Pompka paliwowa na baku
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Pompka paliwowa na baku
Witam
Mam taki problem z moim w210 2,9TD po odpaleniu pochodził chwile i zgasł pomyślałem ze paliwo zamarzło to dałem sobie spokój dzisiaj idę i chce go odpalić a tu bonus i nic z tego w sumie już mamy temperaturę dodatnią wiec nie sądzę ze gdzieś jeszcze jest jakiś koreczek na przewodach.
Sprawdzałem i paliwo nie dochodzi do filtra dlatego też mam takie pytanie.
Gdzie znajduje się pompka paliwa wiem że gdzieś na baku tylko nie wiem z której strony i jak się do niej dostać.
Mam taki problem z moim w210 2,9TD po odpaleniu pochodził chwile i zgasł pomyślałem ze paliwo zamarzło to dałem sobie spokój dzisiaj idę i chce go odpalić a tu bonus i nic z tego w sumie już mamy temperaturę dodatnią wiec nie sądzę ze gdzieś jeszcze jest jakiś koreczek na przewodach.
Sprawdzałem i paliwo nie dochodzi do filtra dlatego też mam takie pytanie.
Gdzie znajduje się pompka paliwa wiem że gdzieś na baku tylko nie wiem z której strony i jak się do niej dostać.
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
VIN-WDB2100171A303943
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Pompka paliwowa na baku
W nocy było kilka stopni mrozu, wczoraj też, a tu raptem +1-2C.Wcale lód jeżeli powstał nie musiał się rozpuścić.szkodnik160 pisze: 210 2,9TD po odpaleniu pochodził chwile i zgasł pomyślałem ze paliwo zamarzło to dałem sobie spokój dzisiaj idę i chce go odpalić a tu bonus i nic z tego w sumie już mamy temperaturę dodatnią wiec nie sądzę ze gdzieś jeszcze jest jakiś koreczek na przewodach.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
mam nadzieje ze jutro już jakoś może odpali ale w to mi się nie chce wierzyć zobaczymy jutro ma być plus to do jutra powinno wszystko odmarznąć.
Jak nie to tylko laweta i gdzieś autko będzie trzeba zaprowadzić a najbardziej denerwujące jest to ze ON 5zł a tu potrafi zamarznąć i to mnie najbardziej boli.
Jak nie to tylko laweta i gdzieś autko będzie trzeba zaprowadzić a najbardziej denerwujące jest to ze ON 5zł a tu potrafi zamarznąć i to mnie najbardziej boli.
MB-W210-E290
VIN-WDB2100171A303943
VIN-WDB2100171A303943
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Moze mi sie wydaje ale to byl sposob na stare diesle. To nie bedzie najlepsze rozwiazanie przy silnikach sterowanych komputerowo.stanleym210 pisze:Możesz do baku wlać z ćwiartkę denaturatu - zaabsorbuje wodę,wilgoć w zbiorniku i układzie paliwowym.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 kwie 2010, o 11:06
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Nie mowie ze nowoczesna ale nie jestem przekonany do uzywania denaturatu do silnikow diesla ze sterowaniem elektronicznym. Ale to tylko ja. Nie wazne. :roll:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Miałem to napisać,ale fabek był szybszy.fabek pisze:no faktycznie 2.9 td to nowoczesna konstrukcja, chyba że na lata 90-te to masz rację.allias pisze:To nie bedzie najlepsze rozwiazanie przy silnikach sterowanych komputerowo.
W robocie dynksa zapobiegawczo chłopcy leją do camonraili.Co się stanie jak ćwiartkę dynksa wleje się na bak.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 46 gości