Tryb W i S
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
No ja to wiem ! stad wlasnie - skoro MB , albo producent skrzynki wymyslił sobie tryby W i S i do czegos je pzreznaczył ... macie swoja odpowiedz , ktora Ty udzieliłes wyzej mlojego posta , a mianowicie ruszanie z pełnym obciazeniem , albo pod górkę :mrgreen: W wielu wozach nawet jak pusty to sie z 3 rusza :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 21:37
- Lokalizacja: Krakow
Do bartpol1 ale ciężarówki to całkiem inna historia niektóre mają po 9 biegów + półbiegi. Pamiętam kiedyś w firmie u ojca jak padło turbo w ciężarówce to wszyscy się śmiali że pod górę trzeba było wrzucić Asa (czyli jedynkę). Ale już np. autobusy mercedesa z automatem startują z jedynki a część z nich też w automacie ma W i wtedy jadą z dwójki czyli podobnie jak w naszych oczkach.
Jeszcze trochę i będzie ideał.
w210 2.9 TD Avantgarde
w210 2.9 TD Avantgarde
Mercedes nie stosuje określenia SPORTfabek pisze:dodam, ze w nowych Mercedesach jest przycisk C/S - Comfort/Sport.
W/S - Winter / Summer
E/S - Economic / Standard
C/S - Comfort / Standard
Czasami jeżdżę też Unimogiem. Taki sprzęt ma np. 48 biegów do przodu (i tyle samo do tyłu)bartpol1 pisze:swoja ciezarówką , albo autobusem prakltycznie nigdy nie ruszam z jedynki :mrgreen: a tam spzregło jest suche
Jak bym miał przy rozpędzaniu do 75 km/h przerzucać wszystkie 48 - to bym chyba zwariował...
zalozylem ten watek a sam jezdze po calej europie autokarem ktory ma 8 biegow
fabryczna naklejka kolo skrzyni "ruszac tylko z 1 biegu" ja ruszam z 3 a jak duzo bagazu z 2. auto ma naklepane 700tys km i zuzycia sprzegla i skrzyni jak wszedzie bez odchylow
fabryczna naklejka kolo skrzyni "ruszac tylko z 1 biegu" ja ruszam z 3 a jak duzo bagazu z 2. auto ma naklepane 700tys km i zuzycia sprzegla i skrzyni jak wszedzie bez odchylow
Bez Gwiazdy nie ma jazdy
Bóg dał nam nogi po to żebyśmy doszli tam, gdzie mercedes nie dojedzie
W123 200D
W124 200D
W124 E320 Coupe
W210 97r. E300TD 177KM
WDB2100251A409187
Bóg dał nam nogi po to żebyśmy doszli tam, gdzie mercedes nie dojedzie
W123 200D
W124 200D
W124 E320 Coupe
W210 97r. E300TD 177KM
WDB2100251A409187
nawet jakbysmy z 4 ruszali to pewnie tez nic by sie nie dzialo ;-)
w koncu jezdzimy mercedesami :mrgreen:
ale musze przyznac ze w zimie w te cieple i " bez sniegowe" dni jezdzilem na W ok.2 miesiecy i faktycznie nie bylo tego delikatnego szarpniecia po 1 biegu szczegolnie gdy auto zimne.
Sadze ze mozne spokojnie bez konsekwencji jezdzic na W i latem, unikajac moze dramatycznie sportowego startu....
w koncu jezdzimy mercedesami :mrgreen:
ale musze przyznac ze w zimie w te cieple i " bez sniegowe" dni jezdzilem na W ok.2 miesiecy i faktycznie nie bylo tego delikatnego szarpniecia po 1 biegu szczegolnie gdy auto zimne.
Sadze ze mozne spokojnie bez konsekwencji jezdzic na W i latem, unikajac moze dramatycznie sportowego startu....
W szczegolnosci nalezy pamietac ze np rano wsiadamy do auta i jest ono zimne. zimny olej w silniku i w skrzyni ( u mnie np jak skrzynia jest zimna z rana nie pracuje tak idealnie plynnie jak pozniej kiedy zlapie troche temperatury to chyba normalne) majac diesla mamy jeszcze turbine ktora tez nie lubi obrotow na zimno. wiec moze chociaz z rana uzywac trybu W zanim silnik nie zlapie temp. Mysle ze to korzystnie wplynie na eksploatacje calosci
Bez Gwiazdy nie ma jazdy
Bóg dał nam nogi po to żebyśmy doszli tam, gdzie mercedes nie dojedzie
W123 200D
W124 200D
W124 E320 Coupe
W210 97r. E300TD 177KM
WDB2100251A409187
Bóg dał nam nogi po to żebyśmy doszli tam, gdzie mercedes nie dojedzie
W123 200D
W124 200D
W124 E320 Coupe
W210 97r. E300TD 177KM
WDB2100251A409187
U mnie jest podobnie. Na zimnym czuc zmiene z 1 na 2 i 2 na 3 a jak sie rozgrzeje to juz nie :-) Akurat to jest efekt czesto spotykany w skrzyniach 722.6.driver pisze:u mnie np jak skrzynia jest zimna z rana nie pracuje tak idealnie plynnie jak pozniej kiedy zlapie troche temperatury to chyba normalne
Witam ja na W jeżdżę od dłuższego czasu i faktycznie mniej spala, rusza spokojnie, biegi zmienia przy niższych obrotach. Na S przerzycam jak potrzebuję trochę ostrzej pojechać, gdzieś mi się spieszy niemiłośiernie. Rozmawiałem z frachowcem od ASB i powiedział że jazda na W nic skrzyni nie zrobi, jak pasuje to jeżdzić.
W 3.2CDI czy W czy S nie robi różnicy moc i moment wszystko załatwią rozpędzą samochód w kilka sekund, ale w takim 2.0 D miałem 124 jazda na E to było nieporozumienie rozpędzał się do 120 km/h w chyba w minutę.
W 3.2CDI czy W czy S nie robi różnicy moc i moment wszystko załatwią rozpędzą samochód w kilka sekund, ale w takim 2.0 D miałem 124 jazda na E to było nieporozumienie rozpędzał się do 120 km/h w chyba w minutę.
s210 320 CDI 2000 VIN WDB2102261B085461
MB 124 2.0D automat 1994
DOTACJE z UE biznesplany doradztwo w zakresie doboru funduszy.
Prowadzisz działalność masz zamiar inwestować, otworzyć firmę. Zadzwoń dowiesz się więcej
601694452 603528001
MB 124 2.0D automat 1994
DOTACJE z UE biznesplany doradztwo w zakresie doboru funduszy.
Prowadzisz działalność masz zamiar inwestować, otworzyć firmę. Zadzwoń dowiesz się więcej
601694452 603528001
Ja lubię spokojną (to nie to samo co wolną!) jazdę i dlatego preferuję W. Trybu S używam w miastach, co by nie kikać ciągle :-D
Natomiast jeżeli mówimy o zastosowaniu W i generalnie elektroniki stosowanej do asekuracji napędu w W210, to u mnie na terenach błotnisto-piaskowych bardzo słabo się sprawdza.
Natomiast jeżeli mówimy o zastosowaniu W i generalnie elektroniki stosowanej do asekuracji napędu w W210, to u mnie na terenach błotnisto-piaskowych bardzo słabo się sprawdza.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Możesz jeździć na W, możesz na S. To tylko nazewnictwo. Dawniej było E/S = Economic / Standard, od połowy 1997 W/S = Winter / Summer, a obecnie C/S = Comfort / Standard. Wytwór speców od nazewnictwa. Zasada działania ta sama - ruszamy z "2" bądź "1", biegi zmieniają się przy niższych lub wyższych obrotach. Dla słabszych silników, różnica w przyspieszeniach wyczuwalna, dla E 320 CDI, E 430 i E 55 AMG przy normalnej jeździe, bez znaczenia.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
- Krzysiek 1
- Posty: 21
- Rejestracja: 15 lip 2010, o 23:07
- Lokalizacja: Gdańsk
z czystym sumieniem można oddać punktLeonidas79 pisze:Możesz jeździć na W, możesz na S. To tylko nazewnictwo. Dawniej było E/S = Economic / Standard, od połowy 1997 W/S = Winter / Summer, a obecnie C/S = Comfort / Standard. Wytwór speców od nazewnictwa. Zasada działania ta sama - ruszamy z "2" bądź "1", biegi zmieniają się przy niższych lub wyższych obrotach. Dla słabszych silników, różnica w przyspieszeniach wyczuwalna, dla E 320 CDI, E 430 i E 55 AMG przy normalnej jeździe, bez znaczenia.
napisane krótko ale zwięźle i na temat ,faktycznie wyjaśniony problem
nie każda odpowiedź tak wygląda(niestety)
w210 2.2Diesel grudzień 97 automat były;123,124w Dieslach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości