Problem z odpaleniem - czy to pompa paliwowa?

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

lukaszwilk
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2009, o 23:36
Lokalizacja: olkusz

Problem z odpaleniem - czy to pompa paliwowa?

Post autor: lukaszwilk »

Mam problem z moim mercedesem e320 z 2000 roku benzyna nie ma instalacji gazowej przebieg okolo 130 tys km. Trzy razy w ostatnim czasie jadac samochodem nagle gasnie i nie daje sie go odpalic ale odczekujac 30 min wszystko wraca do normy i zapala jagby nigdy nic. Bylem z tym problemem u mechanika ktory podlaczyl go pod komputer ale niestety nie znalazl zadnej usterki. Powiedzial, ze wedlug niego jest to pompa paliwowa. Czy moze ktos z Was mial podobny problem i czy jest to mozliwe zeby pompa paliwowa miala takie objawy? Gdzies slyszalem, ze pompa jak jest uszkodzona to nie ma takich objawow jak u mnie ze gasnie auto nie da sie go odpalic a po jakims czasie wszystko dziala jak trzeba. Mam jeszcze jedno pytanie czy moze ktos wie gdzie szukac pompy paliwowej bo nie wiem dokladnie jaka mam kupic i chcialbym sie wzorowac na starej. Z gory dziekuje za wszelka pomoc - pozdrawiam wszystkich wlascicieli gwiazdek
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

zmierz cisnienie paliwa bedziesz wiedział czy to pompa
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Z pompom bym się wtrzymał .Pompa paliwowa jak umrze na stałe to niezapali wogule.Jak zacznie umierać to objawy są inne.Auto będzie paliło normalnie ,ale pompa nie ma wydolności i kiedy kręcisz wysokie obroty auto zgaśnie,po zgaśnięciu znowu zapali.Szukał bym gdzieś indziej.Podłącz zegar tak jak pisał windy.Sprawdzi przekaźnik od pompy paliwa.Sprawdzilbym też okablowaniew ślnika może coś nie tak.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zmierz cisnienie na listwie tak jak windy powiedzial.

zapowietrza sie albo cos zapchane w przewodach paliwowych (filtry), pompa jakby padla to juz bys nie odpalil.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

hmm ;p

a ja wiem ze da sie ruszyc pompę ;p aku 2 kable i walimy po biegunach ;p raz w jedna raz w drugą ;p

ale kiedys i tak sie znów zatrzyma ;p

[ Dodano: 2009-04-16, 21:44 ]
wiem ze nie na temat ;p
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

moze sie zawiesza, roznie to bywa. trzeba kazda opcje sprawdzic.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

pompa zanim zdechnie to wyje jak durna zazwyczaj
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
miczor
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 2009, o 09:45
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: miczor »

Witam. Ja miałem podobny problem, tyle że w dieslu. Z tą różnicą że nie gasł mi podczas jazdy tylko nie chciał odpalić. Odczekałem około 30 mini odpalał. Co się okazało, oczywiście wykrył to mechanik i to bardzo szybko. Uszkodzony był czujnik na wale, czy kole zamachowym, ale nie wiem bo nie jestem mechanikiem i nie wiem czy koło zamachowe w ogóle występuje. Kosztował mnie 250 zł ale z robocizną 650 zł bo by się dostać do niego trzeba było rozebrać układ ssący. Ale jak wspomniałem to było w dieslu.

Pozdrawiam
[w210] E320CDI
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Pod wpływem temperatury gdzies cos traci kontakt. A jak wystygnie to działa dalej. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
lukaszwilk
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2009, o 23:36
Lokalizacja: olkusz

Post autor: lukaszwilk »

Dziekuje wszystkim za pomoc. Jeszcze nie mialem czasu podjechac do mechanika na konkretniejsze sprawdzenie ale jak tylko to zrobie i znajde przyczyne dam znac. Dzieki raz jeszcze za podpowiedzi moze ktorac bedzie trafna.

[ Dodano: 2009-04-24, 05:49 ]
Witam Wszystkich. Wiec problem naprawiony. Okazalo sie ze byl to uszkodzony jakis sensor ktory znajduje sie miedzy silnikiem a kabina (nie jestem pewien co to za sensor ale cos zwiazanego z praca silnika a wygladal jak bateria paluszek z uchwytem). Chcialem jeszcze dodac ze po podlaczeniu komputera wszystkie parametry byly dobre tylko jak krecil rozrusznik nie pokazywalo na komputerze nic i dlatego diagnoza byla o sensorze - trafna :-) pozdrawiam L.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości