Niwo w E klasie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Niwo w E klasie
Witam.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.
jana
Pompa od nivo i od wspomagania kierownicy to jedno czyli jak odłączysz pompe nie bedziesz miał wspomagania kierownicy, zeby samochód sie nie podnosił przy obciążeniu to musisz odłączyć takie urządzenie regulator nivo podłaczone jest do drązka stabilzatora.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Tylko amortyzatora.Miko126 pisze:Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Zależy co rozumiesz przez wywalenie nivo ,ale żeby nie smęcić to wystarczy odłączyć regulator od drążka stabilizatora i już poziomowania nie będzie.zyzek pisze:panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości