E 290 pytanie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E 290 pytanie
Witam wszystkich forumowiczow,
od dłuższego czasu mam problem z moją E-klasą.
Temat wałkowany miliard razy, brak mocy po przejezdzie dluzszego odcinka. Jak zimny idzie.
Byłem u mechaniora, wpielismy sie w złącze diag. W momencie gdy silnik tracił moc, nie wkrecał sie powyzej 3 tyś. poziom EGR 1 nie zmienia sie. Ciagle wisi na 1mm.
Teraz pytanie laika:" Ktory zawór to EGR1, a ktory to EGR2"
Jezeli EGR 1 to ten wyzej ktory jest umieszczony na rurce od kolektora wydechowego to został wyczyszczony. Membrana też sprawna. P.S. po zgaszeniu, silnik czasem odzyskuje kopa, ale nie ma reguły.
Jezeli ma ktos jakis test i rozwiazanie z checia wykorzystam.
Mercedes E 290T `97 classic
od dłuższego czasu mam problem z moją E-klasą.
Temat wałkowany miliard razy, brak mocy po przejezdzie dluzszego odcinka. Jak zimny idzie.
Byłem u mechaniora, wpielismy sie w złącze diag. W momencie gdy silnik tracił moc, nie wkrecał sie powyzej 3 tyś. poziom EGR 1 nie zmienia sie. Ciagle wisi na 1mm.
Teraz pytanie laika:" Ktory zawór to EGR1, a ktory to EGR2"
Jezeli EGR 1 to ten wyzej ktory jest umieszczony na rurce od kolektora wydechowego to został wyczyszczony. Membrana też sprawna. P.S. po zgaszeniu, silnik czasem odzyskuje kopa, ale nie ma reguły.
Jezeli ma ktos jakis test i rozwiazanie z checia wykorzystam.
Mercedes E 290T `97 classic
W210
2.9TD
`97
manual
classic
2.9TD
`97
manual
classic
Witaj, EGR jest tyko jeden! (krol tez jest tylko jeden :mrgreen:) sadzac po diagnozie byles o "mechaniora" ktory nie dysponuje SD ( takie cos co powie ci prawde o naszych autach) tylko jakims tam "bledoczytaczem", :lol: szkoda pieniedzy na takie wizyty ( tak jak na lekarzy z kontaktu NFZ- pieniadze poszly,a pacjent chory) poczytaj na forum moze cos dopasujesz do swoich objawow, EGR to temat rzeka w kazdym modelu i pewnie odpowiedz tu znajdziesz, moze gdybys podzucil nr bledu to bylo by latwiej, a "1 mm" to jednostka dlugosci i raczej nie wystepuje w diagnozie zaworu EGR ( chyba ze masz wersje na szwajcarie,japonie,australielu kalifornie bo tam moze byc czujnik polozenia zaworu EGR) powodzenia
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
Kurcze z kazdym dniem cofam sie w rozwoju.
A kod błedu....mmmmmmmmm... fak, nie pamietam. Alena 100% to był EGR, ale pełnej formułki nie pamietam.
Co do "błędoczytacza" to pamietam że były dwie rubryki EGR1 i EGR2, jak przydupcylem Mietkowi tak do 160 to obydwa parametry sie zmieniały, nagle tracił moc EGR1 wisiał na 1mm a parametry EGR2 zmieniały sie. Koleś kasował błąd na zgaszonym, odpalałem i dalej rura i szedł. Maskara z tymi dieslami. Nie ma to jak stara poczciwa Sierra
Co do NFZ wlasnie leze od tygodnia na neurologii i zero postepow, az mnie skreca zeby pod mache Mietka zajrzec...
A i jeszcze dodam, że silnik przechodzi w coś w stylu trybu awaryjnego, nie kreci sie powyzej 3k/min.
A kod błedu....mmmmmmmmm... fak, nie pamietam. Alena 100% to był EGR, ale pełnej formułki nie pamietam.
Co do "błędoczytacza" to pamietam że były dwie rubryki EGR1 i EGR2, jak przydupcylem Mietkowi tak do 160 to obydwa parametry sie zmieniały, nagle tracił moc EGR1 wisiał na 1mm a parametry EGR2 zmieniały sie. Koleś kasował błąd na zgaszonym, odpalałem i dalej rura i szedł. Maskara z tymi dieslami. Nie ma to jak stara poczciwa Sierra
Co do NFZ wlasnie leze od tygodnia na neurologii i zero postepow, az mnie skreca zeby pod mache Mietka zajrzec...
A i jeszcze dodam, że silnik przechodzi w coś w stylu trybu awaryjnego, nie kreci sie powyzej 3k/min.
W210
2.9TD
`97
manual
classic
2.9TD
`97
manual
classic
http://obrazki.elektroda.net/80_1270571101_thumb.jpg Witam. Zawory znajdują się pod obudową filtra powietrza
patreząc od przodu auta, ten elektrozawór
bliżej chłodnicy steruje egr, zaślep gnojka - wszystko , łacznie ze sterowaniem podciśnieniem, drugi zawór steruje przepustnicą w turbinie, nie ruszaj go i dbaj żeby działał, bo jak padnie to i moc z auta uleci w kosmos, on musi chodzić i nie puszczać podciśnienia gdzie indziej,
pzdr
pzdr
ksiwy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 39 gości