220 CDI pali ok. 16 litrow
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Objawem jest wysokie spalanie… kiedyś spec od skrzyń mi to tłumaczył jak lock-up jest zepsuty to jakby nie zapina biegu mimo tego, ze skrzynia przełącza biegi poprawnie…
ale cały czas pracuje/jest włączony.
Przerabiałem to w audi z tiptronic spalanie w 1,9tdi wynosiło około 18 litrów a skrzynia pracowała wzorowo.
ale cały czas pracuje/jest włączony.
Przerabiałem to w audi z tiptronic spalanie w 1,9tdi wynosiło około 18 litrów a skrzynia pracowała wzorowo.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ciężko mi określić cenę w przypadku mercedesa - u mnie stało się to w Audi/tiptronic i…
pojechałem z tym do skrzyniarza to powiedział żeby tak jeździć bo narazie poza spalaniem nie ma objawów i robocizna będzie kosztowała tyle samo teraz jak i w przypadku, gdy sprzęgło się już skończy.
Podobno w przypadku jazdy z uszkodzonym lock-up'em za jakiś czas mają pojawić się wibracje - przy większych prędkościach - 90-100-110 km/h a jeszcze w następnym stadium te wibracje mają mieć miejsce przy 40-60km/h (tak mi to przedstawił).
Ja auto sprzedałem więc do powyższych efektów nie dotrwałem.
P.S.
Około 3tyś. pln taki koszt naprawy został mi nakreślony za sprzęgła/konwerter/lock-up nowy olej, uszczelka… itd.
pojechałem z tym do skrzyniarza to powiedział żeby tak jeździć bo narazie poza spalaniem nie ma objawów i robocizna będzie kosztowała tyle samo teraz jak i w przypadku, gdy sprzęgło się już skończy.
Podobno w przypadku jazdy z uszkodzonym lock-up'em za jakiś czas mają pojawić się wibracje - przy większych prędkościach - 90-100-110 km/h a jeszcze w następnym stadium te wibracje mają mieć miejsce przy 40-60km/h (tak mi to przedstawił).
Ja auto sprzedałem więc do powyższych efektów nie dotrwałem.
P.S.
Około 3tyś. pln taki koszt naprawy został mi nakreślony za sprzęgła/konwerter/lock-up nowy olej, uszczelka… itd.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2014, o 14:41 przez --Arkadia--, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
--Arkadia--, a byles na diagnostyce? Zrobiles cos w kierunku znalezienia usterki?
Najlepiej od razu wrozyc z fusow i wymyslac usterki.
Czasem warto podleciec np do Bosch Service, zostawic im auto z rana, 250zl i na koniec dnia wiedziec co boli auto. Niz naprawiac wszystko co nie trzeba i wydac 5 razy tyle.
Najlepiej od razu wrozyc z fusow i wymyslac usterki.
Czasem warto podleciec np do Bosch Service, zostawic im auto z rana, 250zl i na koniec dnia wiedziec co boli auto. Niz naprawiac wszystko co nie trzeba i wydac 5 razy tyle.
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
sanon,
tak byłem na diagnostyce - komp. pokazał błąd lock-up/sprzęgło. sprawdzający poinformował mnie, ze lock-up nie rozłącza się - nie przestaje pracować bez względu na to jaką prędkością jade i na jakim biegu.
Generalnie na początku nie było kompletnie żadnych błędów dopiero po kilku próbach/przejazdach/resetach się udało.
[ Dodano: 2014-03-07, 12:07 ]
P.S.
Nie jestem wyrocznią i nie twierdzę, że u założyciela tematu musi przyczyną być lock'up - opisałem tylko co u mnie było przyczyną takiego spalania - ogólnie podobnych efektów.
tak byłem na diagnostyce - komp. pokazał błąd lock-up/sprzęgło. sprawdzający poinformował mnie, ze lock-up nie rozłącza się - nie przestaje pracować bez względu na to jaką prędkością jade i na jakim biegu.
Generalnie na początku nie było kompletnie żadnych błędów dopiero po kilku próbach/przejazdach/resetach się udało.
[ Dodano: 2014-03-07, 12:07 ]
dwukrotnie może nie ale te 6-7 litrów spokojnie więcej łyknie.tonidriver pisze:ale przez ten zaworek nie urosnie spalanie dwukrotnie,musial by sie niezle slizgac a autor nie wspomnial nic o tym,lock up zapina biegi po wyrownaniu predkosci na stale
P.S.
Nie jestem wyrocznią i nie twierdzę, że u założyciela tematu musi przyczyną być lock'up - opisałem tylko co u mnie było przyczyną takiego spalania - ogólnie podobnych efektów.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Ojciec tematu pisal o wzroscie spalania.
Moze byc wiele powodow , z tym lokapem to chyba gruba przesada, awaria tego daje
Zwykle dodatkowe efekty. Ojciec zalozyciel powinien do szpeca jechac a nie nakrecac sie.
I u szpeca nie dzielic sie diagnozami z forum bo go naciagna na koszty jak mu na jego zyczenie
Dotkna do asb.
Moze byc wiele powodow , z tym lokapem to chyba gruba przesada, awaria tego daje
Zwykle dodatkowe efekty. Ojciec zalozyciel powinien do szpeca jechac a nie nakrecac sie.
I u szpeca nie dzielic sie diagnozami z forum bo go naciagna na koszty jak mu na jego zyczenie
Dotkna do asb.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości