Kody błędów

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

AndrewW210
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
Lokalizacja: Poznań

Kody błędów

Post autor: AndrewW210 »

Witam ,

byłem wczoraj podłączyć się do kompa i dostałem wydruk z takimi błędami:

P1481
P1482
P0100

Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.
Możecie mi pomóc?
300 TD KOMBI
Awatar użytkownika
mark
VIP
Posty: 274
Rejestracja: 16 lut 2008, o 04:53
Lokalizacja: Kluczbork

Post autor: mark »

Znalazłem takie opisy tych kodów :

P0100 - Mass or volume Air Flow Circuit Malfunction ( Czujnik masowego przepływy powietrza )

P1481 - Glow plug failure / Pre-heating plug failure (świeca żarowa - brak wydajności podgrzewania )

P1482 - Glow output stage (N14 / 2) ( prawdopodobnie usterka na odcinku złącza do świecy żarowej - wyjście z przekażnika ? )

Jeśli opisy są błędne , to niech ktoś mnie poprawi ;-)

Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
AndrewW210
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AndrewW210 »

Dzięki Mark,

a masz może gdzieś te kody w formie elektronicznej.
Bardzo by mi się przydało w poszukiwaniu usterki.

A jeszcze nie dopisałem z wydruku z kompa dwóch błędów :

P1630 i P1615
300 TD KOMBI
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Nie mów, ze nie szukales na forum bo wszystkie kody sa w temacie FAQ, ktory jest pogrubiony i w kolorze czerwonym, trudno nie zauwazyc.

Temat zamykam.

[ Dodano: 2008-07-01, 13:51 ]
Nie mów, ze nie szukales na forum bo wszystkie kody sa w temacie FAQ, ktory jest pogrubiony i w kolorze czerwonym, trudno nie zauwazyc.
viewtopic.php?p=4017&sid=3e60a0e4be2647 ... c4e22#4017

Temat zamykam.
E 220 CDI '01 Elegance
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

ponieważ nie widzę w linku powyżej tłumaczenia kodów z ostatniego posta, to:
P1615 elektroniczna blokada odjazdu - coś było/jest nie tak z immobilizerem, np kluczyk został źle odczytany.
P1630 - zasilanie sterownika.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
AndrewW210
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AndrewW210 »

Witam ,

Kichcio wiem że na forum są kody błędów ale nie ma tych które akurat mi wyskoczyły.

Pozdrawiam
300 TD KOMBI
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Mozecie mi powiedziec cos o bledzie P1187?
E 220 CDI '01 Elegance
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

P 1187 to kontrola ciśnienia w magistrali.
Trzeba sprawdzić obwód niskiego i wysokiego ciśnienia paliwa, wszelkie nieszczelności mogą powodować zapisanie się właśnie takiego błędu. Poza tym sam czujnik ciśnienia na magistrali może być wadliwy, lub instalacja elektryczna do niego dochodząca. Czasem może się zapisać ten błąd gdy jest zbyt niski poziom paliwa w baku.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Ice
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2008, o 14:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Ice »

Witam. Byłem na kompie i zczytałem następujące błędy:
P1221
P1470
NIe znalazłem ich na forum.
Pomożecie?
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

kicio

[ Dodano: 2008-10-14, 22:03 ]
1221 szyna can TCS malfunction , tcs kontrola modułu, zapisane bledy
1470 turbocharge tc za duze za male cisnienie doładowania

[ Dodano: 2008-10-14, 22:07 ]
1615 ECM MODUŁ KONTROLI SILNIKA
1630 SPRAWDZIC CEWKE IMOBILAJZERA SPRAWDZC ECM
Załączniki
admin.JPG
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Ice
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2008, o 14:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Ice »

A teraz poprosiłbym z polskiego na nasze. Czyli co to za błędy, jakie mogą być ich konsekwencje?
Dzięki
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

te błedy za zapisane w pamieci kiedys tam , czy wystepuja rzeczywiscie w danej chwili , bo to ze one kiedys sie tam zrobiły i sa w pamieci to na nic nie rzutuje, a jak sa rzeczywiscie w danej chwili , czyli po wykasowaniu odrazu sie pokazuja , to usterka jest ciagła, cisnienie doładowania turobo za duze za małe zawor turbiny , turbina , jakis regulator cisnienia cos nie domaga , do błedów szyny can wystarcza zasniedziałe styki i brak kontaktu z jakims modułem
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Ice
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2008, o 14:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Ice »

Teraz zrobiło mi się jaśniej. Jezeli chodzi o bład czy wystepuje w danje chwili to rudno stwierdzic. Błedy zostały wykasowane. Jutro lece do Berlina i zobaczymy po powrocie czy cos nabije.
Dzieki za wytlumaczenie. mam nadzieję ze to nie turbina bo bym się chyba załamał.
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

to jest ogolnie cisnienie turbiny a przyczyn moze byc wiele , czy bład wystpeuje w danej chwili nie trudno stwierdzic , komp pokazuje błedy stary i błedy aktualne wystepujace teraz w danej chwili podczas podłaczenia , mowa tu o sprzecie serwisowym nie car sofcie
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Ice
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2008, o 14:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Ice »

A widzisz błedy były zczytywane na laptopa z odp. softem. Bosch to to nie byl. czyli maszyna diagnostyczna bosch jest w stanie okreslic dokładnie w którym miejsu wystepuje usterka?
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości