Gdzie znajdę przewody zwiększania prędkości biegu jałowego?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 21:37
- Lokalizacja: Krakow
Gdzie znajdę przewody zwiększania prędkości biegu jałowego?
Jak w temacie gdzie znajdują się przewody tu cytuję z książki "sam naprawiam":
"elastyczne przewody podciśnieniowe zwiększania prędkości obrotowej biegu jałowego zimnego silnika"
Pierwsze słyszę i nie wiem gdzie mam tego szukać w moim oczku.[/fade]
"elastyczne przewody podciśnieniowe zwiększania prędkości obrotowej biegu jałowego zimnego silnika"
Pierwsze słyszę i nie wiem gdzie mam tego szukać w moim oczku.[/fade]
Jeszcze trochę i będzie ideał.
w210 2.9 TD Avantgarde
w210 2.9 TD Avantgarde
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
A jesteś pewien, że czytałeś uwagę o Twoim silniku, a nie o innym, który również występował w tym modelu
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 21:37
- Lokalizacja: Krakow
Tak "sam naprawiam..." strona 106 :
cytat " Typowe niesprawności pdane w tablicy odnoszą się przede wszystkim do silników 2.2/2.9/3.0 dm3 (604/602/606).
No więc myślę że może niejednoznacznie to wskazuje, ale w moim silniku 2.9 powinno coś takiego być.
cytat " Typowe niesprawności pdane w tablicy odnoszą się przede wszystkim do silników 2.2/2.9/3.0 dm3 (604/602/606).
No więc myślę że może niejednoznacznie to wskazuje, ale w moim silniku 2.9 powinno coś takiego być.
Jeszcze trochę i będzie ideał.
w210 2.9 TD Avantgarde
w210 2.9 TD Avantgarde
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
O ile dobrze kojarzę oznaczenie, Twój silnik to OM605...Aviator1981 pisze:w moim silniku 2.9 powinno coś takiego być.
Posiada pompę rozdzielaczową, całkowicie sterowaną elektronicznie, więc żadnego sterowania pneumatycznego w nim nie ma...
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2010, o 23:52 przez jjankiello, łącznie zmieniany 1 raz.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 21:37
- Lokalizacja: Krakow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości