Świece żarowe

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
osknowiny
Posty: 72
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Świece żarowe

Post autor: osknowiny »

Witam!
Sprawdzalem świece najstarszą metodą czyli kabel do + no i do wtyczki. Co się okazao że świeca 3 i 4 nie iskrzą. Czy może to być przyczyną iż rano zapali i po chwili gaśnie a potem nie idzie go zapalić. Może się zalewa w 3 i 4 komorze?
Proszę o podpowiedz.

Pozdrawiam
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

a miernika pod reka nie bylo ?
Awatar użytkownika
osknowiny
Posty: 72
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: osknowiny »

Moje pytanie bylo inne czy może to być przyczyną gaśnięcia w niskich temp. po uplywie 1-3min.? i problem z ponownym zapaleniem.
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Problem z zapaleniem moze byc, ale gasnac nie powinien. Lepiej sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego. Moze sie zapowietrza. Sprawdz czy nie masz gdzies pecherzykow powietrza.

Swiece tez powinienes wymienic skoro sa walniete.

PS. Paliwo w baku tez sprawdzasz zapalniczka ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

Czy silnik przechodzi w stan awaryjny :?:
Chyba bez wizyty na SD się nie obejdzie :roll:
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Awatar użytkownika
osknowiny
Posty: 72
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: osknowiny »

dzięki
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

Świece wymień od razu wszystkie cztery, koszt nie wielki robocizny też nie wiele więcej a oporność będzie jadnakowa na wszystkich (nowych oczywiście)
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Awatar użytkownika
Rekty
Posty: 128
Rejestracja: 14 paź 2010, o 16:06
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Rekty »

Moja była C klasa z 95 roku ( 2.2 diesel), aż 4 lata jeździła na 3 świecach ( 4 urwana, trudny dostęp, dużo grzebania, robocizny ) i nigdy nie zdarzyło się tak by silnik zgasł po odpaleniu,
fakt faktem, że w poprzedniej zimy przy -20 stopniach galancie go rzucało, no a wkońcu wyrobiły się poduszki pod silnkiem i drgania przeszły do wewnątrz auta.
CLK konstruowane na bazie podłogi C klasy, ale wyglądające jak E klasa.

Za młodu bądź piorunem, a na starośc możesz zostać grzmotem.
Awatar użytkownika
osknowiny
Posty: 72
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: osknowiny »

Gaśnięcie zlikwidowałem uszczelka z filtra paliwa była źle założona i się zapowietrzał. Jednak nie wiem co zrobić z kontrolką świec żarowych. Wymieniłem 2 przepalone świece , kontrolka nadal świeciła. Ponoć na pozostałych mogła być inna oporność więc też je wymieniłem z tym że 2 dni poźniej teraz są 4 nowe świece z tego samego sklepu i tej samej firmy NKG czy coś takiego. Kontrolka świeci cały czas i nie gaśnie ani po minucie ani po 2 ani nigdy chyba że zgasze auto. Rozebrałem przekaźnik świec i wszystkie 4 druciki są całe czyli przekaźnik dobry to co jeszcze może być nie tak u mnie brak koncepcji. Włączając zapłon kontrolka świeci 2 sekundy i gaśnie jak zapale auto to się znowu zapala i w tym samym momęcie wywala mi obrazek silnika na wyświetlaczu licznika.

Nie mam już pomysłów.
POMOCY PANOWIE.

Proszę o rade.
Pozdrawiam.
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Podmień sterownik od świec żarowych na inny.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
osknowiny
Posty: 72
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: osknowiny »

Nie mam od kogo . Nie ma innej medody na sprawdzenie sterownika?
2,2 CDI LIFT 1999 125 KM
VIN WDB2100071A953709
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości