obniżyć spalanie 2.9 turbodiesel automat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mi pali 8,5 do 9 l/100km przy bardzo spokojnej jeździe w cyklu mieszanym. A tak normalnie to 10 do 11 niezależnie czy jeżdżę na pusto czy załadowany do maxa.
Poza tym jak mu wleję cały bak to zawsze go spali :-)
A jak niektórzy mnie pytają ile pali (a wcześniej chwalą się że ich VW-ny, Ople, itd. palą 4-5l/100km) ja mówię że 11l/100km i że stać mnie na to :-)
Poza tym jak mu wleję cały bak to zawsze go spali :-)
A jak niektórzy mnie pytają ile pali (a wcześniej chwalą się że ich VW-ny, Ople, itd. palą 4-5l/100km) ja mówię że 11l/100km i że stać mnie na to :-)
Mercedes Benz E290TD kombi - 1997r ELEGANCE Automat
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
zdecydowanie za dużo!!!
moja opinia jest taka że ta pompa po czasie lubi sie rozszczelnic i wtedy "fachowcy" ją uszczelniają i ustawiają jak u mnie na obroty
potem sie okzauje ze po poprzedniej trasie palił max 6 w trasie a teraz pod 9l...
i nie kopci itd... w miescie sie robi 11...
a to niestety wina naszych "super fachowców: którzy nie powinni nbawet kosiarek naprawiać i oni się mają za jedynych fachowców od pomp i diesli...
poszukaj naprawde dobrego fachowca który ci ustawi dwakę paliwa... mi przed "uszczelnieniem pompy" palił góra 6l w trasie a teraz??? nie wiem czy 9 mu starczyło... te silniki naprawdę są oszczędne!!! to wina nieudolnych pseudo fahofcuf którzy robią na oko powoduje to że one palą po 11-12l gdy wczesniej paliły 9!!!!]dlatego ja tez juz mam dobrego fachowca ktory sie podobno zna i ustawi jak nalezy...
ale to jest żenada... jest fachowiewc od uszczelnienia ale od ustawienia to on juz jest totalna pizda...i tak wiekszosc...
chociaz mój nawet w trybie taxi nigdy wiecej niż 10 nie wziął, nawet pełnej dychy nie wziął!!! ale teraz po uszczelnieniu czy trasa czy miasto jeden h...j... zawszer koło tych 9 jest... dlatego musze do prawdziwych fachowców...
moja opinia jest taka że ta pompa po czasie lubi sie rozszczelnic i wtedy "fachowcy" ją uszczelniają i ustawiają jak u mnie na obroty
potem sie okzauje ze po poprzedniej trasie palił max 6 w trasie a teraz pod 9l...
i nie kopci itd... w miescie sie robi 11...
a to niestety wina naszych "super fachowców: którzy nie powinni nbawet kosiarek naprawiać i oni się mają za jedynych fachowców od pomp i diesli...
poszukaj naprawde dobrego fachowca który ci ustawi dwakę paliwa... mi przed "uszczelnieniem pompy" palił góra 6l w trasie a teraz??? nie wiem czy 9 mu starczyło... te silniki naprawdę są oszczędne!!! to wina nieudolnych pseudo fahofcuf którzy robią na oko powoduje to że one palą po 11-12l gdy wczesniej paliły 9!!!!]dlatego ja tez juz mam dobrego fachowca ktory sie podobno zna i ustawi jak nalezy...
ale to jest żenada... jest fachowiewc od uszczelnienia ale od ustawienia to on juz jest totalna pizda...i tak wiekszosc...
chociaz mój nawet w trybie taxi nigdy wiecej niż 10 nie wziął, nawet pełnej dychy nie wziął!!! ale teraz po uszczelnieniu czy trasa czy miasto jeden h...j... zawszer koło tych 9 jest... dlatego musze do prawdziwych fachowców...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
mój w trasie przy prędkości do 120 ściąga 7-8, ale ostatni wiozłem 80 letnią ciocię ( 400 km ) i zapierdzielałem 70-80 km/h , sam nie wierzę wziął w granicach 5-6 . Po mieście nie liczę , po co się denerwować ale coś koło 10 bierze.
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Jedź kolego na komputer w którym odczytasz na bieżąco dawkę paliwa, zapewne masz za wysoką, jak wiesz co to jest nastawnik i jak go poluzować to puknij go do przodu (jeśli mnie pamięć nie myli), możesz na oko bez kompa ale nie polecam jeżeli tego jeszcze nie robiłeś (1 milimetr przesunięcia może bardzo dużo zmienić). Trochę wojowałem z pompą w moim poprzednim oczku i mogę ci powiedzieć, że po ustawieniu w Boschu na Osowej Górze w Bydgoszczy samochód zapieprzał jak dziki do przodu ale przy spokojnej mieszanej jeździe nie mogłem zejść poniżej 9 litrów, po delikatnym przestawieniu (bez komputera) spalanie spadło do 7 litrów, zimą max 9, w trasie przy spokojnej jeździe (do 130 km/h) nawet 5,8 l (skrzynia automat, buda sedan). Na Osowej skasowali mnie w 2008 roku 110 zeta (powinni 160 ale pierwszy raz tam bylem i zrobili mi promocję), w innym punkcie chcieli 120pln.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Daimler_WAWA pisze:a ma ktos kogos konkretnego od ukladu zasilania w stolicy?Tez mam 2.9 TD.Nowy nabytek.Podkapca i za duzo bierze niz powinien a nie szaleje.Jazda normalna.Moze byscie pomogli?
przedzwoń na czeremchową 17 , może chłopaki pomogą.
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
olaf, a co tam jest na czeremchowej?o macku mowisz?
[ Dodano: 2011-09-08, 01:21 ]
Rysiek, rozjasnij mi o tym nastawniku i daj jakas podpowiedz do przodu czyli w ktora strone.zrobie to jak trzeba ale pali na dotyk czy zimny czy cieply
[ Dodano: 2011-09-08, 01:21 ]
Rysiek, rozjasnij mi o tym nastawniku i daj jakas podpowiedz do przodu czyli w ktora strone.zrobie to jak trzeba ale pali na dotyk czy zimny czy cieply
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
jeśli nie masz o tym pojęcia to od razu odpuść!! ani nie wiesz jak ani nie masz pojęcia co ani nie nastawisz na nic tylko na oko... jedź do fachowców którzy skasują ale zrobią to dobrze...
odpłaci sie przy dystrybutorze...
odpłaci sie przy dystrybutorze...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości