UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
[W124] Wyciek spod głowicy
Autor Wiadomość
marcin900
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-11, 19:54   [W124] Wyciek spod głowicy

W124 1995 rok 2800 benzyna. Od niedawna zauważyłem, że w przedniej części silnika jest wyciek, na moją ocenę jest to wyciek punktowy spod głowicy.(od strony rozrusznika na górze) Czy jest możliwość czymś uszczelnić owy wyciek? Czy tylko wymiana uszczelki pod głowice załatwia sprawę? Jaki jest przypuszczalny koszt wymiany głowicy w W124 E2800 6 cyl silnik rzędowy benzyna?
dziękuję
Ostatnio zmieniony przez elspasoo 2011-05-12, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
allias 
Doradca


Auto: W210 320CDI
Pomógł: 106 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 1441
Skąd: Szczecin/Leeds
Wysłany: 2011-05-11, 20:08   

Nie da rady uszczelnic. Jesli sciagniesz to tylko wymiana. Jesli jest maly wyciek to sprawdz czy mozesz z nim jezdzic jesli ostro cieknie to zajmij sietym jak najszybciej.
_________________
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
 
     
marcin900
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-12, 07:28   

Ostro nie cieknie, generalnie oleju na bagnecie wogole nie ubywa, pod spodem jak powycieram to po przejechaniu np 100km widać, że coś pociekło i jest kropla oleju ale nie ma tragedii. Myślałem aby czymś uszczelnić na zewnątrz bloku? Jakiś klej wysokotemperaturowy?
 
     
EEDVIKING 


Auto: E290TD '96
Pomógł: 18 razy
Wiek: 53
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 636
Skąd: z Valhalli ;)
Wysłany: 2011-05-12, 08:46   

marcin900 napisał/a:
Ostro nie cieknie, generalnie oleju na bagnecie wogole nie ubywa, pod spodem jak powycieram to po przejechaniu np 100km widać, że coś pociekło i jest kropla oleju ale nie ma tragedii. Myślałem aby czymś uszczelnić na zewnątrz bloku? Jakiś klej wysokotemperaturowy?


Ale skąd ta pewność, że spod głowicy? Zawirowania powietrza rozrzucają po całości płyny i wcale nie musi być tak jak piszesz, może gdzieś przewód się "poci"? ;-)
_________________
E290TD/'96 Avantgarde- ręczna skrzynka
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Piszę poprawnie po polsku
.
 
     
marcin900
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-12, 09:38   

Definitywnie na styku głowicy i bloku w jednym miejscu. Potwierdzam, że podczas jazdy wyciek pod wpływem pędu rozrzuca się po całym silniku aż po skrzynie biegów ale umyłem całość i wychodzi na to, że spod głowicy w jednym miejscu. Nie zauważyłem na bagnecie aby ubywał olej wiec może da się z tym żyć....
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 485 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8837
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-05-12, 10:09   

niestety nie ma możliwości zatamowania wycieku, ciśnienie zawsze wypchnie olej.

czy na pewno to cieknie spod głowicy, a nie spod pokrywy zaworów?
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
marcin900
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-12, 11:02   

100% głowica. Jaki jest przewidywalny koszt wymiany uszczelki w takim silniku?
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 485 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8837
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-05-12, 11:09   

sama uszczelka będzie kosztować 140-200zł zależy od firmy, polecam Erling.

głowicę trzeba splanować przed założeniem, to też koszt max. 200zł, zależy czy trzeba będzie zawory demontować i dawać nowe uszczelniacze (tylko oryginał jak coś).

no i reszta mechanik. czyli całość 600-800zł.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
misza 


Auto: MB
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 533
Skąd: PL
Wysłany: 2011-05-12, 16:46   

standartowa przypadlosc M104 2.8

jesli sie poci to bez stresiku ;-) ale moze niedlugo zaczac lać :-P

do czesci dolicz sobie:
6x uszczelka kolektora dolotowego
2 lub 3x uszczelka wydechowego
uszczelka pokrywy zaworow ale UWAZAJ bo nie wszyscy daja w komplecie uszczelki w "dziury" swiec :-P

i moze sie okazac ze tam pocieknie do srodka na swiece a w aso tylko komplet z uszczelka pokrywy chyba :roll:

aha i jeszcze od razu uszczelka obudowy rozrządu taki gumowy kawalek pod glowicą zaraz z przodu silnika ;-)

a mając na wierzchu glowice... troszke szkoda nie wymienic uszczelniaczy zaworowych 8-)

i pamietaj zeby zajął sie tym ktos madry... bo: lubią pękac wałki od "nieudolnego" przykrecania i do tego ten nieszczesny napinacz łancucha ktorego nie wkreca sie z powrotem tak "just like that" :-P ale o tym juz bylo na forum napewno ;-)
_________________
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
 
     
Milosh 


Auto: E290 1996
Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 354
Skąd: Będzin
Wysłany: 2011-05-12, 21:20   

Potwierdzam

M104 2.8/3.2 przy przebiegu ok. 200tkm zaczyna puszczac pod czapka i te czynnos nalezy wkalkulowac w eksploatacje ww.motoru.

Wiele cennych informacji na ten temat znajdziesz na forum MB/8 Club Poland
_________________
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa