UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Ubywa płynu w chłodnicy olej na korku zbiornika wyrów.
Autor Wiadomość
krzych1975 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 37
Skąd: Płock
Wysłany: 2009-01-01, 19:43   Ubywa płynu w chłodnicy olej na korku zbiornika wyrów.

Witam mam MB W210 2,9 TD. Ubywa płyn w chłodnicy po przejechaniu ok. 1000km musiałem dolać 2l. Nie zauważyłem wycieków. Dodatkowo zauważyłem gęsty olej (jakby smar) na korku i ściankach zbiornika wyrównawczego. Czy to uszczelka pod głowicą? Dodam, że temperatura silnika cały czas na jednakowym poziomie pow. 80, olej czysty, przewody od chłodnicy miękie, w trakcie pracy silnika nawet na wyższych obrotach poziom płynu w zbiorniku nie zmienia się nic nie bulgocze. Bardzo proszę o jakieś sugestie.
_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236
 
     
windykatorek 
Doradca VIP


Pomógł: 122 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 2623
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-01-01, 20:00   

uszczelka albo peknieta głowica
_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
 
     
krzych1975 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 37
Skąd: Płock
Wysłany: 2009-01-01, 21:21   

O rany!!! Pęknięta głowica? Uszczelkę przeżyję bo się psychicznie nastawiałem ;-) . Nie wiem jak jest zbudowana taka głowica, czy kanały olejowe są obok wodnych?, czy w takim przypadku pęka ściana między nimi? Co się dzieje z płynem skoro olej czysty? natomiast jest na odwrót: olej w płynie (niewiele)! Jaki koszt głowicy? Poproszę o kontakt do dobrego machanika, który mógłby to poprawnie zdiagnozować i naprawić w rejonach Płock-Warszawa. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8875
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-01-01, 21:36   

na 99% peknieta uszczelka, glowice w 2.9td sa mocne i raczej male szanse, ze pekla, no chyba ze kiedys byl przegrzany.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
krzych1975 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 37
Skąd: Płock
Wysłany: 2009-01-25, 20:17   

Witam ponownie.
Wreszcie usterka usunięta :mrgreen: Okazało się, że ani uszczelka pod głowicą, ani głowica, tylko uszkodzony podgrzewacz paliwa, który jest przykręcony do obudowy filtra oleju. Podgrzewacz był pęknięty, był wyciek płynu na zewnątrz bezpośrednio na silnik, więc większość odparowywało i dlatego nie zauważyłem wycieku pod autem, co prawda widziałem dymienie spod górnej osłony silnika ale myślałem, że to przewody przelewowe puszczają. Dodatkowo paliwo przedostawało się do płynu i stąd to tłuste w zbiorniku. Używany podgrzewacz udało mi się kupić za 80zł. Ot i cała naprawa.
_________________
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236
 
     
bizarr1 
VIP

Auto: E 250 1996
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 90
Skąd: nysa
Wysłany: 2009-04-19, 16:46   uszczelka pod glowica?

witam,
u mnie koledzy podobny problem tzn. jak kupiule,m auto uciakal plyn chlodniczy ale malo tak moze pol litra na 1000km,po jakims czasie dolalem taki srodek uszczelniajacy uklad (alen ie opilki do chlodnicy, tylko jasno brazawy plyn,troche gesty. Po tym ustalo uciekanie ale za teraz po przejechaniu 8000km ubylo moze szklanka plynu albo nawet mniej. Zauwazylem ze obok pompy wodnej jest mokro, dodatkowo uszcz. pod 1 tlokiem tez jest jakby wilgotna i jest taka dziwna maż jakby smar rozrobiony a ropa, poprostu brudne, zaolejone miejsce. Zastanawiam sie czy nie warto wymnienic uszczelki pod glowica, dodam ,ze palil cala zime pieknie, chodzi rowno, nie kopci a przewody wonde owszem sa nabrzmiale, lae tylko jak jest upal, chodzi klima i zrobie ponad 100km. Sytuacje chcialem przyblizyc za pomoca fotek, nie sa moze b. wyrazne , lae moze cos poradzicie. Jesli sie okaze ze uszczelka napiszcie jakiej firmy najchetniej kupilbym org. i ile taka uszczelka kosztuje. Dzieki z gory. pozdrawiam

Zdjęcie015.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 79,17 KB

Zdjęcie009.jpg
Plik ściągnięto 173 raz(y) 107,65 KB

Zdjęcie008.jpg
Plik ściągnięto 159 raz(y) 93,14 KB

 
 
     
avandgarde 
Moderator


Auto: Mb
Pomógł: 319 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 4466
Skąd: ZGL
Wysłany: 2009-04-19, 20:14   Re: uszczelka pod glowica?

bizarr1 napisał/a:
witam,
u mnie koledzy podobny problem tzn. jak kupiule,m auto uciakal plyn chlodniczy ale malo tak moze pol litra na 1000km,po jakims czasie dolalem taki srodek uszczelniajacy uklad (alen ie opilki do chlodnicy, tylko jasno brazawy plyn,troche gesty. Po tym ustalo uciekanie ale za teraz po przejechaniu 8000km ubylo moze szklanka plynu albo nawet mniej. Zauwazylem ze obok pompy wodnej jest mokro, dodatkowo uszcz. pod 1 tlokiem tez jest jakby wilgotna i jest taka dziwna maż jakby smar rozrobiony a ropa, poprostu brudne, zaolejone miejsce. Zastanawiam sie czy nie warto wymnienic uszczelki pod glowica, dodam ,ze palil cala zime pieknie, chodzi rowno, nie kopci a przewody wonde owszem sa nabrzmiale, lae tylko jak jest upal, chodzi klima i zrobie ponad 100km. Sytuacje chcialem przyblizyc za pomoca fotek, nie sa moze b. wyrazne , lae moze cos poradzicie. Jesli sie okaze ze uszczelka napiszcie jakiej firmy najchetniej kupilbym org. i ile taka uszczelka kosztuje. Dzieki z gory. pozdrawiam


Środek uszczelniający ma za zadanie zwiększenia gęstości płynu.A co za tym idzie zapycha nagrzewniczkę a w starszych autach chłodnicę.Osobiście nie zalecam zalewanie tego specyfiku.Za dawnych czasów do stara 25 wlewało się musztardę albo fusy z kawy to eliminowało wycieki z układu chłodniczego.Ale wtedy jeszcze nie wiedziałem że będę jezidził mercem :mrgreen:
_________________
E320 cdi kombi AVANTGARDE
A 169 cdi ELEGANCE
 
     
bizarr1 
VIP

Auto: E 250 1996
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 90
Skąd: nysa
Wysłany: 2009-04-20, 07:21   

Ale czy moge tak jezdzic ,czy powinienem juz robic ta uszczelke?bo pytanie ile jeszcze tak pojezdzi, aby sie nie okazalo gdzies w trasie na wakacjach ze wydmucha ja calkiem? I drugie moje pytanie jesli ja wymieniac jaka jest najlepsza czy oryginalna czy jakas inna i jaka jest cena takiej uszczelki?
 
 
     
avandgarde 
Moderator


Auto: Mb
Pomógł: 319 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 4466
Skąd: ZGL
Wysłany: 2009-04-20, 07:43   

Im szybciej zrobisz tym lepiej i mniejsze koszty dla ciebie.
_________________
E320 cdi kombi AVANTGARDE
A 169 cdi ELEGANCE
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8875
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-04-20, 07:48   

jezeli masz przedmuchy spod uszeczlki glowicy to wszelkie uszczelniacze to dorazny sposob i w zaden sposob nie mozna traktowac tego jako poprawnej naprawy. jak cos to uzyj uszczelniacza w plynie LIQUI MOLY, dobry i nie zakituje nagrzewnicy.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa