Wtryskiwacze

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Aleksy
Posty: 20
Rejestracja: 5 lis 2010, o 18:40
Lokalizacja: Belgia

Post autor: Aleksy »

dziekiz gory jakos nie fortunnie sie stalo ze tak dokrecilem jak kolega wczesniej napisal zakrecilem ale jeszcze mial lekki przedmuch pod wtryskiem i jak dokrecilem to juz wtedy mial wydmuch a nie przedmuch dobrze ze przewodu z listwy nie wyrwalo
Aleksy
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

no to mnie ciekawi zatem jak to dokrecac ? pewnie coś nie tak z podkładka - albo mi sie wydaje
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

moze sruby nie oczysciles, tez tak mialem i sie gwint urwal. Czysta sruba i trzeba wkreciac z czuciem i spokojnie.
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

a to dał stare sróby ?? wiec sie nie dziwie ze urwał - z tego co wiem , daje sie koniecznie nowe ! wiec jak było ? a moze sie mylę ?
za komplet podkladki + sruby - komplet dalem w serwisie w Zabrzu około 48 zł chyba. Lezą do dzis , bo problem sam zniknoł wiec odpuscilem wyciagania wtrysków . Az tak by ktos oszczedzał ? a moze ja przesadzam :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Aleksy
Posty: 20
Rejestracja: 5 lis 2010, o 18:40
Lokalizacja: Belgia

Post autor: Aleksy »

dalem nowe tylko zrobilem a raczej nie zauwazylem ze w gniezdzie stara podkladka zostala i przypuszczam ze tego byla wina sam juz nie jestem pewien bo kupywalem nowy komplet podkladek i srub
Aleksy
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Nowa śróba to podstawa,poprawic gwint nie zaszkodzi .Sprawdzic jak wygląda odciśniete lustro pod podkładką jak dobrze to nowa podkłatka wystarczy .Jak gniazdo kiepsko wygląda to lekko przefrezowac i powinno byc dobrze. :->
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
E300
Posty: 57
Rejestracja: 4 gru 2010, o 13:06
Lokalizacja: Internet

wtryski

Post autor: E300 »

WItam no wiec dzisiaj zaowazylem ze ida bombelki z pod 1 wtryskiwacza i przewody przelewowe sa cale czarne . Powinienem uszczelnic wtryskiwacze? i wymienic przewody przelewowe?
MERCEDES E300 AVANGARDE 177ps
Smarta Fortwo Turbo. 55ps - EX
Vw T4 2.0 95ps - Ex Niemiecka policja z Berlina
Mercedes CLK 200 Kompressor 192ps 2001r - Na szrocie.
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

sprawdz czy wtrysk nie leje...ja wczoraj wymieniałem 1wtysk a drugi miałem do uszczelnienia ale nie dało sie go odkrecic nawet przy pomocy prazy wiec go trzeba zniszczyc i kupic nowy...
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Damian86 w210 pisze:sprawdz czy wtrysk nie leje...ja wczoraj wymieniałem 1wtysk a drugi miałem do uszczelnienia ale nie dało sie go odkrecic nawet przy pomocy prazy wiec go trzeba zniszczyc i kupic nowy...
Wcale nie musisz. Jesli jest zapieczony uzyj srodka do czyszczenia kuchenek gazowych. Ja mialem u siebie cieknacy wtrysk nr i nagar go calokowicie zakrywal. Zajezlo mi 4 dni "rozpuszczanie nagaru" ale dzieki temu ze wtrysk byl dobry zaoszczedzilem kupe kasy.

Jesli to zrobisz z glowa i cierpliwie to masz szanse odzyskac wtrysk. Potem go tylko sprawdzic. Dorwac nowe sruby (one sie rozciagaja wiec trzeba przy nich uwazac) i nowe podkladki (sa jednorazowego uzytku) i bedzie git.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

tak ale jak leje to jest do wymiany ja najpierw przelewki zrobiłem na wszystkich a potem juz wymiana itp bo 2lał a 4tylko uszczelnienie ale nie dało sie go wczoraj odkrecic i odpuscilismy.1srybe zerwalismi wiec w ASO zestaw naprawczy do gwintów kupiłem i poskładało sie to do 'kupy'...i na kiedy indziej to sie zrobi lub wymienie na nowy
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Jesli leje... to rzeczywiscie do wymiany lub regeneracji. Mowie o tym zeby zabrac sie do tej czynnosci z glowa i uwaga i czesto mozna sobie zaoszczedzic pieniedzy i klopotu.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
E300
Posty: 57
Rejestracja: 4 gru 2010, o 13:06
Lokalizacja: Internet

Post autor: E300 »

jaki jest sredni koszt wtrysku? nie wystarczy wymienic samej koncowki? Używanych sie chyba nie stosuje? WIec jak wychodza bombelki z pod wtryskiwacza to wtrysk leje ? Uszczelnienie nie wystarczy ?
MERCEDES E300 AVANGARDE 177ps
Smarta Fortwo Turbo. 55ps - EX
Vw T4 2.0 95ps - Ex Niemiecka policja z Berlina
Mercedes CLK 200 Kompressor 192ps 2001r - Na szrocie.
robo
Posty: 317
Rejestracja: 20 cze 2009, o 00:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: robo »

allias pisze:
Damian86 w210 pisze:sprawdz czy wtrysk nie leje...ja wczoraj wymieniałem 1wtysk a drugi miałem do uszczelnienia ale nie dało sie go odkrecic nawet przy pomocy prazy wiec go trzeba zniszczyc i kupic nowy...
Wcale nie musisz. Jesli jest zapieczony uzyj srodka do czyszczenia kuchenek gazowych. Ja mialem u siebie cieknacy wtrysk nr i nagar go calokowicie zakrywal. Zajezlo mi 4 dni "rozpuszczanie nagaru" ale dzieki temu ze wtrysk byl dobry zaoszczedzilem kupe kasy.

To nie jest CDI.....tu sie wtryski odkreca i skrzynke browara Temu kto go ukreci..... :lol:

Jesli to zrobisz z glowa i cierpliwie to masz szanse odzyskac wtrysk. Potem go tylko sprawdzic. Dorwac nowe sruby (one sie rozciagaja wiec trzeba przy nich uwazac) i nowe podkladki (sa jednorazowego uzytku) i bedzie git.


[ Dodano: 2011-02-09, 20:52 ]
E300 pisze:jaki jest sredni koszt wtrysku? nie wystarczy wymienic samej koncowki? Używanych sie chyba nie stosuje? WIec jak wychodza bombelki z pod wtryskiwacza to wtrysk leje ? Uszczelnienie nie wystarczy ?
Witaj sledze takie tematy bo tez pogrzebal bym z moimi wtryskami koszt koncowki to ok 85 PLN pisze o Boschu (bo reszta kosztuje w tych okolicach a chinczyki nie dorastaja nawet wzrostem a co dopiero technologia do naszych gwiezdek :lol: ) jak ciekna przelewy to kupisz je na metry nawet w ASO ( nigdy tego nie mierzylem ale ok 15 cm na wtryskiwacz + 20-25 cm do przelewu) bo na rynku sa grubsze i ciezko je wepchnac na koncowki. To co chlopaki popisali to historia z CDI, My mamy poczciwe OM 606 potrzebujesz klucz gleboki do wtryskow (28 mm :?: jak pomylilem prosze poprawic) i zalecam nowe uszczelki pod wtrysk. Tak na marginesie nigdy nie spotkalem nieszczelnego wtrysku w takim silniku.... powodzenia
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
PABLOS
Posty: 51
Rejestracja: 1 sty 2010, o 12:21
Lokalizacja: Chrzanów

Wieszanie wtrysku.

Post autor: PABLOS »

Czy słyszał ktoś o czymś takim jak wieszanie się wtrysku? W ASO mi tak powiedzieli jak byłem z moim autem. Mam problem po wymianie silnika (pisałem o tym w innym poście).
Jak dodam więcej gazu to go muli i zaczyna kopcić, nie chce się zbierać i słychać (podobno charakterystyczne dla wtrysku stukanie). po odjęciu gazu i ponownym dodaniu wszystko wraca do normy i wciska w fotel. Rzecz dotyczy W210 3.2 cdi 2001 lecz teraz motor jest z anglika 99r.
Pablos w210 3.2 cdi 2001
WDB2102261B455332
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

po co 2 taki sam temat ?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości