Gaśnie i nie równo pracuje e250

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Jarcyn
Posty: 30
Rejestracja: 17 sie 2012, o 17:56
Lokalizacja: Warszawa

Gaśnie i nie równo pracuje e250

Post autor: Jarcyn »

Witam , mam problem ze swoim oczkiem, dziś podczas powrotu z działki, się przestraszyłem że będę wracał Autobusem do domu :(
Nigdy się nic nie działo a dziś : Spadek mocy podczas podjazdu pod wiadukt a za chwilę po dojechaniu do świateł zgasł i nie mogłem go odpalić, zapchałem go na przystanek.
Gdy w końcu odpalił po 5 minutach, znowu to samo po przejechaniu 200m, i tak przez 10km
Jak by czasem nie palił na jednym garze i buja nim na boki, czasem na wolnych obrotach... i gaśnie...
Mówią komuś takie objawy ??
Do kogo mogę się z tym zgłosić w Warszawie ??
E250 2,5d AVANTGARDE
WDB2100101A431671
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Sprawdzałeś czy nie masz zapowietrzonego układu lub się nie zapowietrza?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Jarcyn
Posty: 30
Rejestracja: 17 sie 2012, o 17:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarcyn »

Czy małe bąbelki to problem w przewodach tych krótkich przezroczystych ?? Bo takie małe są też właśnie zwróciłem na nie uwagę... Nie wiem czy to normalne w MB.
E250 2,5d AVANTGARDE
WDB2100101A431671
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Małe nie ale duże to tak.Odpal auto przegazuj i sprawdż czy są .Filter paliwa sprawdzony czysty? Jeśli wszystko z paliwem ok. pompa do sprawdzenia.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Jarcyn pisze:Czy małe bąbelki to problem w przewodach tych krótkich przezroczystych ?? Bo takie małe są też właśnie zwróciłem na nie uwagę... Nie wiem czy to normalne w MB.
Dotankuj do plena i zmien glowny filtr paliwa, sprawdz wszystkie szybko-zlaczki.,
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Jarcyn
Posty: 30
Rejestracja: 17 sie 2012, o 17:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarcyn »

kakadu pisze:Małe nie ale duże to tak.Odpal auto przegazuj i sprawdż czy są .Filter paliwa sprawdzony czysty? Jeśli wszystko z paliwem ok. pompa do sprawdzenia.
Sprawdziłem, po przegazowaniu bąbelki znikają , Jutro kupię filtry paliwa i oleju bo widzę mały wyciek z pod filtra oleju i zobaczę jak wynik.

[ Dodano: 2013-08-05, 20:46 ]
Filtr kupiony i wymieniony w Warsztacie, lecz układ tak się zapowietrzył że już chyba nigdy nie odpali... Mechanik walczył do 19:00 i się poddał.
A wydawało się takie proste wymienić filtr...

[ Dodano: 2013-08-14, 20:46 ]
Po tygodniu walki , auto jeździ :)
Wymienione :

1. Filtr Paliwa.
2. wszystkie oringi na przewodach paliwowych... i nie tylko...
3. jeden przewód paliwowy (zasilający).
4. przewody przelewowe od wtryskiwaczy.
5. no i Zawór Stop.

Nie chciał się odpowietrzyć skubaniec, prawdopodobnie przyczyną nie możności od powietrzenia były zamienione przewody paliwowe i uszkodzony zawór stop.

Dodam jeszcze że... W innym warsztacie pół roku temu uszczelniałem układ paliwowy bo mi ropa kapała...

Morał ?? Zawsze sprawdzać dokładnie samochód po odebraniu od mechanika ??

Szczęka opada.
E250 2,5d AVANTGARDE
WDB2100101A431671
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 48 gości