Shell V-Power,czy warto?!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
po wizycie na shellu(szczecin, wojska polskiego) do roboty miałem pompę. dlatego już każdego shella omijam.
tankuje na bp. problemów nigdy nie mam. tankuje ultimate diesel. tylko dlatego, że silnik chodzi ciszej i "lżej" i może czyści tam układ wtryskowy w jakiś sposób ale tego nie wiem. Dla mnie lepsza kultura pracy silnika i jest zauważalne. poza tym nie zauważyłem innych zmian.
[ Dodano: 2013-08-10, 21:31 ]
znajomy lał na shellu benzynę i miał problemy.
tankuje na bp. problemów nigdy nie mam. tankuje ultimate diesel. tylko dlatego, że silnik chodzi ciszej i "lżej" i może czyści tam układ wtryskowy w jakiś sposób ale tego nie wiem. Dla mnie lepsza kultura pracy silnika i jest zauważalne. poza tym nie zauważyłem innych zmian.
[ Dodano: 2013-08-10, 21:31 ]
znajomy lał na shellu benzynę i miał problemy.
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
shell
----Tak po jednym tankowaniu pompa siadła?!Jaka była tego przyczyna,co się z nią stało?ralfi89 pisze:po wizycie na shellu(szczecin, wojska polskiego) do roboty miałem pompę. dlatego już każdego shella omijam.
tankuje na bp. problemów nigdy nie mam. tankuje ultimate diesel. tylko dlatego, że silnik chodzi ciszej i "lżej" i może czyści tam układ wtryskowy w jakiś sposób ale tego nie wiem. Dla mnie lepsza kultura pracy silnika i jest zauważalne. poza tym nie zauważyłem innych zmian.
[ Dodano: 2013-08-10, 21:31 ]
znajomy lał na shellu benzynę i miał problemy.
phantom WDB210004 1A 148308
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
dokładnie - dodatkowo wlanym do zbiornika paliwem rozcieńczył gnojówkę jaka tam pływa z nagromadzoną wodą włącznie i silnik zaczął pracować na mieszaninie paliwa z wodą a nie wody z paliwem.Damian86 w210 pisze:albo kolega dał w palnik i pajęczyny wydmuchał
Właśnie zaczyna się sezon na psioczenie na jakość paliw.
W dzień +25*C, w nocy +5*C, do tego notorycznie pusty zbiornik i pała z fizyki w podstawowej gdzie na lekcjach mówili o 3 stanach skupienia wody.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Jeżeli piszesz o V Power, to przekręt zaje...sty. To jedyne paliwo, które do Polski przyjeżdża z zachodu, ponieważ jest w pełni syntetyczne (robią z gazu ziemnego). Jeżeli niemcy je "chrzczą" kupując u nas cysterny, to ciekawe co przyjeżdża do nas?sat-mar pisze: ...cysterny tankują u nas w Polsce i jadą do stacji przygranicznych w Niemczech...
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
nie wiem gdzie Ty to przeczytałeś ale nie powielaj tych poglądów...Leonidas79 pisze:To jedyne paliwo, które do Polski przyjeżdża z zachodu,
Jest taki czynnik jak koszty transportu a te w przyp. kołowego są gigantyczne.
Jedyne paliwo które jest przywożone do PL to LUKOIL który transportem kolejowym przywozi to bezpośrednio do Polski lub indywidualny import prywatny gdzie na własną rękę cysterny jeżdżą kilkadziesiąt km w głąb "rosji" po paliwa i wracają.
Wszelkie pozostałe paliwa sprzedawane w PL pochodzą od 2 polskich wytwórców: ORLEN i Lotos.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Gdy tak czytam dywagacje i wątpliwości na temat paliwa to coraz bardziej się utwierdzam że dobrze zrobiłem kupując woła roboczego TD zamiast CDI (nie urażajac włascicieli oczywiście). Wniosek nasuwa się taki: syf w paliwie, mniejszy lub większy, jest na każdej stacji. Pozostaje tylko kupowac tam gdzie taniej i są kolejki pod dystrybutor.
Co do samego Shella, to znam pare osób które tankują tylko i wyłącznie na danej stacji Shella. Jednak znam też osoby które tankują tylko i wyłącznie na konkretnym Statoilu czy Orlenie. Jedna stacja Shella może mieć rzeczywiście "mało zasyfione" paliwo, ale inna będzie psuć opinie o tej marce. Uważam osobiście że bezowocne będą dyskusje na temat tego czy Shell jest dobry czy nie, gdyż w przypadku jakości paliwa nie powinien być ten temat omawiany w zasięgu ogolnopolskim. Wszystko zależy na jakiej stacji się tankuje. Dostawca paliwa juz schodzi na dalszy plan i jest raczej bez znaczenia.
Co do samego Shella, to znam pare osób które tankują tylko i wyłącznie na danej stacji Shella. Jednak znam też osoby które tankują tylko i wyłącznie na konkretnym Statoilu czy Orlenie. Jedna stacja Shella może mieć rzeczywiście "mało zasyfione" paliwo, ale inna będzie psuć opinie o tej marce. Uważam osobiście że bezowocne będą dyskusje na temat tego czy Shell jest dobry czy nie, gdyż w przypadku jakości paliwa nie powinien być ten temat omawiany w zasięgu ogolnopolskim. Wszystko zależy na jakiej stacji się tankuje. Dostawca paliwa juz schodzi na dalszy plan i jest raczej bez znaczenia.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
A słyszałeś o tankowcach, to takie statki znacznie większe od pociągów.Piasek pisze:nie wiem gdzie Ty to przeczytałeś ale nie powielaj tych poglądów...
Jest taki czynnik jak koszty transportu a te w przyp. kołowego są gigantyczne.
Informacja ze strony Schell:
Unikalne właściwości paliwa Shell V-Power Diesel nowej generacji to efekt wykorzystania technologii GTL - Gas to Liquid. Technologia ta pozwala na przetworzenie gazu ziemnego do postaci paliwa diesel o niezwykłej czystości chemicznej i dużo lepszych parametrach użytkowych. Shell V-Power Diesel to pierwszy olej napędowy oferowany klientom stacji, który wykorzystuje technologię paliw syntetycznych. Osiągnięta dzięki tej technologii jakość, w tym wysoka liczba cetanowa, sprawia, że paliwo GTL spala się bardziej wydajnie w porównaniu z konwencjonalnym dieslem.
Shell V-Power Diesel z GTL zastępuje dotychczasową generację tego paliwa na stacjach Shell w Polsce i już od początku kwietnia jest dostępny dla klientów w całej Polsce.
Myślisz, że robią to w Płocku? Może w Gdańsku?
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości