Olej w zbiorniczku wyrownawczym...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Olej w zbiorniczku wyrownawczym...
Witam, po otworzeniu korka od zbiorniczka wyrownawczego zobaczylem ze jest w nim gesty czarny olej zamiast plynu... Juz kiedys ubywalo mi plynu wiec dolewalem tak po 500 ml i bylo ok ale teraz tez kontrolka zaswiecila, otwieram korek i zonk... Czyzby to uszczelka pod glowica ???
E220 CDI TAXI CAR
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Bylem u mojego mechanika i powiedzial mi ze mial identyczny problem w sprinterze 2.2 cdi i wtedy zrobil uszczelke pod glowica i po 2 bylo to samo i okazalo sie ze chlodniczka oleju byla nieszczelna i przepuszczala olej do obiegu wody i proponowal zaczac sprawdzanie od tego... Co wy na to ?
E220 CDI TAXI CAR
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Na gorąco ma byc syknięcie zgodnie z prawami fizyki.
Ciśnienie oleju jest większe niz wody/płynu chłodzącego więc przy nieszczelności jest możliwe przedostanie sie oleju do wody podczas pracy silnika.
Po wyłączeniu silnika gorącego możliwe jest przedostawanie sie wody/płynu do inst .olejowej z uwago na to, że ciś, oleju jest zero a płyn nadal ma jakieś ciśnienie czego dowodem jest syknięcie o czym było wyżej.
Jeżeli masz olej w płynie, to powinieneś mieć płyn w oleju. Olej powinien byc mleczny.
Pobierz strzykawka 10ccm oleju i zostaw do rana. Jeżeli jest woda to sie rozwarstwi.
Problem to ustalenie punktu wymiany płynów.....
Hej!
Ciśnienie oleju jest większe niz wody/płynu chłodzącego więc przy nieszczelności jest możliwe przedostanie sie oleju do wody podczas pracy silnika.
Po wyłączeniu silnika gorącego możliwe jest przedostawanie sie wody/płynu do inst .olejowej z uwago na to, że ciś, oleju jest zero a płyn nadal ma jakieś ciśnienie czego dowodem jest syknięcie o czym było wyżej.
Jeżeli masz olej w płynie, to powinieneś mieć płyn w oleju. Olej powinien byc mleczny.
Pobierz strzykawka 10ccm oleju i zostaw do rana. Jeżeli jest woda to sie rozwarstwi.
Problem to ustalenie punktu wymiany płynów.....
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Kmtaxi- zrobilem to odrazu przy wymianie chlodniczki, pojezdze troszke i zzrobie wymiane plynu w chlodnicy i bede patrzyl czy wszystjo gra
[ Dodano: 2011-10-16, 04:26 ]
A teraz moze ktos wie jak wyczyścić układ chłodzenia tak zeby pozbyć sie tego oleju? moze czego dolać do wody?
[ Dodano: 2011-10-16, 04:26 ]
A teraz moze ktos wie jak wyczyścić układ chłodzenia tak zeby pozbyć sie tego oleju? moze czego dolać do wody?
E220 CDI TAXI CAR
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
- Misialek21
- Posty: 144
- Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości