Silnik benzyna 3.2 V6 pasuje anglik?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik benzyna 3.2 V6 pasuje anglik?
Czy silnik z anglika pasuje do europejczyka? Coś słyszałem że rozrusznik z drugiej strony??
no może się tak zdarzyć... ale to chyba nie problem przedłużyć 2 kabelki??
poczytaj ten temat - viewtopic.php?t=2283&postdays=0&postorder=asc&start=0
poczytaj ten temat - viewtopic.php?t=2283&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Chcialbym byc az tak madryadikis pisze:rozumiem ze chodzi ci o programowaniaKajtek1 pisze:Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania
możesz to rozwinąć ??
Programowanie innego silnika do komputera samochodu to rzecz na ktorej rozklada sie ponad 90% zawodowcow.
Nie zaczynaj projektu jak nie masz nagranego kogos kto to naprawde potrafi.
Slyszalem o paru W210 ktore po takiej przekladce wyladowaly na zlomowcu, bo nie bylo wykwalifikowanego technika w poblizu.
większej bzdury dawno nie przeczytałem... tu chodzi o w210 z 2000roku a nie o Mitsubishi z 2012Kajtek1 pisze:Chcialbym byc az tak madryadikis pisze:rozumiem ze chodzi ci o programowaniaKajtek1 pisze:Przekladka silnika w W210 to duzo proramowania
możesz to rozwinąć ??
Programowanie innego silnika do komputera samochodu to rzecz na ktorej rozklada sie ponad 90% zawodowcow.
Nie zaczynaj projektu jak nie masz nagranego kogos kto to naprawde potrafi.
Slyszalem o paru W210 ktore po takiej przekladce wyladowaly na zlomowcu, bo nie bylo wykwalifikowanego technika w poblizu.
Colln - jak przełożysz silnik to podpinasz kostki i wszystko działa + to o czym napisał Adikis
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, o 19:10 przez kid, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja akurat biorę pod uwagę taki sam motor albo podobny tylko właśnie też tak się zastanawiałem dlaczego rozrusznik z drugiej strony (bynajmniej w silniku V ) i tez jedyne co mi przychodziło na myśl to przekładnia kierownicza.
Czyli raczej lipa z całym motorem
A ten podobny to miałem na myśli ewentualnie od S klasy
E320 lift
i taki o identycznej mocy S klasa W220
oba np 2000rok
Czyli raczej lipa z całym motorem
A ten podobny to miałem na myśli ewentualnie od S klasy
E320 lift
i taki o identycznej mocy S klasa W220
oba np 2000rok
colln, w w220 rozrusznik jest chyba po tej samej stronie tylko pojemność trochę inna czyli 3,5 litra i przepływomierz jest zaraz przy przepustnicy a filtr powietrza w obudowie silnika da się to bez większego problemu wsadzić tylko te silniki 3,5 ponoć awaryjne były wiec bym nie polecał
kid, zgadza się
problemy się zaczynają jak ktoś chce wsadzać v6 lub v8 a miał r4 czy r6
kid, zgadza się
problemy się zaczynają jak ktoś chce wsadzać v6 lub v8 a miał r4 czy r6
Pojemności są identyczne i moce też. W220 miała oznaczenie S320 w latach 98-2002 a po lifcie czyli 2003-2005r miały oznaczenia S350 i tam faktycznie jest większa pojemność
[ Dodano: 2014-06-30, 19:38 ]
[ Dodano: 2014-06-30, 19:38 ]
możesz trochę to jeszcze rozwinąć? Co z obudową skrzyniadikis pisze:Kajtek1, colln,
trzeba wiercić otwór w bloku tak jak w europie a tamten zaślepić
skrzynia jest przystosowana w v6 i v8 żeby rozrusznik pasował na jedna jak i na druga stronę
blok w zasadzie tez jest taki sam bo praktycznie symetryczny tylko otwór wiercą z po przeciwnej stronie co kiera
wiec ja wywiercisz sobie w bliku drugi otwór na rozrusznik dobrze wsiąść dorobić zaślepkę tej angielskiej dziury rozrusznikowej najlepiej z grubszej blachy aluminiowej
blok w zasadzie tez jest taki sam bo praktycznie symetryczny tylko otwór wiercą z po przeciwnej stronie co kiera
wiec ja wywiercisz sobie w bliku drugi otwór na rozrusznik dobrze wsiąść dorobić zaślepkę tej angielskiej dziury rozrusznikowej najlepiej z grubszej blachy aluminiowej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości