Poważny problem z e 2.7cdi brak mocy, brak przyspieszenia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Poważny problem z e 2.7cdi brak mocy, brak przyspieszenia
witam
Mam poważny problem z mercem e w210 2000r 2,7cdi automat .zacznę od początku zaczęło się wszystko od wymiany głowicy bo była pęknięta po wymianie głowicy padła turbina wymieniłem ją na inna pojeździłem tydzień znów padła turbina wymieniłem na trzecią i tu zaczął się problem . niby wszystko jest ok a jednak nie jest. gdy ruszam z miejsca "gaz podłoga" auto dochodzi do 90 -100km/h i zachowuje się tak jak by nie mogło wrzucić biegu czyli obroty idą w górę ale tak jak by go coś cofało blokowało nie chce przełączyć biegu puszcze trochę gaz rozpędza się dalej wolniej, przekroczy 120-130 coś go puszcza i przyśpiesza dalej. natomiast gdy przyspieszam wolniej auto idzie bez problemu a po pewnym czasie coś go blokuje i choć wcisnę gaz w podłogę przyśpiesza bardzo wolno i jadąc na przykład 120 wciskam gaz w podłogę i nic się nie dzieje nie zrzuca biegu w dół żeby przyśpieszać. to by było na tyle . wiem że może treść nie jest zbyt zwięzła ale inaczej nie potrafię tego problemu opisać bardzo proszę o waszą pomoc bo nie wiem co mam dalej robić a już wjebałem tyle kasy w remont tego Mietka że przeraża mnie to wszystko.
Mam poważny problem z mercem e w210 2000r 2,7cdi automat .zacznę od początku zaczęło się wszystko od wymiany głowicy bo była pęknięta po wymianie głowicy padła turbina wymieniłem ją na inna pojeździłem tydzień znów padła turbina wymieniłem na trzecią i tu zaczął się problem . niby wszystko jest ok a jednak nie jest. gdy ruszam z miejsca "gaz podłoga" auto dochodzi do 90 -100km/h i zachowuje się tak jak by nie mogło wrzucić biegu czyli obroty idą w górę ale tak jak by go coś cofało blokowało nie chce przełączyć biegu puszcze trochę gaz rozpędza się dalej wolniej, przekroczy 120-130 coś go puszcza i przyśpiesza dalej. natomiast gdy przyspieszam wolniej auto idzie bez problemu a po pewnym czasie coś go blokuje i choć wcisnę gaz w podłogę przyśpiesza bardzo wolno i jadąc na przykład 120 wciskam gaz w podłogę i nic się nie dzieje nie zrzuca biegu w dół żeby przyśpieszać. to by było na tyle . wiem że może treść nie jest zbyt zwięzła ale inaczej nie potrafię tego problemu opisać bardzo proszę o waszą pomoc bo nie wiem co mam dalej robić a już wjebałem tyle kasy w remont tego Mietka że przeraża mnie to wszystko.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Hehe z podcisnieniem jestem na bierzaco. Wlasnie uporalem sie z problemem. Tylko wygladalo to nieco innaczej. Powiedz czy auto wchodzi w tryb awaryjny ? Jezeli tak to na SD i cos juz bedzie wiadomo. Podcisnienie latwo sprawdzic na mierniku wytraczy podlaczyc sie w uklad. Co do wykrycia nieszczelnosci to trzeba troche szczescia i cierpliwosci bo trzeba przejechac calosc. Opisz jak auto chodzi w przelaczeniach manualnych jak dojdziesz do tej 100 i redukcja to cos sie dzieje?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
- Lokalizacja: zduńska wola
Witam serdecznie, U mnie kopci i brak mocy. Auto to E200 2,2cdi, skrzynia automat 2001r. VINWDB2100071B412067. Zaczne od tego, że kupiłem to auto z niepracującą turbiną, mysłałem ze turbo sie wymieni i bedzie ok. Mechanik odkrecil turbine i okazało się, ze jast w bardzo dobrej kondycji. Komputer pokazał tylko uszkodzony czujnik sprężonego powietrza interkulera, więc go wymieniłem i jest bez zmian. Postanowiłem sam sie tym zająć skoro nie pokazuje żadbych błędów.Szukałem nieszczelności w wężykach podcisnieniowych, pod podszybiem na trójnikach jest ok, zaślepiłem biały wężyk pod tylną kanapą, który nigdzie nie był wpięty, po prostu w pompce do centralnego jest otwór SRU ale zaślepiony fabrycznie, nie wystaje z nigo żaden króciec, wężyk ktos wczesniej zaślepił.Powiedzcie mi prosze jak numer powinien być na mojej pompce, jestem pewien że była wymieniana, ponieważ z centralnym zamykaniem tez był problem ale naprawiłem.Szukałem dalej, sterowanie klimą i światła góra/dół nie pracuje, porozpinałem węzyki z trójnika po prawej stroni przy nogach pasażera i tam zaślepiłem ponownie biały wężyk, TURBINA ZACZĘŁA W KOŃCU PRACOWAĆ I PRZESTAŁ KOPCIĆ. Problem jaki mi został to tylko ta pompka pod kanapą, przecież przy otwieraniu auta, pompka musi przygotować turbinę do pracy, bo póżniej to podciśnienie bierze z VACUM. Prosze poradzcie mi coś z tą pompką. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim Wam życzę.
E200 2,2 cdi WDB2100071B412067, Mercedes W108 1971
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
icemanadam, Nr twojej pompy powinien być A2108002748.
Po wymianie powinna być zakodowana przez SD.
Po wymianie powinna być zakodowana przez SD.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
- Lokalizacja: zduńska wola
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, a na mojej pompce są takie numery 2108001048(009) 007828-21 Q-Stand02 i coś takiego 0022981816102516. Znaczy to, że jak wymienie pompke na taoką o numerze, który mi podałeś i podepne ten biały wężyk to będzie już wszystko ok? Ile może taka pompka kosztować, nowa i używana?
E200 2,2 cdi WDB2100071B412067, Mercedes W108 1971
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 2012, o 23:31
- Lokalizacja: zduńska wola
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości