Jak dziala samoregulacja Xenonów w reflektorach po Lifcie ??
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jak dziala samoregulacja Xenonów w reflektorach po Lifcie ??
Dziś ustawiałem dysze spryskiwaczy reflektorów i z ciekawości sprawdziłem czy działa samoregulacja przy włączeniu świateł, i dupa :-/ , reflektory zapałają się, ale nie idą góra dół, czy w xenonach regulacja jest pneumatyczna,tak jak w zwykłych światłach, czy elektryczna, może ma ktoś zdjęcie silników, które przeprowadzają regulacje przy każdorazowym włączeniu świateł
EDIT:
Chyba o tym mowie, gdzie to jest zamontowane
EDIT:
Chyba o tym mowie, gdzie to jest zamontowane
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
WDB2100261A988449
W ksenonach regulacja jest elektryczna - silniczki są w reflektorach regulują kąt nachylenia odbłyśników (lustra), natomiast w zwykłych reflektorach zamiast silniczków są siłowniki pneumatyczne. Dodatkowo w fabrycznej instalacji reflektorów (ksenonów) powinieneś posiadać czujniki sprawdzające położenia poziomu auta które współdziałają z elektrycznymi silniczkami w reflektorach - zabudowane są do podwozia chyba okolice wahaczy na przedniej i tylnej osi - ale w tej sprawie proszę aby wypowiedzieli się inni koledzy.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
beeezeeedura!!!W ksenonach regulacja jest elektryczna
jak są kseny to jest poziomowanie... auta a nie ksenów...
a jak auta to hydrauliczne chya jak mi sie wydaje... poprzez nivo.... a nie silniczki elektryczne!!!
chyba ze mowimy o tych nowszych co to przy zapaleniu zjezdzaja w dół i w górę
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
<co do szyb (inny temat) nie mam pewności> Ale BZDURY Ty piszesz.jarecki500 pisze:beeezeeedura!!!W ksenonach regulacja jest elektryczna
jak są kseny to jest poziomowanie... auta a nie ksenów...
a jak auta to hydrauliczne chya jak mi sie wydaje... poprzez nivo.... a nie silniczki elektryczne!!!
chyba ze mowimy o tych nowszych co to przy zapaleniu zjezdzaja w dół i w górę
Nie mając pewności nie mieszja. Nie wiem czy reflektory (przy ksenonie)sa reulowane elektrycznie,pneumatycznie czu moze hedraulicznie-hehehe ale wiem NA 100% że jest samopoziomowanie reflektorów.Służą do tego dwa czujniki na prawym zawieszeniu .Jeden z przodu drógi z tyłu. Do autora - sporo o poziomowaniu ksenona znajdziesz w dziale oświtlenie albo w pisz w szukajke samopoziomowaie reflektorów.
czlenio WDB2102161B102802
jarecki500 bzdury piszesz w sedanie nivo to opcja więc nie mogą mieć xsenonówjarecki500 pisze:beeezeeedura!!!W ksenonach regulacja jest elektryczna
jak są kseny to jest poziomowanie... auta a nie ksenów...
a jak auta to hydrauliczne chya jak mi sie wydaje... poprzez nivo.... a nie silniczki elektryczne!!!
chyba ze mowimy o tych nowszych co to przy zapaleniu zjezdzaja w dół i w górę
W każdym xenonie jest samopoziomowanie reflektorów jednak jakie to to nie wiem.
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Skoro Ci się wydaje, to czemu piszesz, że inni piszą bzdury... tymczasem sam pleciesz 3 po 3...a jak auta to hydrauliczne chya jak mi sie wydaje... poprzez nivo.... a nie silniczki elektryczne!!!
Zawieszenie NIVO nie ma NIC wspólnego z poziomowaniem reflektorów... może tylko tyle, że poziomowanie reflektorów reaguje na poziomowanie auta i tyle.
W reflektorach xenonowych są silniczki elektryczne (w zwykłych regulacja jest pneumatyczna), które sterowane są w zależności od ugięcia zawieszenia. Ugięcie zawieszenia z kolei wykrywane są przez czujniki potencjometryczne sprzężone mechanicznie z wahaczami...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Jarecki, z całym szacunkiem dla Ciebie ale jak nie wiesz to nie strzelaj jak ślepy kulą w płot i nie mieszaj w głowach.
Aloiz pytał o miejsce zabudowania silniczków regulacji samopoziomowania, a silniczki te są zabudowane w reflektorach i reagują na sygnały z czujników położenia nadwozia zamontowanych do wahaczy (przednia i tylna oś). Aby się silniczków dostać, najwygodniej wymontować reflektory z auta. Zdjęcie przedstawia silniczki o które pytałeś. Jak wspominałem wcześniej są to silniczki elektryczne i zdarzają się z nimi problemy.
Aloiz pytał o miejsce zabudowania silniczków regulacji samopoziomowania, a silniczki te są zabudowane w reflektorach i reagują na sygnały z czujników położenia nadwozia zamontowanych do wahaczy (przednia i tylna oś). Aby się silniczków dostać, najwygodniej wymontować reflektory z auta. Zdjęcie przedstawia silniczki o które pytałeś. Jak wspominałem wcześniej są to silniczki elektryczne i zdarzają się z nimi problemy.
Mam pytanie - czy istnieje możliwość wymiany samego silniczka w reflektorze?
Na SD wychodzi, że w prawej lampie silniczek wyzionął ducha.
Jeszcze dla uściślenia chciałbym dopytać - czy te silniczki elektryczne działają w połączeniu z potencjometrem umieszczonym przy tylnej osi? Stosunkowo niedawno wykryłem, że rzeczywiście układ przy prawym tylnym kole był rozerwany, więc teraz wiem że TEN element działa. Teraz został silniczek.
Jaki jest koszt samego tego elementu?
Na SD wychodzi, że w prawej lampie silniczek wyzionął ducha.
Jeszcze dla uściślenia chciałbym dopytać - czy te silniczki elektryczne działają w połączeniu z potencjometrem umieszczonym przy tylnej osi? Stosunkowo niedawno wykryłem, że rzeczywiście układ przy prawym tylnym kole był rozerwany, więc teraz wiem że TEN element działa. Teraz został silniczek.
Jaki jest koszt samego tego elementu?
"Winning is habit. Unfortunately, so is losing."
E 320 CDI '00 Classic (sedan)
E 320 CDI '00 Classic (sedan)
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Takie pytanie nasunęło mi się po lekturze tegoż oto wątku.
Czy po włączeniu długich świateł ksenony powinny się podnosić i opadać po wyłączeniu długich?
Wiem, że niektóre samochody innych marek tak mają.
Czy po włączeniu długich świateł ksenony powinny się podnosić i opadać po wyłączeniu długich?
Wiem, że niektóre samochody innych marek tak mają.
W210 E290TD 1997 Elegance Aftomat
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
Taki efekt to w autach z z tak zwanym biksenonem (długie i krótkie na jednym palniku), w naszych damach masz drugi reflektor odpowiadający za światła drogowe, więc nie ma tego.TommyBoy pisze:Takie pytanie nasunęło mi się po lekturze tegoż oto wątku.
Czy po włączeniu długich świateł ksenony powinny się podnosić i opadać po wyłączeniu długich?
Wiem, że niektóre samochody innych marek tak mają.
W/S 210 E 300 TD ' 98R AVANTGARDE
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości