Świece żarowe
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Świece żarowe
Witam!
Sprawdzalem świece najstarszą metodą czyli kabel do + no i do wtyczki. Co się okazao że świeca 3 i 4 nie iskrzą. Czy może to być przyczyną iż rano zapali i po chwili gaśnie a potem nie idzie go zapalić. Może się zalewa w 3 i 4 komorze?
Proszę o podpowiedz.
Pozdrawiam
Sprawdzalem świece najstarszą metodą czyli kabel do + no i do wtyczki. Co się okazao że świeca 3 i 4 nie iskrzą. Czy może to być przyczyną iż rano zapali i po chwili gaśnie a potem nie idzie go zapalić. Może się zalewa w 3 i 4 komorze?
Proszę o podpowiedz.
Pozdrawiam
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
VIN WDB2100071A953709
Problem z zapaleniem moze byc, ale gasnac nie powinien. Lepiej sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego. Moze sie zapowietrza. Sprawdz czy nie masz gdzies pecherzykow powietrza.
Swiece tez powinienes wymienic skoro sa walniete.
PS. Paliwo w baku tez sprawdzasz zapalniczka ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Swiece tez powinienes wymienic skoro sa walniete.
PS. Paliwo w baku tez sprawdzasz zapalniczka ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Moja była C klasa z 95 roku ( 2.2 diesel), aż 4 lata jeździła na 3 świecach ( 4 urwana, trudny dostęp, dużo grzebania, robocizny ) i nigdy nie zdarzyło się tak by silnik zgasł po odpaleniu,
fakt faktem, że w poprzedniej zimy przy -20 stopniach galancie go rzucało, no a wkońcu wyrobiły się poduszki pod silnkiem i drgania przeszły do wewnątrz auta.
fakt faktem, że w poprzedniej zimy przy -20 stopniach galancie go rzucało, no a wkońcu wyrobiły się poduszki pod silnkiem i drgania przeszły do wewnątrz auta.
CLK konstruowane na bazie podłogi C klasy, ale wyglądające jak E klasa.
Za młodu bądź piorunem, a na starośc możesz zostać grzmotem.
Za młodu bądź piorunem, a na starośc możesz zostać grzmotem.
Gaśnięcie zlikwidowałem uszczelka z filtra paliwa była źle założona i się zapowietrzał. Jednak nie wiem co zrobić z kontrolką świec żarowych. Wymieniłem 2 przepalone świece , kontrolka nadal świeciła. Ponoć na pozostałych mogła być inna oporność więc też je wymieniłem z tym że 2 dni poźniej teraz są 4 nowe świece z tego samego sklepu i tej samej firmy NKG czy coś takiego. Kontrolka świeci cały czas i nie gaśnie ani po minucie ani po 2 ani nigdy chyba że zgasze auto. Rozebrałem przekaźnik świec i wszystkie 4 druciki są całe czyli przekaźnik dobry to co jeszcze może być nie tak u mnie brak koncepcji. Włączając zapłon kontrolka świeci 2 sekundy i gaśnie jak zapale auto to się znowu zapala i w tym samym momęcie wywala mi obrazek silnika na wyświetlaczu licznika.
Nie mam już pomysłów.
POMOCY PANOWIE.
Proszę o rade.
Pozdrawiam.
Nie mam już pomysłów.
POMOCY PANOWIE.
Proszę o rade.
Pozdrawiam.
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
VIN WDB2100071A953709
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Google Adsense [Bot] i 17 gości