Wibracje przy hamowaniu wymienione tarcze, tylne sprężyny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wibracje przy hamowaniu wymienione tarcze, tylne sprężyny
Auto wpada w wibracje przy hamowaniu, wymienione tarcze przód tył z klockami, tylne sprężyny i remont zawieszenia (tuleje, wahacze,końcówki).
Szczególnie wibracje, trzęsienie czuć podczas hamowania z większej prędkości 120-140 km, samochód cały się trzęsie, jednak nie ma bicia kierownicy, jest uczucie jakby się jechało po twardych, nierównych torach kolejowych. Może to być awaria pompy hamulcowej, która nierówno podaje ciśnienia lub ABS-u ? A może poduszki pod tylnym sprężynami w tylnym zawieszeniu?
Szczególnie wibracje, trzęsienie czuć podczas hamowania z większej prędkości 120-140 km, samochód cały się trzęsie, jednak nie ma bicia kierownicy, jest uczucie jakby się jechało po twardych, nierównych torach kolejowych. Może to być awaria pompy hamulcowej, która nierówno podaje ciśnienia lub ABS-u ? A może poduszki pod tylnym sprężynami w tylnym zawieszeniu?
Ostatnio zmieniony 3 sie 2011, o 12:55 przez manmark, łącznie zmieniany 1 raz.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Wyczysc pozadnie zaciski i je nasmaruj. Jesli klocek/tarcza sie troche zacina to bedziesz mial wibracje.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tarcze do wymiany, bez względu na to czy nowe czy stare.Ewentualnie "niechlujny montaż"
nieoczyszczona piasta itd.Nawet na tak (głupiej) robocie trzeba się znać.
Ziarnko piasku - bicie tarczy. :-P
nieoczyszczona piasta itd.Nawet na tak (głupiej) robocie trzeba się znać.
Ziarnko piasku - bicie tarczy. :-P
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
....zeby zgubic odwaznik albo uszkodzic kolo/opone na tyle zeby "wybila sie z balansu".seburaj pisze:co wystarczy ? :shock:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
ja wymieniłem tarcze i klocki p/t ATE wywarzyłem koła i dalej lekko trzęsło kierą( zawieszenie stan idealny -robione kompleksowo wcześniej) jaki byłem wku....ny ,nie wiedziałem do czego tu jeszcze się przyczepić,aż przez przypadek z innym kolegą pojechałem do innego mechanika i powiedziałem mu co jest z moim autem ,a on zaczął sie przechwalać że jego wyważarka jest najlepsza bo ustawia ją jakiś mistrz itp. mówił żebym przyjechał i on mi wyważy jeszcze raz ,tak też zrobiłem ,po wyjechaniu z jego warsztatu autko nawet niedrgnie i prowadzi się idealnie :-D
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
wibracje przy hamowaniu.
Witam Wszystkich na forum.U mnie kiedyś w scorpio powodem wibracji była tarcza hamulcowa/nowa firmy ATE/.Tarcza miała różną grubość na obwodzie.Po przetoczeniu było dobrze.
U mnie od jakiegoś czasu jest podobnie, gdy wciskam hamulec czuje jakby koło miało jakieś wybrzuszenie na gumie takie dziwne bicie. Myślałem że to wina opon ale po zmianie całego zestawu z felgami na zimowe jest to samo. Dzieje sie to od jakiegos miesiąca. Nowe tarcze na przodzie i klocki wymieniane były ale ponad rok temu. Co może być przyczyną takiego bicia? Wydaje mi się że bicie jest z przednich kół lub jednego koła.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości