeba wiercić otwór w bloku tak jak w europie a tamten zaślepić

w bmw jest jeszcze gorzej bo nawet kolektory wydechowe są inne w angliku
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Bandit120080, widze ze w koncu znalazles qumpla na Twoim poziomie :padam:
Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania, wiec do tego trzeba byc przygotowanym. Najlepiej zabrac wszystkie komputery z dawcy.
adikis
Posty: 119
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 07:21
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adikis »

Kajtek1 pisze:Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania
rozumiem ze chodzi ci o programowania
możesz to rozwinąć ??
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

adikis pisze:
Kajtek1 pisze:Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania
rozumiem ze chodzi ci o programowania
możesz to rozwinąć ??
Chcialbym byc az tak madry :hyhy:
Programowanie innego silnika do komputera samochodu to rzecz na ktorej rozklada sie ponad 90% zawodowcow.
Nie zaczynaj projektu jak nie masz nagranego kogos kto to naprawde potrafi.
Slyszalem o paru W210 ktore po takiej przekladce wyladowaly na zlomowcu, bo nie bylo wykwalifikowanego technika w poblizu.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Kajtek1 pisze:
adikis pisze:
Kajtek1 pisze:Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania
rozumiem ze chodzi ci o programowania
możesz to rozwinąć ??
Chcialbym byc az tak madry :hyhy:
Programowanie innego silnika do komputera samochodu to rzecz na ktorej rozklada sie ponad 90% zawodowcow.
Nie zaczynaj projektu jak nie masz nagranego kogos kto to naprawde potrafi.
Slyszalem o paru W210 ktore po takiej przekladce wyladowaly na zlomowcu, bo nie bylo wykwalifikowanego technika w poblizu.
większej bzdury dawno nie przeczytałem... tu chodzi o w210 z 2000roku a nie o Mitsubishi z 2012 :P


Colln - jak przełożysz silnik to podpinasz kostki i wszystko działa + to o czym napisał Adikis
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, o 19:10 przez kid, łącznie zmieniany 1 raz.
:hyhy:
Obrazek
colln
Posty: 29
Rejestracja: 22 cze 2014, o 14:48
Lokalizacja: Piotrków T

Post autor: colln »

Ja akurat biorę pod uwagę taki sam motor albo podobny tylko właśnie też tak się zastanawiałem dlaczego rozrusznik z drugiej strony (bynajmniej w silniku V ) i tez jedyne co mi przychodziło na myśl to przekładnia kierownicza.

Czyli raczej lipa z całym motorem
A ten podobny to miałem na myśli ewentualnie od S klasy

E320 lift
Obrazek

i taki o identycznej mocy S klasa W220
Obrazek

oba np 2000rok
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

To na zdjeciu to inny rocznik. Inne wloty powietrza, wyrzucona miarka oleju i kto wie co jeszcze zmienione. Wszystko jest do zrobienia, ale nie bedzie to prosta przekladka.
adikis
Posty: 119
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 07:21
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adikis »

colln, w w220 rozrusznik jest chyba po tej samej stronie tylko pojemność trochę inna czyli 3,5 litra i przepływomierz jest zaraz przy przepustnicy a filtr powietrza w obudowie silnika da się to bez większego problemu wsadzić tylko te silniki 3,5 ponoć awaryjne były wiec bym nie polecał

kid, zgadza się

problemy się zaczynają jak ktoś chce wsadzać v6 lub v8 a miał r4 czy r6
colln
Posty: 29
Rejestracja: 22 cze 2014, o 14:48
Lokalizacja: Piotrków T

Post autor: colln »

Pojemności są identyczne i moce też. W220 miała oznaczenie S320 w latach 98-2002 a po lifcie czyli 2003-2005r miały oznaczenia S350 i tam faktycznie jest większa pojemność

[ Dodano: 2014-06-30, 19:38 ]
adikis pisze:Kajtek1, colln,

trzeba wiercić otwór w bloku tak jak w europie a tamten zaślepić
możesz trochę to jeszcze rozwinąć? Co z obudową skrzyni
adikis
Posty: 119
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 07:21
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adikis »

skrzynia jest przystosowana w v6 i v8 żeby rozrusznik pasował na jedna jak i na druga stronę

blok w zasadzie tez jest taki sam bo praktycznie symetryczny tylko otwór wiercą z po przeciwnej stronie co kiera

wiec ja wywiercisz sobie w bliku drugi otwór na rozrusznik dobrze wsiąść dorobić zaślepkę tej angielskiej dziury rozrusznikowej najlepiej z grubszej blachy aluminiowej
colln
Posty: 29
Rejestracja: 22 cze 2014, o 14:48
Lokalizacja: Piotrków T

Post autor: colln »

Aaa no to nie taki diabeł straszny to i lepiej bo anglików jest w czym wybierać, a robić cokolwiek przy takim motorze nie ma sensu jeśli do 1K można cały motor kupic :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości