Spalanie E200 benzyna
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Spalanie E200 benzyna
Witam.
Od kilku tygodnia walczę moją gwiazdą odnośnie spalania które zastraszająco rosło. Wymieniłem sondę lambdę i niby jest poprawa ale niestety nie jestem w stanie zatankować samochodu do pełna aby sprawdzić ile litrów teraz spala na 100km. Mam pytanie do posiadaczy samochodu z tym silnikiem (2.0 16V 136km) Ile jesteście w stanie km przejechać orientacyjnie na paliwie od momentu gdy wskazówka jest jedną kreskę za 1/2 zbiornika do momentu gdy dojdzie 1/2.
Poniżej foto do zegarów podobnych o ile nie takich samych jak mam ja.
Mój mercedes na tym przedziale robi max 60km.
Od kilku tygodnia walczę moją gwiazdą odnośnie spalania które zastraszająco rosło. Wymieniłem sondę lambdę i niby jest poprawa ale niestety nie jestem w stanie zatankować samochodu do pełna aby sprawdzić ile litrów teraz spala na 100km. Mam pytanie do posiadaczy samochodu z tym silnikiem (2.0 16V 136km) Ile jesteście w stanie km przejechać orientacyjnie na paliwie od momentu gdy wskazówka jest jedną kreskę za 1/2 zbiornika do momentu gdy dojdzie 1/2.
Poniżej foto do zegarów podobnych o ile nie takich samych jak mam ja.
Mój mercedes na tym przedziale robi max 60km.
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
Chodzi o pole między dwiema kreskami czyli około 1/4 zbiornika? O ile dobrze rozumiem zakres to u mnie robi od 200 na trasie do 100 przy maksymalym zużyciu w mieście. Najlepiej jednak byłoby zmierzyć zużycie dokładniej tzn dystans od dolewki do pełna do ponownej dolewki, może wskaźnik źle działa? Albo między środkową kreską a tą poniżej?
MB W210 E220CDI 00'
MB W210 E200 97'
EX:
MB W126 420SEL 89'
MB W123 200D 83'
MB W210 E200 97'
EX:
MB W126 420SEL 89'
MB W123 200D 83'
Wskaźnik ma 5 kresek. Połowa to 3 kreska. Więc chodzi mi o przedział od 4 reski do 3. Mój samochód nie może na tym przejechać więcej jak 60km w mieszanym cyklu. Niestety ze względów finansowych nie jestem w stanie zatankować go do pełna.
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
awhaker, to skasuj licznik w momencie włączenia się lampki rezerwy,jedz na stacje, zatankuj za kwotę na którą możesz sobie aktualnie pozwolić, poczekaj aż zapali się po raz kolejny i oblicz zużycie (jeździsz max 25km więc do stacji spokojnie dojedziesz na rezerwie). To jest chyba lepszy sposób na pomiar zużycia paliwa niż od "kreski do kreski" pływak pływakowi nie równy i wskazania mogą się różnić.
W210 sedan czarna perła
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
jest mróz duży. pali mi teraz prawie 13l po mieście , i podczas jazdy wokół komina, jeżdżę normalnie . cz do kresek to powinno być sporo więcej niż 60 km. nie sprawdzałem ale chyba ze 100 -120 km robiłem w trasie , teraz może mniej bo mrozy mrozy
BMW E39 530d 2002 ex
MERCEDES W210 E200 SEDAN 1995 ex
VOLVO S 80 2.4 D5 2002
MERCEDES W210 E200 SEDAN 1995 ex
VOLVO S 80 2.4 D5 2002
Sprawdz w/g ViN pojemnisc baku; zakladajac, ze jest 70l:4=17,5l. Wyglada, ze Twoje auto na przejechanie 60 km. zuzywa az 17,5l.paliwka?? No, wiec sam widzisz, ze jest to az nadto za wiele(sakramencko, potwornie duzo).awhaker pisze:Wskaźnik ma 5 kresek. Połowa to 3 kreska. Więc chodzi mi o przedział od 4 reski do 3. Mój samochód nie może na tym przejechać więcej jak 60km w mieszanym cyklu. Niestety ze względów finansowych nie jestem w stanie zatankować go do pełna.
Auto do doktora!
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Bledu nie pokaze.awhaker pisze:A czy jak będzie uszkodzone to cudo co mierzy ilość powietrza do silnika to zapali się awaria silnika? Bo wiem że opel omega w takim momencie zapalał ojcu awarie
Ale gdyby przeplywka byla tak uszkodzona, to bylyby tez inne objawy. Z pewnoscia nie jezdzilby normalnie.
E 220 CDI '01 Elegance
No w sumie ma więcej objawów m.i brak mocy (gaz w podłogę a przyspiesza jak ciężarówka) po całej nocy odpalenie zimnego samochodu a on zapali zadusza się i gaśnie, po zatrzymaniu się i mocnym wciśnięciu gazu samochód potrafi się zadusić i gaśnie.
I to spalanie
Jazda z odłączonym przepływomierzem jest taka sama jak z podłączonym. Dla samochodu nie robi to żadnej różnicy.
I to spalanie
Jazda z odłączonym przepływomierzem jest taka sama jak z podłączonym. Dla samochodu nie robi to żadnej różnicy.
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości