Zima, mróz... ciężki okres dla naszych gwiazdeczek
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kupilismy niedawno CLK200 Sport, wspominalem tu--------------> viewtopic.php?t=10736merlin pisze:CLK czy ja o czymś nie wiem ? Nowy nabytek ? ;-) W testach podobno dobrze wypadaja GY Ugrip.
A co do Fuldy to potwierdzam za na sniegu kiepsko..Do lochy przy tej masie i mocy za słabe IMO....Poza tym ok, a Dunlop 3D jest lepszy od GY UG7+ na sniegu IMO, wczoraj testowalem nówki na clk i celinie i Dunlop kosi ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Założyłem pierwszy raz PIRELLI SNOW SPORT i powiem że jestem zadowolony, wyjeżdzam praktycznie z każdej zaspy.
Chciałem się zapytać jak to jest z tym naszym pomarańczowym trójkącikiem. Myślałem że mam u siebie coś co zdejmuje troszkę mocy z tylnych kół jak tracą przyczepność ale nie, wchodzę w każdy zakręt bokiem wciskam gaz, auto jedzie bokiem, kontra drugi bok dodaję gazu i jest pięknie jak w 190 zabawa przednia. Pytanie dlaczego? ;-)
Chciałem się zapytać jak to jest z tym naszym pomarańczowym trójkącikiem. Myślałem że mam u siebie coś co zdejmuje troszkę mocy z tylnych kół jak tracą przyczepność ale nie, wchodzę w każdy zakręt bokiem wciskam gaz, auto jedzie bokiem, kontra drugi bok dodaję gazu i jest pięknie jak w 190 zabawa przednia. Pytanie dlaczego? ;-)
EX W201 2.0 Sportline 1989 rok
NOW W210 2.9 ELEGANCE 1996 rok
WDB2100171A135437
NOW W210 2.9 ELEGANCE 1996 rok
WDB2100171A135437
Bokiem!
Ale jaja! Dzisiaj Pśl zasypany, pojechałem Krówką bo Skody zasypało, i wyłączyłem ASR dla jaj!
Każdy zakręt bokiem. A w drodze powrotnej juz sie nauczyłem jechac cywilizowanie.
I włączyłem ASR na koniec.
Wniosek: lepiej na ASR! To stworzone dla zwykłych łyczków!
[ASR hamuje tylną oś gdy sie poślizgnie. Kontrolowane sa obroty wszystkich kół dzięki czemu maszyna wie że tyl sie ślizga, bo przód sie kręci wolniej. Jadąc na wprost.
Jak to jest na łukach -- nie wiem.
Hej!
Każdy zakręt bokiem. A w drodze powrotnej juz sie nauczyłem jechac cywilizowanie.
I włączyłem ASR na koniec.
Wniosek: lepiej na ASR! To stworzone dla zwykłych łyczków!
[ASR hamuje tylną oś gdy sie poślizgnie. Kontrolowane sa obroty wszystkich kół dzięki czemu maszyna wie że tyl sie ślizga, bo przód sie kręci wolniej. Jadąc na wprost.
Jak to jest na łukach -- nie wiem.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Generalnie sportowa jazda ma szybszy wpływa na zuzycie elementów, niż zwykła codzienna.S.W.A.T pisze:Mam takie pytanie do kolegów, czy 'latanie' bokiem na śniegu nie wpływa negatywnie na nasze mosty/wały w MB???
Na pewno też na śniegu masz mniejsze opory i napręzenia niż na zwykłym asfalcie.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości