E 300 TD - problem z wtryskami

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

przesyłam link jak pracuję silnik (rozgrzany, chwilę przed nakręceniem zrobiłem ok 15km.)

W rzeczywistości pracuję trochę lepiej, ale niestety nagrywałem telefonem, więc wybaczcie.


http://www.youtube.com/watch?v=JOzfKhMY ... e=youtu.be
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Grzesiek E300
Posty: 24
Rejestracja: 5 lis 2011, o 20:22
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Grzesiek E300 »

Witaj moja chodzi tak samo , powiem Ci że to nie są wtryski ja moje w tamtym tygodniu dałem do firmy zmienili końcówki i ustawili , a jak klepał tak klepie już leje na niego niech klepie byle chodzi i ma moc. :hyhy:
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Mnie tak samo klepie:) i podoba mi się to:P ostatnio kilka razy lałem mixol i troche sie poprawiło. Mechanik mówił żebym nalał Liqid Moli podobno dużo daje.
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Na filmiku powyżej auto chodzi na ropie z Orlenu i bez żadnych dodatków (np miksol)

Zazwyczaj dodaje miksolu, ale akurat ostatnio jakoś tak zatankowałem ze dwa razy bez dolewania i faktycznie z miksolem chodzi ładniej. Mamie niestety na stacjach za suche paliwo :/
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
malyjunak
Posty: 149
Rejestracja: 27 gru 2009, o 16:44
Lokalizacja: Trzcianka/Piła

Post autor: malyjunak »

JohnyPixel, jak twierdzisz, że nakręciłeś 15km to jakim cudem masz tak niską temperaturę? sprawna krówka odpowiednią temperaturę pracy czyli 80 C uzyskuje po przejechaniu 4km. Klekot jest w zakresie 40-70 stopni co w okolicach na zimnym albo jak dasz dobrze po garkach :oczami: powinna chodzić jak pszczółka ;)
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Zrobiłem ok 15km, zagrzała się do swoich ok 80st, potem postawiłem auto i chwile postało zanim nakręciłem filmik, więc plyn zdarzyl zjechac z temperaturą do tych 60kilku stopni.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

JohnyPixel - podobna(a moze i tozsama) prace miala moja mercedes przed regeneracja wtryskow.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Wtryski oddawałem do sprawdzenia i są niby OK. Mam też 3szt używanych oryginalnych, podmieniałem na wszystkie sposoby i nic. Liqui Moly stosowałem, podłaczyłem bezpośrednio do filtra + powrót. Chodził pięknie, ale jak tylko wypalił liqui moly i dostał suchej ropy, znów chodzi tak samo, wiec ja już nic nie wiem.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Skoro prawie wszystkie zabiegi wyczerpales(nic nie sugieruje, bo na Liqi chodzil pieknie - napisales) to pozostalo ustawienie(regeneracja) pompy'(Kolega Noc podawal,ze w W-wie 600-2000zl)

A szklanki sprawdzales?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Nie, szklanek nie sprawdzałem, ale na nie bym nie stawiał, ponieważ tak jak już wyżej pisałem, jak robiłem płukankę liqui moly, to chodził jak benzyna ;)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
phan
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: phan »

Jak odpale swoją to chodzi cichutko a po nagrzaniu do temperatury roboczej już klepie głośno, też tak macie?
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

JohnyPixel pisze:Nie, szklanek nie sprawdzałem, ale na nie bym nie stawiał, ponieważ tak jak już wyżej pisałem, jak robiłem płukankę liqui moly, to chodził jak benzyna ;)
W mojej po regeneracji wtryskow radykalnie nie zauwazylem poprawy. Bylem na konsultacji u znanego mechanika w W-wie(na forum polecany).Pierwsze co zrobil; to zalal filter Liqui,odpalil - silnik zaczal pracowac cicho, wiec powiedzial; " wszystko jest OK., wtryski i caly uklad musi sie ulozyc. Na bak paliwa zalewac 1l. mixolu i jechac(na autostradzie wygnac pajaki)
Po wypaleniu 2-3 zbiornikow silnik powinien pracowac cicho!(natenczas jestem z 2 zbiornikiem, uszczelniam pompe - cieknie )Prawde powiedziawszy, silnik sie wyciszyl.Zobaczymy co bedzie po uszczelnieniu pompy?

phan - moja merc miala te sama przypadlosc :cwaniak:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Ja u siebie lałem STP do wtrysków bo klepał podobnie. Po dosyć długim czasie uspokoił się tylko rano przy odpaleniu przez chwilę tak miał :) Większosci 300TD tak ma i chyba trzeba się przyzwyczaić :)

PS: Gandi Ganda ? :D
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
phan
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: phan »

Gawra, i co po regeneracji wtysków masz taką samą pracę po odpaleniu jak i po nagrzaniu ? mój po odpaleniu chodzi jak benzyna prawie a później już klepie co jest dla mnie dziwne bo jak rozmawiam ze znajomymi to im klepią diesle jak są zimne a później cisza.
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

ostatnio miałem wymienianą podkładkę pod wtryskiem i uszczelnienie, silnik nie kopci, wszystko przejrzane przez mechanika, chodzi lalka (osiągi, kopcenie) ale trochę traktorzy, wielu mówi, że tak te typy mają, wydaje mi się, że tego nie zmienimy.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości