Poważny problem z e 2.7cdi brak mocy, brak przyspieszenia

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

rafkol5
Posty: 50
Rejestracja: 7 lis 2008, o 18:28
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Poważny problem z e 2.7cdi brak mocy, brak przyspieszenia

Post autor: rafkol5 »

witam

Mam poważny problem z mercem e w210 2000r 2,7cdi automat .zacznę od początku zaczęło się wszystko od wymiany głowicy bo była pęknięta po wymianie głowicy padła turbina wymieniłem ją na inna pojeździłem tydzień znów padła turbina wymieniłem na trzecią i tu zaczął się problem . niby wszystko jest ok a jednak nie jest. gdy ruszam z miejsca "gaz podłoga" auto dochodzi do 90 -100km/h i zachowuje się tak jak by nie mogło wrzucić biegu czyli obroty idą w górę ale tak jak by go coś cofało blokowało nie chce przełączyć biegu puszcze trochę gaz rozpędza się dalej wolniej, przekroczy 120-130 coś go puszcza i przyśpiesza dalej. natomiast gdy przyspieszam wolniej auto idzie bez problemu a po pewnym czasie coś go blokuje i choć wcisnę gaz w podłogę przyśpiesza bardzo wolno i jadąc na przykład 120 wciskam gaz w podłogę i nic się nie dzieje nie zrzuca biegu w dół żeby przyśpieszać. to by było na tyle . wiem że może treść nie jest zbyt zwięzła ale inaczej nie potrafię tego problemu opisać bardzo proszę o waszą pomoc bo nie wiem co mam dalej robić a już wjebałem tyle kasy w remont tego Mietka że przeraża mnie to wszystko.
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Podciśnienia lub EGR, ja stawiam na EGR.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

herianm, raczej nie, trzeba by na SD błędy obadać.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

ja stawiam na podciśnienie,gdzieś spadł,nie założony lub pęknięty wężyk
rafkol5
Posty: 50
Rejestracja: 7 lis 2008, o 18:28
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: rafkol5 »

herianm pisze:Podciśnienia lub EGR, ja stawiam na EGR.
gdzie to się znajduje w którym miejscu bo za bardzo nie wiem
Awatar użytkownika
greak
Posty: 181
Rejestracja: 6 paź 2010, o 11:50
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Kontakt:

Post autor: greak »

Hehe z podcisnieniem jestem na bierzaco. Wlasnie uporalem sie z problemem. Tylko wygladalo to nieco innaczej. Powiedz czy auto wchodzi w tryb awaryjny ? Jezeli tak to na SD i cos juz bedzie wiadomo. Podcisnienie latwo sprawdzic na mierniku wytraczy podlaczyc sie w uklad. Co do wykrycia nieszczelnosci to trzeba troche szczescia i cierpliwosci bo trzeba przejechac calosc. Opisz jak auto chodzi w przelaczeniach manualnych jak dojdziesz do tej 100 i redukcja to cos sie dzieje?
VIN: WDB2102061X083517
Obrazek
przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne
www.pluspaczka.pl
rafkol5
Posty: 50
Rejestracja: 7 lis 2008, o 18:28
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: rafkol5 »

a jak to sprawdzić czy wchodzi w tryb awaryjny

[ Dodano: 2012-09-30, 16:57 ]
greak pisze:Opisz jak auto chodzi w przelaczeniach manualnych jak dojdziesz do tej 100 i redukcja to cos sie dzieje?
o co w tym dokładnie chdzi
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

kręci Ci się powyżej 3000 obrotów ?
Awatar użytkownika
greak
Posty: 181
Rejestracja: 6 paź 2010, o 11:50
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Kontakt:

Post autor: greak »

Dokladnie czy silnik wchodzi powyzej 3000 obrotow bo jak na d masz ok 120-130 km/h to masz ok 3000 obrotow i jak z d recznie wrzucisz 4 czy auto reaguje czy nie
VIN: WDB2102061X083517
Obrazek
przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne
www.pluspaczka.pl
icemanadam
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
Lokalizacja: zduńska wola

Post autor: icemanadam »

Witam serdecznie, U mnie kopci i brak mocy. Auto to E200 2,2cdi, skrzynia automat 2001r. VINWDB2100071B412067. Zaczne od tego, że kupiłem to auto z niepracującą turbiną, mysłałem ze turbo sie wymieni i bedzie ok. Mechanik odkrecil turbine i okazało się, ze jast w bardzo dobrej kondycji. Komputer pokazał tylko uszkodzony czujnik sprężonego powietrza interkulera, więc go wymieniłem i jest bez zmian. Postanowiłem sam sie tym zająć skoro nie pokazuje żadbych błędów.Szukałem nieszczelności w wężykach podcisnieniowych, pod podszybiem na trójnikach jest ok, zaślepiłem biały wężyk pod tylną kanapą, który nigdzie nie był wpięty, po prostu w pompce do centralnego jest otwór SRU ale zaślepiony fabrycznie, nie wystaje z nigo żaden króciec, wężyk ktos wczesniej zaślepił.Powiedzcie mi prosze jak numer powinien być na mojej pompce, jestem pewien że była wymieniana, ponieważ z centralnym zamykaniem tez był problem ale naprawiłem.Szukałem dalej, sterowanie klimą i światła góra/dół nie pracuje, porozpinałem węzyki z trójnika po prawej stroni przy nogach pasażera i tam zaślepiłem ponownie biały wężyk, TURBINA ZACZĘŁA W KOŃCU PRACOWAĆ I PRZESTAŁ KOPCIĆ. Problem jaki mi został to tylko ta pompka pod kanapą, przecież przy otwieraniu auta, pompka musi przygotować turbinę do pracy, bo póżniej to podciśnienie bierze z VACUM. Prosze poradzcie mi coś z tą pompką. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim Wam życzę.
E200 2,2 cdi WDB2100071B412067, Mercedes W108 1971
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

icemanadam, Nr twojej pompy powinien być A2108002748.

Po wymianie powinna być zakodowana przez SD.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
icemanadam
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
Lokalizacja: zduńska wola

Post autor: icemanadam »

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, a na mojej pompce są takie numery 2108001048(009) 007828-21 Q-Stand02 i coś takiego 0022981816102516. Znaczy to, że jak wymienie pompke na taoką o numerze, który mi podałeś i podepne ten biały wężyk to będzie już wszystko ok? Ile może taka pompka kosztować, nowa i używana?
E200 2,2 cdi WDB2100071B412067, Mercedes W108 1971
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Nie wiem czy masz oryginalną pompkę ale po przejrzeniu netu wychodzi na to ze to pompka od CLK.
Właściwą jest ta co podał Mod.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
icemanadam
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
Lokalizacja: zduńska wola

Post autor: icemanadam »

OK teraz zostało tylko kupić własciwą pompkę i ją zakodować, odezwe się jak kupie, dzieki i pozdrawiam.
E200 2,2 cdi WDB2100071B412067, Mercedes W108 1971
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Masz schemat .
Załączniki
ScreenShot003.jpg
ScreenShot002.jpg
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości