300 TD CHIP TUNING !!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jak pisałem wcześniej nie mam w okolicy hamowni na tylny napęd. Musiałbym jechać do warszawy 100km co mi się nie opłaca - koszt dojazdu w obie strony większy niż cena samego pomiaru. Po weekendzie będę robił pomiary dynometem (urządzenie zakładane na koło). Człowiek z którym sie umawiałem mówi że najpierw wjedziemy samochodem na wagę potem pomiar na prostym odcinku drogi na 3-cim biegu. wg. niego dokładnosć pomiaru ma być +- 2%.Tuning robiłem w firmie która dla tego samego silnika przy załozeniu że stan jego zuzycia nie odbiega zbyt od tego co wychodzi z fabryki gwarantuje wzrost mocy do 196km. Jest to jedna z z opcji - wersja ECO, mozliwe jest jeszcze 205hp i 218hp ale już przy większym spalaniu. Oczywiscie silnik musi być zdrowy. ile km wyjdzie u mnie zobaczymy. Przebieg na liczniku pokazuje 320tys km i nie wiem czy ktoś cos z tym kombinował czy nie.
Co to kur** za firma co robi program, obiecuje 196KM i nie ma hamowni aby to udowodnic?lukasx2 pisze:Tuning robiłem w firmie która dla tego samego silnika przy załozeniu że stan jego zuzycia nie odbiega zbyt od tego co wychodzi z fabryki gwarantuje wzrost mocy do 196km.
Sorry kolego ale dla mnie to chu* nie firma. Jak mozna prawidlowo wystroic auto bez hamowania? Nawet nie wiesz jak wyglada krzywa momentu, a moze jest chu*owa na maxa, moze za kilka tygodni albo miesiec padnie ci skrzynia, lub inne podzespoly?
Przed programem nie sprawdzili ci stanu twojego motoru, nie zrobili pomiaru zeby zobaczyc jak blisko jest serii. Jednym slowem mowiac banda partaczy i sciemniaczy, ni oddal bym do takiej firmy roweru
Podaj mi namiary tej firmy, nazwe adres, bardzo chetnie zobacze co to za artysci.
P.S. Hamownie na tylno napedowki masz w swoim miescie tak dla twojej informacji do 450KM
Wejdz sobie na streetwarriors i poszukaj usera radek84, on jest wlascicielem tej hamowni.
Trochę mi to przypomina historie z forum Dacii Logan.
Tuningowali auto wkładając do dolotu wiatraczki z komputera.
Rezultaty zupełnie jak u Ciebie. Auta stały się dużo mocniejsze i zmieniły im się przełożenia bo teraz przy 100km/h maja 2200obr/min zamiast 2400...
żenada....
Tuningowali auto wkładając do dolotu wiatraczki z komputera.
Rezultaty zupełnie jak u Ciebie. Auta stały się dużo mocniejsze i zmieniły im się przełożenia bo teraz przy 100km/h maja 2200obr/min zamiast 2400...
żenada....
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
P.S. Hamownie na tylno napedowki masz w swoim miescie tak dla twojej informacji do 450KM
Wejdz sobie na streetwarriors i poszukaj usera radek84, on jest wlascicielem tej hamowni.[/quote]
Byłem na tym forum niestety ostatni post w dziale hamownia jest sprzed przed 2 lat, tak samo jak ostatnia wizyta użytkownika radek84. W profilu nie ma do niego żadnego kontaktu zostaje mi jedynie ten dynomet z dieselsoft.pl w Płocku
Wejdz sobie na streetwarriors i poszukaj usera radek84, on jest wlascicielem tej hamowni.[/quote]
Byłem na tym forum niestety ostatni post w dziale hamownia jest sprzed przed 2 lat, tak samo jak ostatnia wizyta użytkownika radek84. W profilu nie ma do niego żadnego kontaktu zostaje mi jedynie ten dynomet z dieselsoft.pl w Płocku
Skwituje to tak: "Nie ważne ile masz w łapie, ważne że jesteś wariatem"tonidriver pisze:lukasx2 napisał/a:
zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem
Zamiast ori alu wstawiono większe stalówki? No chyba ze poszedl czip na manualnej skrzyni. Social engineering robi swoje. Ja na 185/60/16 jestem krolem driftu w Rotterdamie. Do pierwszego mandatuPaweł Cz. pisze:Tuningowali auto wkładając do dolotu wiatraczki z komputera.
Rezultaty zupełnie jak u Ciebie. Auta stały się dużo mocniejsze i zmieniły im się przełożenia bo teraz przy 100km/h maja 2200obr/min zamiast 2400...
[ Dodano: 2014-04-10, 03:05 ]
poprawiam, male niedopatrzenie. Na stalowkach szedl wyzszy profil?
Ale kołpak klasa?
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
E300TD 200KM 360NM
Kolejna sztuka;) Polecam modyfikację jak i sam Tune-up. Zdecydowanie nie to auto co wcześniej:) A było i 400nm ale rozsądek wziął górę:) Pozdrawiam
misiel, pochwal sie wykresem z hamowni co Ci tam wyszlo ?? teraz jak na to wszytko patrze to 400 momentu by mu nie zaszkodzilo przy normalnym uzytkowaniu.. jak dla mnie poprawilo by tylko komfort że tak to nazwe
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
tak szczerze powiem nie bardzo wygladał ten wykres w serii.. jak go porównuje do swojego ale tune up go pieknie wyciagna ja zaluje ze podnieslismy moment tylko o 30 nm... bo mam 360 momentu a mialem prawie 330 powinenem miec ze 400:P a tutaj 315 i zostalo ogarniete na 380 pieknie pewnie różnica jest kolosalna
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Pele1, jak najbardziej wszystko w porządeczku zrobilem juz z 10 tys i git malina ten samochód tego nie odczuwa tak jak pisalem wczesniej gdybym wiedzial co i jak przywalilibyśmy 400 niutonów przy normalnym użytkowaniu nie ma prawa się nic stać
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości