Pompka paliwowa na baku

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Pompka paliwowa na baku

Post autor: szkodnik160 »

Witam

Mam taki problem z moim w210 2,9TD po odpaleniu pochodził chwile i zgasł pomyślałem ze paliwo zamarzło to dałem sobie spokój dzisiaj idę i chce go odpalić a tu bonus i nic z tego w sumie już mamy temperaturę dodatnią wiec nie sądzę ze gdzieś jeszcze jest jakiś koreczek na przewodach.
Sprawdzałem i paliwo nie dochodzi do filtra dlatego też mam takie pytanie.

Gdzie znajduje się pompka paliwa wiem że gdzieś na baku tylko nie wiem z której strony i jak się do niej dostać.
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tam nie ma żadnej pompki.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: szkodnik160 »

To co może być przyczyną że paliwo nie dochodzi do filtra
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Zapowietrzony/zapchany uklad albo zawalony filt w baku.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Re: Pompka paliwowa na baku

Post autor: stanleym210 »

szkodnik160 pisze: 210 2,9TD po odpaleniu pochodził chwile i zgasł pomyślałem ze paliwo zamarzło to dałem sobie spokój dzisiaj idę i chce go odpalić a tu bonus i nic z tego w sumie już mamy temperaturę dodatnią wiec nie sądzę ze gdzieś jeszcze jest jakiś koreczek na przewodach.
W nocy było kilka stopni mrozu, wczoraj też, a tu raptem +1-2C.Wcale lód jeżeli powstał nie musiał się rozpuścić.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: szkodnik160 »

mam nadzieje ze jutro już jakoś może odpali ale w to mi się nie chce wierzyć zobaczymy jutro ma być plus to do jutra powinno wszystko odmarznąć.
Jak nie to tylko laweta i gdzieś autko będzie trzeba zaprowadzić a najbardziej denerwujące jest to ze ON 5zł a tu potrafi zamarznąć i to mnie najbardziej boli.
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Możesz do baku wlać z ćwiartkę denaturatu - zaabsorbuje wodę,wilgoć w zbiorniku i układzie paliwowym.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

stanleym210 pisze:Możesz do baku wlać z ćwiartkę denaturatu - zaabsorbuje wodę,wilgoć w zbiorniku i układzie paliwowym.
Moze mi sie wydaje ale to byl sposob na stare diesle. To nie bedzie najlepsze rozwiazanie przy silnikach sterowanych komputerowo.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
szkodnik160
Posty: 20
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: szkodnik160 »

Puki co nic nie dolewałem czekam do jutra może wreszcie da rade jakoś go odpalić
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

allias pisze:To nie bedzie najlepsze rozwiazanie przy silnikach sterowanych komputerowo.
no faktycznie 2.9 td to nowoczesna konstrukcja, chyba że na lata 90-te to masz rację.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Nie mowie ze nowoczesna ale nie jestem przekonany do uzywania denaturatu do silnikow diesla ze sterowaniem elektronicznym. Ale to tylko ja. Nie wazne. :roll:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

fabek pisze:
allias pisze:To nie bedzie najlepsze rozwiazanie przy silnikach sterowanych komputerowo.
no faktycznie 2.9 td to nowoczesna konstrukcja, chyba że na lata 90-te to masz rację.
Miałem to napisać,ale fabek był szybszy.
W robocie dynksa zapobiegawczo chłopcy leją do camonraili.Co się stanie jak ćwiartkę dynksa wleje się na bak.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 46 gości