Twarde zawieszenie i stuki w nivo!

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

A w bagazniku nic CI nie lata? Jablka na dole sprawdzane? Poduszki podbelka tez?
AvangardeE270
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2011, o 12:21
Lokalizacja: K-K

Post autor: AvangardeE270 »

jeżeli mógłbyś wytłumaczyć co oznaczają jabłka?, w bagażniku nic nie lata, a poza tym gdy auto jest obciążone to nie stuka. i pytanko z innej beczki może ktoś będzie wiedział jak zaglądnąć po podłoge w bagażniku czy tam czegoś nie ma?
MB S210 E270 Avangarde
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Chodzi o dolne mocowanie amortyzatora, mialem tak samo, ze pod obciazeniem byla cisza. Wymiana pomogla
f1boat
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2009, o 11:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: f1boat »

noc, gdzie znajde twoj warsztat
e290td
sensej0s
Posty: 243
Rejestracja: 12 lip 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: sensej0s »

U mnie ta sama historia a przynajmniej tak podejrzewam. Z prawej strony pukanie identyczne jak przy wyrobionych łącznikach stabilizatora. Pukanie jakby w karton i pojawia się po najechaniu na nierówności typu "beczka" albo małe łączenia. Mechanicy oglądali i dupa pewnie nie mechanicy. A do warszawy daleko :) Noc ty to chyba nie spisz tylko myślisz jakby tu naprawić gwiazde.
W168 1.7CDI 2001r fl.
Awatar użytkownika
romerol
Posty: 75
Rejestracja: 14 sty 2010, o 14:49
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: romerol »

f1boat, masz tu namiary na warsztat NOC-ka:

AUTO-ELEKTRO-CENTRUM (Elektronika elektryka klimatyzacja mechanika przeglądy)
Star Diagnosis , KTS, 30 lat pracy przy gwiazdach, własny magazyn części
13 certyfikatów Mercedesa
W-wa Ursus Regulska 56a (022) 6626890 0602397204 0602622605 pon.-pt. 8:30-16:30
Polecam.Fachowcy. Tadeusz Markiewicz Jacek Kucharczyk
S210 320CDI '01 Avantgarde WDB2102261B408060
Nie dyskutuj na forum z gościem, który ma nad tobą pół litra przewagi...
Awatar użytkownika
radeczek
Posty: 173
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: radeczek »

AvangardeE270 mam chyba coś podobnego. Jazda po nierównościach przy prędkości ok. 70 km/h, ale nie po progach czy torach tramwajowych tylko po nierównościach takich bujających autem na boki. Z tyłu auta dochodzą stuki ale takie jakby metaliczne bardziej i słyszalne są przy otwartych oknach ale nie sposób powiedzieć z której strony dochodzi dźwięk, po prostu gdzieś z tyłu jakby spod podłogi auta. jak ktoś przerabiał temat to niech da znać, żeby nie wybijać otwartych drzwi. Oczywiście wizyty u dwóch mechaników plus szarpaki na stacji diagnostycznej były i nic nie wykazały - żadnych luzów!
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

odpowiedzi masz wyżej
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

A jeszcze założył nowy temat o tym samym,chyba się zapomniał :mrgreen:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
radeczek
Posty: 173
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: radeczek »

Czytałem wszystkie 12 stron i nie znalazłem mojego przypadku. Odpowiedzi wyżej niestety nie ma bo wszystkie propozycje już przerobiłem i dlatego pytam czy i dlatego nowy temat. Po prostu u mnie jest inna sytuacja, ale Koledzy nie chcą się wczytać bo nie mają takiego problemu.
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
arek_slupsk
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2008, o 22:11
Lokalizacja: słupsk

nivo

Post autor: arek_slupsk »

sprawdzic gorne mocowanie amorka - u mnei sie po prostu urwalo - widac dopiero po podniesionym aucie
W210 2.7cdi T 2000r
Daimler_WAWA
Posty: 424
Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Daimler_WAWA »

A u mnie tez stuka bez obciazenia a pod kompletem czyli 5 osob na pokladzie (facetow) cisza albo prawie cisza.W dwoch warsztatach sprawdzalem i zaden o jablkach nic nie mowil tylko o poduszkach belki i plywajacych a dama sie prowadzi sztywno ,zwarcie i stabilnie.Bez plywania i bujania

Pomocy :zdziwko:
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: BoriaGodunoff »

Miałem podobny objaw w tylnym prawym amorku.
Pomogła regeneracja amorka i wymiana tych "gumowych poduszek" (mocowanie amortyzatora do karoserii).
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Daimler_WAWA
Posty: 424
Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Daimler_WAWA »

tez tak sadze ze to sa jablka tylko zastanawia mnie skad wzieli sobie poduszki pod belka i plywajace
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Batory
Posty: 46
Rejestracja: 7 mar 2011, o 20:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Batory »

Ja mam z kolei inny problem, ale również związany z nivo'em (chyba), więc się tu podłączę. Autko kombi, w awangardzie, jeździ na taxi od prawie roku, w związku z tym prawa strona bardziej sfatygowana - to oczywiste. Niedawno usłyszałem hałasy dochodzące z prawego tyłu zawieszenia które bym określił jako "dobijanie", czy też zgrzytanie jakby koło po wpadnięciu w dziurę przycierało o nadkole. Powtórzyło się to już parę razy. Za każdym razem gdy z prawej strony z tyłu miałem pasażera.
Nie bardzo wiem gdzie zacząć poszukiwania usterki. Czy stawiać na pękniętą lub osłabioną sprężynę, czy raczej na zużyty siłownik - amortyzator. Doradźcie proszę, czy miała by sens zamiana stronami siłowników, i obserwacja czy hałas przeniesie się na lewą stronę, czy może ktoś się z tym już spotkał, i może mi coś zasugerować? A przy okazji PROŚBA. podrzućcie mi proszę jakie sprężyny i jakie podkładki dobrać na tył, i na przód mojej gwiazdy, aby "zmiękczyć" zawieszenie z awangardy na clasic'a lub elegant'a, z uwzględnieniem że jest to taxi. sam nie jestem w stanie tego wyliczyć.
Poznaję Mercedesa, i się go uczę, a przy okazji chętnie pomogę - jak będę potrafił
W210 270CDI Kombi 1999r Lift
"DAIMLERCHRYSLER MB210K"
WDB2102161B010884
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości