odpowietrzenie układu paliwowego

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

odpowietrzenie układu paliwowego

Post autor: szkodnik160 »

Witam mam takie głupie pytanko wymieniłem filtr paliwowy zalałem go ON i wydaje mi się ze zapowietrzyłem układ paliwowy. Jakoś się go odpowietrza czy ?? , czy odpowietrzy się przy rozruchu.
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

A dlaczego tak Ci się wydaje? Nie chce zapalić?Jeśli nie jest mocno zapowietrzony to po krótkim kręceniu odpowietrzy się sam.
Ostatnio zmieniony 7 lut 2012, o 18:13 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: szkodnik160 »

generalnie jest wstydliwy i jakoś nie chce zapalić (rozrusznik kręci)
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Jesli dostalo sie do niego powietrza to sproboj go odpalic. Jesli uda ci sie odpalic to go lekko przygazuj zeby "przepchac" ewentualne pecherzyki powietrza. Jesli bedziesz mial problem z odpaleniem po tej probie to poluzuj przewody od wtryskow i zakrec dopoki zacznie leciec paliwo. Potem dokrec przewody i zakrec jeszcze raz.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: szkodnik160 »

Jutro jeszcze spróbuję normalnie pokręcić jak nie da rady to popuszczę te wtryski i zobaczymy co będzie.
A nie ma jakiegoś odpowietrznika na filtrze albo przewodach??
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
ciechan78
Posty: 165
Rejestracja: 17 lis 2008, o 14:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ciechan78 »

allias pisze:Jesli dostalo sie do niego powietrza to sproboj go odpalic. Jesli uda ci sie odpalic to go lekko przygazuj zeby "przepchac" ewentualne pecherzyki powietrza. Jesli bedziesz mial problem z odpaleniem po tej probie to poluzuj przewody od wtryskow i zakrec dopoki zacznie leciec paliwo. Potem dokrec przewody i zakrec jeszcze raz.
Tak jak pisal allias jezeli ni eodpali po 5-6 kreceniu odkrec jeden z przewodo od wtrysku i proboj jak odpali dokrec najlepszy sposob
E 220 W210 Avantgarde 2.2 CDI 143 KM 2002 R.-sprzedany
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

szkodnik160 pisze:Jutro jeszcze spróbuję normalnie pokręcić jak nie da rady to popuszczę te wtryski i zobaczymy co będzie.
A nie ma jakiegoś odpowietrznika na filtrze albo przewodach??
Niestety nie. To wszystko jest pod cisnienem i jak jest za niskie (powietrze w przewodach) powoduje problemy z odpaleniem.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości