który diesel najlepszy-jaka pojemność?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kryna
Posty: 7
Rejestracja: 28 kwie 2008, o 22:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

który diesel najlepszy-jaka pojemność?

Post autor: kryna »

witam, jaki polecacie silnik do okulara z lat 96-98 ? i jakie najczestsze sa z nimi problemy o ile jakies sa?? :)
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

2,5 D
2,5 TD :-)
2,9 TD :lol:
3,0 D :->
3,0 TD :-D

co do zalet to skorzystaj z opcji szukaj
W210 2,9 ex
Awatar użytkownika
Andrzej_w210
Posty: 35
Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
Lokalizacja: Lidzbark Warm

Post autor: Andrzej_w210 »

Ja posiadam okulara z końca 95 roku z silnikiem 3,0D i muszę powiedzieć, że dla mnie jest on wręcz idealny. Dlaczego? A no dlatego ze nie ma turbo, co uważam za duzą zaletę no i moc też ma odpowiednia. Nie ma problemów z wyprzedzaniem. No i spalanie jest Ok
jaro1966_2006

Post autor: jaro1966_2006 »

A ja bym Ci polecil 2.9TD;) zdaniem expertow ostatnio trwaly silnik mercedesa;)
Oczywiscie nie obrazam innych silnikow...ale ten jest dynamiczny i przy tym nie duzo pali:)
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja również mam 2.9TD i mogę powiedzieć, że mało spala (moc też wystarczającą) ale jak nie zależy tobie na małym spalaniu tylko na mocy to 3.0TD.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
kiziooo
Posty: 22
Rejestracja: 15 kwie 2008, o 15:31
Lokalizacja: Pieniężno

Post autor: kiziooo »

uważam, że 2.9 td jest wystarczający do sprawnego i zarazem ekonomicznego przemieszczania się w każdych warunkach :mrgreen:
w210 2.9 td 1997r. Avantgarde
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Odezwali sie wszyscy, ktorzy maja 2.9 TD :-D a innymi jezdziliscie?
E 220 CDI '01 Elegance
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja nie miałem okazji ;-)
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

kichcio pisze:Odezwali sie wszyscy, ktorzy maja 2.9 TD a innymi jezdziliscie?
Wątpie kichcio, gdyby jeździli CDI np 2.7 lub najlepiej 3.2 z pewnościa by zmienili zdanie.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Ja jeździłem 2.2CDI, 2.9TD więc mam porównanie. Jeździłem też 400CDI w W220 i 168 :lol:
I nie ma co porównywać szczerze powiedziawszy: jeśli ktoś chce mieć bardzo dynamiczne auto to proponuję CDI, a jeśli wystarczy dość sprawne przemieszczanie się to 2.9 będzie ok.
Obydwa mało palą, a da się nimi przyśpieszać :-D
Niestety jeśli chodzi o usterki to jest już nieco inna sprawa: CDI wymagają jednak większych kosztów przy naprawie niż TD. Więc trzeba sobie teraz to przekalkulować.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Budzy pisze:Ja nie miałem okazji ;-)
no to jak mozesz komus pisac, ze bardzo dobrym wyborem bedzie dla niego silnik 2.9, podczas gdy innych po prostu nie znasz :roll:
E 220 CDI '01 Elegance
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

kichcio wiadomo że jak posiadam 2.9TD z mocą 129KM i silnik ma przyzwoite osiągi (jak dla mnie) i małe spalanie, to jak ktoś chce większą moc to niech kupi 2.5TD 150KM lub 3.0TD 177KM lecz niestety ale spalanie w tych motorach jest większe. Nie trzeba ich posiadać żeby to wiedzieć poza tym jak mam odnośnik co do osiągów na przykładzie 2.9TD a pozostałe silniki są mocniejsze to wiadomo, że nie muszę nimi jeździć aby je polecać. Proste jak budowa cepa.

Co do wypowiedzi Luki79 to przeczytaj jakie było pytanie i nie pisz o CDi (wiadomo że mają lepszą dynamikę) oczywiście nimi nie jeździłem ;-)

Nie słyszałem aby w tych silnikach pojawiały się problemy. Odradzam silniki bez turbo, chyba że na taxi lub dla dziadka 60 i więcej lat (żart) :-D .
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Dlaczego 2.5TD ma palic wiecej niz 2.9TD? Z powodu wiekszej mocy?

Budzy, piszesz tak, jakby to sie tylko takie rzeczy liczyly, jak moc itp.
Kazdy samochod inaczej ta moc rozwija, wiec inaczej sie nim jezdzi.
Ja jezdzilem 2.2 CDI 125, 143, 280 CDI w W211, 3.0TD, 2.9TD i jakos nie szaleje za 2.9 tak jak niektorzy.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

2,9 ma trzy zalety , jest w miarę prosty, jeżdzi na tym co się wleje, i często występuje z manualną skrzynią. Więcej zalet nie widzę.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Budzy pisze: Luki79 to przeczytaj jakie było pytanie i nie pisz o CDi (wiadomo że mają lepszą dynamikę) oczywiście nimi nie jeździłem ;-)
Nie słyszałem aby w tych silnikach pojawiały się problemy
O CDI napisałem w odniesieniu do wypowiedzi EBO. Wiem, że w latach 96do98 nie było CDI, jeśli ci o to chodzi.
To dobrze, że nie jeżdżąc nimi wiesz że mają lepszą dynamikę :-) Jednakże chyba w takim razie jeszcze niewiele słyszałeś, skoro twierdzisz że w CDI nie pojawiały się problemy.. :roll:
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości