300 TD CHIP TUNING !!

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

lukasx2, pokaz wykresy z hamowni.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

lukasx2 pisze:zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
lukasx2
Posty: 68
Rejestracja: 17 gru 2013, o 22:30
Lokalizacja: Płock

Post autor: lukasx2 »

Jak pisałem wcześniej nie mam w okolicy hamowni na tylny napęd. Musiałbym jechać do warszawy 100km co mi się nie opłaca - koszt dojazdu w obie strony większy niż cena samego pomiaru. Po weekendzie będę robił pomiary dynometem (urządzenie zakładane na koło). Człowiek z którym sie umawiałem mówi że najpierw wjedziemy samochodem na wagę potem pomiar na prostym odcinku drogi na 3-cim biegu. wg. niego dokładnosć pomiaru ma być +- 2%.Tuning robiłem w firmie która dla tego samego silnika przy załozeniu że stan jego zuzycia nie odbiega zbyt od tego co wychodzi z fabryki gwarantuje wzrost mocy do 196km. Jest to jedna z z opcji - wersja ECO, mozliwe jest jeszcze 205hp i 218hp ale już przy większym spalaniu. Oczywiscie silnik musi być zdrowy. ile km wyjdzie u mnie zobaczymy. Przebieg na liczniku pokazuje 320tys km i nie wiem czy ktoś cos z tym kombinował czy nie.
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

lukasx2 pisze:Tuning robiłem w firmie która dla tego samego silnika przy załozeniu że stan jego zuzycia nie odbiega zbyt od tego co wychodzi z fabryki gwarantuje wzrost mocy do 196km.
Co to kur** za firma co robi program, obiecuje 196KM i nie ma hamowni aby to udowodnic?
Sorry kolego ale dla mnie to chu* nie firma. Jak mozna prawidlowo wystroic auto bez hamowania? Nawet nie wiesz jak wyglada krzywa momentu, a moze jest chu*owa na maxa, moze za kilka tygodni albo miesiec padnie ci skrzynia, lub inne podzespoly?
Przed programem nie sprawdzili ci stanu twojego motoru, nie zrobili pomiaru zeby zobaczyc jak blisko jest serii. Jednym slowem mowiac banda partaczy i sciemniaczy, ni oddal bym do takiej firmy roweru :wstyd:

Podaj mi namiary tej firmy, nazwe adres, bardzo chetnie zobacze co to za artysci.

P.S. Hamownie na tylno napedowki masz w swoim miescie tak dla twojej informacji do 450KM
Wejdz sobie na streetwarriors i poszukaj usera radek84, on jest wlascicielem tej hamowni.
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Trochę mi to przypomina historie z forum Dacii Logan.
Tuningowali auto wkładając do dolotu wiatraczki z komputera.
Rezultaty zupełnie jak u Ciebie. Auta stały się dużo mocniejsze i zmieniły im się przełożenia bo teraz przy 100km/h maja 2200obr/min zamiast 2400...
żenada....
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Sanon
Jednym slowem mowiac banda partaczy i sciemniaczy, ni oddal bym do takiej firmy roweru :wstyd:

Czemu nie moze by Ci taki zrobili :hyhy: :hyhy:
Załączniki
z14722734Q.jpg
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
lukasx2
Posty: 68
Rejestracja: 17 gru 2013, o 22:30
Lokalizacja: Płock

Post autor: lukasx2 »

P.S. Hamownie na tylno napedowki masz w swoim miescie tak dla twojej informacji do 450KM
Wejdz sobie na streetwarriors i poszukaj usera radek84, on jest wlascicielem tej hamowni.[/quote]
Byłem na tym forum niestety ostatni post w dziale hamownia jest sprzed przed 2 lat, tak samo jak ostatnia wizyta użytkownika radek84. W profilu nie ma do niego żadnego kontaktu :( zostaje mi jedynie ten dynomet z dieselsoft.pl w Płocku
Awatar użytkownika
_TrotyL_
Posty: 56
Rejestracja: 16 maja 2010, o 19:28
Lokalizacja: Rotterdam
Kontakt:

Post autor: _TrotyL_ »

tonidriver pisze:lukasx2 napisał/a:
zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Skwituje to tak: "Nie ważne ile masz w łapie, ważne że jesteś wariatem" :)
Paweł Cz. pisze:Tuningowali auto wkładając do dolotu wiatraczki z komputera.
Rezultaty zupełnie jak u Ciebie. Auta stały się dużo mocniejsze i zmieniły im się przełożenia bo teraz przy 100km/h maja 2200obr/min zamiast 2400...
Zamiast ori alu wstawiono większe stalówki? No chyba ze poszedl czip na manualnej skrzyni. Social engineering robi swoje. Ja na 185/60/16 jestem krolem driftu w Rotterdamie. Do pierwszego mandatu :P

[ Dodano: 2014-04-10, 03:05 ]
poprawiam, male niedopatrzenie. Na stalowkach szedl wyzszy profil?

Ale kołpak klasa?
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328

W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
misiel
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2014, o 09:28
Lokalizacja: Polska

E300TD 200KM 360NM

Post autor: misiel »

Kolejna sztuka;) Polecam modyfikację jak i sam Tune-up. Zdecydowanie nie to auto co wcześniej:) A było i 400nm ale rozsądek wziął górę:) Pozdrawiam
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

misiel, pochwal sie wykresem z hamowni co Ci tam wyszlo ?? teraz jak na to wszytko patrze to 400 momentu by mu nie zaszkodzilo przy normalnym uzytkowaniu.. jak dla mnie poprawilo by tylko komfort że tak to nazwe :P
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Pierwszy post, piekna reklama kolegi Roberta.
Oczywiscie zlego slowa na temat samej firmy nie powiem, bo znam bardzo dobrze. Stroilem tam kiedys golfa.
misiel
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2014, o 09:28
Lokalizacja: Polska

E300TD 200KM 360NM

Post autor: misiel »

Załączam wykres z hamowni. Pozdrawiam
Załączniki
wykres z hamowni
wykres z hamowni
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

tak szczerze powiem nie bardzo wygladał ten wykres w serii.. jak go porównuje do swojego :P ale tune up go pieknie wyciagna :) ja zaluje ze podnieslismy moment tylko o 30 nm... bo mam 360 momentu a mialem prawie 330 powinenem miec ze 400:P a tutaj 315 i zostalo ogarniete na 380 pieknie :) pewnie różnica jest kolosalna :)
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Pele1
Posty: 101
Rejestracja: 3 sie 2013, o 16:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pele1 »

No 380Nm i 200koni robi swoje :) gratulacje

Długi111 jak tam twoja krówka po zmianach trzyma się dalej dobrze...

Ja z moim chip-em odpuściłem będę zmieniać auto na nowsze tez ze stajni Mercedesa.
... Świat widziany za szyby Mercedesa jest lepszy...
VIN : WDB2102251A571900
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Pele1, jak najbardziej :) wszystko w porządeczku zrobilem juz z 10 tys i git malina ten samochód tego nie odczuwa tak jak pisalem wczesniej gdybym wiedzial co i jak przywalilibyśmy 400 niutonów :P przy normalnym użytkowaniu nie ma prawa się nic stać :P
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości