Problem ze stacyjką ...PILNE!

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

donmarek
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2010, o 15:16
Lokalizacja: Lublin

Post autor: donmarek »

Dynda, witaj mój brat kupił mercedes e 300 i po kilku dniach padła mu stacyjka po wymianie wkładki kluczyk sniga niestety blokada kierownicy stoji w miejscu i nawet nie drgnie czytałem twój post i widziałem że mialeś podobny problem. Da rade coś się z tym zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
mercedes e 300
Gerri
Doradca
Posty: 459
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 00:09
Lokalizacja: Limerick - IRELAND

Post autor: Gerri »

My Ciebie również serdecznie witamy i życzymy bratu rozwiązania problemu ze stacyjką! :->
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

napisz kolego na moje gg albo maila to Ci pomogę o ile jest to stacyjka z blokadą mechaniczną.Tu możesz jedynie naczytać się sarkazmów od tych co udają,że wiedzą albo wiedzą ale wolą się pysznić tą wiedzą a nie dzielić.
w210e 2,9td kombi.96r.
Gerri
Doradca
Posty: 459
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 00:09
Lokalizacja: Limerick - IRELAND

Post autor: Gerri »

miet147 pisze:Tu możesz jedynie naczytać się sarkazmów
Uważasz za sarkazm delikatne zwrócenie uwagi nowemu Koledze, że jest pierwszy raz na forum i wypada się przedstawić i przywitać? Forum to nie jest stodoła ani ASO... :-?
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

miet147 kolego jak mamy pomóc nowemu koledze jak w Jego podpisie nie wiemy do czego mamy się odnieś. Jak Ty będziesz potrzebował pomocy to też będziemy prosili o uzupełnienie podpisu :?: Chcąc kogoś zachęcić do zgłębiania wiedzy nie należy dawać ryby tylko wędkę. Kolego donmarek na przyszłość skorzystaj z wyszukiwarki, viewtopic.php?t=7784
a teraz proszę:
viewtopic.php?t=8841&highlight=kluczyk
viewtopic.php?t=8724&highlight=kluczyk
viewtopic.php?t=6966&highlight=kluczyk
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
pablo21
Posty: 5
Rejestracja: 30 maja 2010, o 16:28
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: pablo21 »

Stary temat, ale widać, że E 210 1996 r. go lubią ;(. Ja miałem coś takiego
viewtopic.php?p=95206#95206

Może komuś to pomoże w rozwiązaniu problemu.
pierwszy E 290
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Moderatorzy kilka razy prosili o uzupełnienie w podpisie nikogo to nie obchodzi,takie posty powinny być kasowane albo pozostawiane bez odpowiedzi ale kto tym ma się zająć :?:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
donmarek
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2010, o 15:16
Lokalizacja: Lublin

Post autor: donmarek »

Bardzo dziękuje wszystkim którzy starali się pomóc w końcu i tak postanowiłem zniszczyć obudowe blokady gdyż musiałem przewieść ten samochód do siebie , teraz wiem ze najprościej było by rozwiercić sworzeń który blokuje tą obudowe . dorobiłem tą obudowe i wyciągnołem całkiem tą blokadę gdyż nie widzę sensuby ta blokada była gdyż funkcja antykradzieżowa nie jest mi potrzebna, a w przyszłości mogło by to ponownie stwarzać problemy.Całą przyczyną bypło rosypanie się zapadki która poprostu staneła a na forum nie znalazłem odpowiedzi która by w jasny sposób mi to wytłumaczyła jak mogę w prosty sposób usunąć tę blokade. Jeszcze raz dzieki za pomoc nastepnym razem postaram sie dokładniej opisac temat. ;-)
mercedes e 300
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

miet147 pisze:napisz kolego na moje gg albo maila to Ci pomogę o ile jest to stacyjka z blokadą mechaniczną.Tu możesz jedynie naczytać się sarkazmów od tych co udają,że wiedzą albo wiedzą ale wolą się pysznić tą wiedzą a nie dzielić.
Kolego, to nie była kulturalna wypowiedź, a nawet obraźliwa.
Proszę nie powtarzaj tego błędu, gdyż będę zmuszony udzielić Ci ostrzeżenie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

Obraźliwa ale tylko dla ludzi o wybujałym ego i niezbyt wysokim potencjale intelektualnym.Skierowana do konkretnego pytającego.Była też wyrażeniem mojej własnej opinii.Czy kolego jesteś do czegoś zmuszany,czy też masz jakieś emocjonalne problemy, to czy mnie będziesz ostrzegał ,czy też nie, to mnie,mówiąc trywialnie-"wali".Pozdrawiam i życzę większej pogody ducha.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 21:03 przez miet147, łącznie zmieniany 2 razy.
w210e 2,9td kombi.96r.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

miet147, Ty to w ogóle niezły VIP jesteś :mrgreen: buahaha... :lol: :lol: :lol:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
daniel2gt
Posty: 152
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:37
Lokalizacja: 3-city

Post autor: daniel2gt »

witam... takie małe pytanie mam...jakieś 2 tyg. temu...po dłuższej jeździe po zgaszeniu samochodu i dosłownie za 5 min. próbie odpalenia stacyjka przekręcona w pozycje zapłon i rozrusznik nawet nie myślał zakręcić. Po 5 próbach w końcu się udało i od tamtego czasu wszystko jest ok, co mogło być przyczyną ?? i w razie takie przypadku co robić ?? wtedy akurat byłem w trasie 400km od domu więc sytuacja nie przyjemna. Czytałem o odpięciu się masy, o szczotkach itp. z tym że u mnie wszystko momentalnie powróciło do normy i to mnie dziwi..z góry dzięki za pomoc

kluczyk rybka
CLK 200 kompressor 192KM 98r. - sprzedany :(((((

W210 300TD avantgarde 99r. - :-)
tywon
Posty: 9
Rejestracja: 28 mar 2009, o 21:38
Lokalizacja: chełm
Kontakt:

Post autor: tywon »

witajcie. miałęm podobym problem przekrecam silnik nic nawet dźwieku nie wydaje. wiec postanowiłem to przerobić. o pierwsze primo wyciągnąłem stacyjke na stół. rozkręciłem ja cała. wkładka oddzielnie a potem całą resztę. ściągnąwszy oslone stycznika zauważyłem. jedna z tych blaszek jest aż różowa z przegrzania . poczyściłem papierem ściernym wszystko zerwałem górna płytkę z nitów tą miedzianą co styczniki ja dociskają. Pojechałem do gościa od przewijania silników żeby mi taka dorobili. znitowałem jest git. sprawdziłem miernikiem przejścia są. popodginałem blaszki stycznika( jak by nie można było na sprężynki zrobić )zawsze utrudnienia. Wiec biorę sie do składania.trzeba ustawić wszystko w dobrym położeniu złożyłem wszystko zakręciłem. i o dziwo działa :D. ale zrobiłem dodatkowo wciskany włącznik na krótko. działa jak raz. :D stacyjka ożyła ale żeby znów jej nie odkręcać to pale go za pomocą przycisku . :mrgreen: :mrgreen:
2.2 D automat
klonas
Posty: 92
Rejestracja: 23 sie 2008, o 02:51
Lokalizacja: Sopot

Post autor: klonas »

taxinr1 pisze:mała relacja z walki...otóż nie czekając na łaskę wielce szanownego Pana klucznika(faktycznie nie każdemu śpieszno to tego rodzaju problemu,a próbowałem u trzech),spróbowałem zadziałać ze znajomym.Z częściowo pozytywnym skutkiem można odpalić auto i nie ma chwilowo blokady kierownicy.Została rozwalona młotem i przecinakiem ,także stacyjka została wymontowana(nie naruszona oczywiście i ciągle zablokowana ale już u klucznika).autko można odpalić na krótko.wystarczy żeby dojechać do domu a potem na warsztat.Koleś chciał za wymontowanie całej stacyjki 400pl+120pln za wkład stacyjki nie dając gwarancji że jej nie zniszczy przy demontażu.narazie koszt 40zł za dorobienie nowego grubszego kluczyka i 100zł za regeneracje wkładu(udało się odzyskać).dam znać jeszcze na koniec przygody co i jak.pozdr

Zrobiłem tak jak mówisz a raczej piszesz. Niestety coś mi ociera, ale mniejsza z tym. Powiedz mi czy wiesz jak podłączyć na krótko resztę pinów z kostki? nie działają mi wycieraczki nawiew i takie tam, wiec zakładam ,żę piny po drugiej stronie też trzeba złaczyć?
WDB2100101A375257
eryk328e46
Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2013, o 23:36
Lokalizacja: Birmingham UK

Post autor: eryk328e46 »

Witam wszystkich jako nowy :) Czy to prawda ze rybki sa zaprogramowane tylko na okreslona ilosc odpalen i potem tylko serwis? Czy jesli sa 2 kluczyki to mozna spac spokojnie oczywiscie o ile stacyjka sie nie zatnie :) Ponoc normalne kluczyki z grotem sa duzo lepsze w w210 w jakich rocznikach wystepuja? Tak czytam o tych awariach az mi sie odechciewa okulara prosze o slowa wsparcia ze nie jest az tak zle.
Okularnica 300d lub td poszukiwana :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości