Stuki w silniku
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Stuki w silniku
Witam
stuki mają raczej charakter narastający wraz z obrotami silnika do pewnego zakresu poczym sa mniej słyszalne ale moze byc to tez zagluszone od wyzszych obrotow silnika.
Silnik odpala normalnie i pracuje rowno ubytkow wody w chlodnicy nie widac.
Wczesniej rozpadla sie pompa wody i najprawdopodobniej silnik sie przegazał w skutek braku płynu chłodniczego.
To chyba twoje
Mercedes 270 CDI
Skrzynia 722634 02 303881
VIN WDB2100161B199633
stuki mają raczej charakter narastający wraz z obrotami silnika do pewnego zakresu poczym sa mniej słyszalne ale moze byc to tez zagluszone od wyzszych obrotow silnika.
Silnik odpala normalnie i pracuje rowno ubytkow wody w chlodnicy nie widac.
Wczesniej rozpadla sie pompa wody i najprawdopodobniej silnik sie przegazał w skutek braku płynu chłodniczego.
To chyba twoje
Mercedes 270 CDI
Skrzynia 722634 02 303881
VIN WDB2100161B199633
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, o 18:46 przez ketang, łącznie zmieniany 2 razy.
no witam. panewki raczej daja pukanie niz cykanie. sprawdz na bagnecie czy nie masz opilkow metalu. silnik rozgrzany rowniez puka?ketang pisze:fabek, witam
obawiam się że chyba masz racje co do tych panewek?
tylko w moim opisie użylem słowa stuki a w zasadzie jesto jednostajny stuk o charakterze metalicznym ,narastający wraz z obrotami silnika .
[ Dodano: 2010-08-04, 22:31 ]
kontrolka oleju nie zapalila sie podcas jazdy? stukanie rosnie wraz z obrotami? zimny, cieply to samo?zyto pisze:witam,
przegoniłem dzisaj swoje e220 CDI po autostradzie po około 60 km jazdy z prędkością 190- 200km/h, usłyszałem metaliczne stuki dochodzące z komory silnika. po prostych obliczeniach wyszlo 750 stuków na minutę. Wychodzi więc jeden na obrót. Panewka?
opiłków na bagnecie brak. Zauważyłem ciekawe zjawisko, mianowicie po odpaleniu stukanie słychać było głośno, po chwili nieznacznie zmalało i utrzymywało się już na tym poziomie. kiedys miałem passata 1,8 G60. podobne objawy dawał hydrauliczny regulator luzu zaworowego. Po wymianie regulatorów jak ręką odjał...
olej wymieniłem wg tabeli, nalałem taki jak producent zaleca, nie pamietam klasy lepkości.
[ Dodano: 2010-08-04, 23:06 ]
troche źle się wyrazilem: chodzi mi oczywiście o popychacze hydrauliczne.
olej wymieniłem wg tabeli, nalałem taki jak producent zaleca, nie pamietam klasy lepkości.
[ Dodano: 2010-08-04, 23:06 ]
troche źle się wyrazilem: chodzi mi oczywiście o popychacze hydrauliczne.
zyto, e220CDI
VIN: WDB2102061X087680
VIN: WDB2102061X087680
widocznie całkowicie się rozszczelnił. nie ma co, trzeba rozbierać.
[ Dodano: 2010-08-04, 23:16 ]
no i bedzie okazja do wymiany uszczelniaczy na zaworach... kiedys taki magik zrobił to bez sciągania głowicy. dokładał ciśnienie do cylindra i zawór trzymał sie na swoim miejscu. Ciekawe czy i w moim silniku mozna tak zrobić....
[ Dodano: 2010-08-04, 23:16 ]
no i bedzie okazja do wymiany uszczelniaczy na zaworach... kiedys taki magik zrobił to bez sciągania głowicy. dokładał ciśnienie do cylindra i zawór trzymał sie na swoim miejscu. Ciekawe czy i w moim silniku mozna tak zrobić....
zyto, e220CDI
VIN: WDB2102061X087680
VIN: WDB2102061X087680
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości