Kody błędów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
- Lokalizacja: Poznań
Kody błędów
Witam ,
byłem wczoraj podłączyć się do kompa i dostałem wydruk z takimi błędami:
P1481
P1482
P0100
Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.
Możecie mi pomóc?
byłem wczoraj podłączyć się do kompa i dostałem wydruk z takimi błędami:
P1481
P1482
P0100
Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.
Możecie mi pomóc?
300 TD KOMBI
Znalazłem takie opisy tych kodów :
P0100 - Mass or volume Air Flow Circuit Malfunction ( Czujnik masowego przepływy powietrza )
P1481 - Glow plug failure / Pre-heating plug failure (świeca żarowa - brak wydajności podgrzewania )
P1482 - Glow output stage (N14 / 2) ( prawdopodobnie usterka na odcinku złącza do świecy żarowej - wyjście z przekażnika ? )
Jeśli opisy są błędne , to niech ktoś mnie poprawi ;-)
Pzdr.
P0100 - Mass or volume Air Flow Circuit Malfunction ( Czujnik masowego przepływy powietrza )
P1481 - Glow plug failure / Pre-heating plug failure (świeca żarowa - brak wydajności podgrzewania )
P1482 - Glow output stage (N14 / 2) ( prawdopodobnie usterka na odcinku złącza do świecy żarowej - wyjście z przekażnika ? )
Jeśli opisy są błędne , to niech ktoś mnie poprawi ;-)
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
- Lokalizacja: Poznań
Nie mów, ze nie szukales na forum bo wszystkie kody sa w temacie FAQ, ktory jest pogrubiony i w kolorze czerwonym, trudno nie zauwazyc.
Temat zamykam.
[ Dodano: 2008-07-01, 13:51 ]
Nie mów, ze nie szukales na forum bo wszystkie kody sa w temacie FAQ, ktory jest pogrubiony i w kolorze czerwonym, trudno nie zauwazyc.
viewtopic.php?p=4017&sid=3e60a0e4be2647 ... c4e22#4017
Temat zamykam.
Temat zamykam.
[ Dodano: 2008-07-01, 13:51 ]
Nie mów, ze nie szukales na forum bo wszystkie kody sa w temacie FAQ, ktory jest pogrubiony i w kolorze czerwonym, trudno nie zauwazyc.
viewtopic.php?p=4017&sid=3e60a0e4be2647 ... c4e22#4017
Temat zamykam.
E 220 CDI '01 Elegance
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 kwie 2008, o 11:35
- Lokalizacja: Poznań
P 1187 to kontrola ciśnienia w magistrali.
Trzeba sprawdzić obwód niskiego i wysokiego ciśnienia paliwa, wszelkie nieszczelności mogą powodować zapisanie się właśnie takiego błędu. Poza tym sam czujnik ciśnienia na magistrali może być wadliwy, lub instalacja elektryczna do niego dochodząca. Czasem może się zapisać ten błąd gdy jest zbyt niski poziom paliwa w baku.
Trzeba sprawdzić obwód niskiego i wysokiego ciśnienia paliwa, wszelkie nieszczelności mogą powodować zapisanie się właśnie takiego błędu. Poza tym sam czujnik ciśnienia na magistrali może być wadliwy, lub instalacja elektryczna do niego dochodząca. Czasem może się zapisać ten błąd gdy jest zbyt niski poziom paliwa w baku.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
kicio
[ Dodano: 2008-10-14, 22:03 ]
1221 szyna can TCS malfunction , tcs kontrola modułu, zapisane bledy
1470 turbocharge tc za duze za male cisnienie doładowania
[ Dodano: 2008-10-14, 22:07 ]
1615 ECM MODUŁ KONTROLI SILNIKA
1630 SPRAWDZIC CEWKE IMOBILAJZERA SPRAWDZC ECM
[ Dodano: 2008-10-14, 22:03 ]
1221 szyna can TCS malfunction , tcs kontrola modułu, zapisane bledy
1470 turbocharge tc za duze za male cisnienie doładowania
[ Dodano: 2008-10-14, 22:07 ]
1615 ECM MODUŁ KONTROLI SILNIKA
1630 SPRAWDZIC CEWKE IMOBILAJZERA SPRAWDZC ECM
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
te błedy za zapisane w pamieci kiedys tam , czy wystepuja rzeczywiscie w danej chwili , bo to ze one kiedys sie tam zrobiły i sa w pamieci to na nic nie rzutuje, a jak sa rzeczywiscie w danej chwili , czyli po wykasowaniu odrazu sie pokazuja , to usterka jest ciagła, cisnienie doładowania turobo za duze za małe zawor turbiny , turbina , jakis regulator cisnienia cos nie domaga , do błedów szyny can wystarcza zasniedziałe styki i brak kontaktu z jakims modułem
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Teraz zrobiło mi się jaśniej. Jezeli chodzi o bład czy wystepuje w danje chwili to rudno stwierdzic. Błedy zostały wykasowane. Jutro lece do Berlina i zobaczymy po powrocie czy cos nabije.
Dzieki za wytlumaczenie. mam nadzieję ze to nie turbina bo bym się chyba załamał.
Dzieki za wytlumaczenie. mam nadzieję ze to nie turbina bo bym się chyba załamał.
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
to jest ogolnie cisnienie turbiny a przyczyn moze byc wiele , czy bład wystpeuje w danej chwili nie trudno stwierdzic , komp pokazuje błedy stary i błedy aktualne wystepujace teraz w danej chwili podczas podłaczenia , mowa tu o sprzecie serwisowym nie car sofcie
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości