Niwo w E klasie

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jana
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2012, o 16:31
Lokalizacja: Dęblin

Niwo w E klasie

Post autor: jana »

Witam.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.
jana
Robert gd
VIP
Posty: 472
Rejestracja: 27 maja 2008, o 16:58
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Robert gd »

A pomapa potrzebna?Ja bym tez ją wyrzucił i po problemie.
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

Pompa od nivo i od wspomagania kierownicy to jedno czyli jak odłączysz pompe nie bedziesz miał wspomagania kierownicy, zeby samochód sie nie podnosił przy obciążeniu to musisz odłączyć takie urządzenie regulator nivo podłaczone jest do drązka stabilzatora.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

A nie myślałeś wrócić tak jak było w oryginale?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
jana
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2012, o 16:31
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: jana »

Dzięki za porady. W najbliższym wolnym czasie spróbuję tak zrobić :) .
A co do powrotu do starego zawieszenia to bym tak zrobił ale na razie mam założone nowe amorki i szkoda by ich było wyrzucać a i na nich sobie całkiem dobrze radzi. Tylko upierdliwe jest te wycie przy obciążeniu.
pozdr.
jana
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

Miko126 pisze:Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?
Tylko amortyzatora.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

zyzek pisze:panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P
Zależy co rozumiesz przez wywalenie nivo ,ale żeby nie smęcić :D to wystarczy odłączyć regulator od drążka stabilizatora i już poziomowania nie będzie.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

ok a co z ciśnieniem z pompy która będzie dawać? czy po odłączeniu już nie będzie dawać ? bo końcówki mam zamiar zaślepić ... (te co szły do amorów nivo)
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
maclos
Posty: 754
Rejestracja: 7 maja 2012, o 16:42
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maclos »

Nawalilo Ci Nivo?
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

nie ale potrzeba mi to odłączyć , nie pytaj w jakich celach ;D
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

zyzek pisze:nie ale potrzeba mi to odłączyć
zyzek, wywaliłeś nivo ze swojego auta?
Mój brat ma kombi i myśli nad wstawieniem gwinta...
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
jana
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2012, o 16:31
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: jana »

Niestety nie działa to co mi poradziliście. po odłączeniu, nie wiek jak to możliwe ale dalej pompuje. :(
jana
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości