Ciekawe aukcje i linki

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

Kajtek1, po twoich wypowiedziach mam nieodparte wrażenie że masz max 15 lat a auta które " posiadasz " należą co najwyżej do twojego taty :wstyd:
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

bonifacq, i o to wlasnie chodzi.
Nie az tak wiele lat temu, zanim fora powstaly to uchodzilem na polskich czatach za 11latka.
Ach, to byly czasy.
Co do porownania Kubicy do Kena, to ciagle czegos nie lapiecie.
Ken zawodowo zajmuje sie sprzedawaniem butow, Kubica jest zawodowym kierowca samochodow.
Czy dla Kubicy wygranie wyscigu samochodowego ze sprzedawca butow to powod do chwaly?
Jak dla mnie to raczej srednim.
Trzeba troche pomyslec, ale dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem.
Inne motywacje, inne cele, ale ciagle mam duzo wiecej frajdy ogladajac Kena, niz Kubice.

[ Dodano: 2014-12-08, 13:10 ]
Ten filmik wyscigu Kena z Kubica cos mi kiepsko gra, ale jeszcze jedno spostrzezenie.
Ken specjalizuje sie w dryftach AWD, Kubica 2WD.
Jaki naped mialy autka w tym wyscigu?
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

obserwując wyjścia z zakrętów to raczej awd
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic ... &start=100

Zabiło mnie po prostu :D

Już zamówiłem wiatraczki do mojego klekota, 3000 rpm, dla lepszej wydajności. No i aż dwa, bo silnik większy, a i zysk mocy chcę większy uzyskać Kolanka z PCV mają w promocji w praktikerze, jeszcze tylko na złom po termostat od poloneza :rotfl: :rotfl:
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

ayreon pisze:Już zamówiłem wiatraczki do mojego klekota, 3000 rpm, dla lepszej wydajności. No i aż dwa, bo silnik większy, a i zysk mocy chcę większy uzyskać Kolanka z PCV mają w promocji w praktikerze, jeszcze tylko na złom po termostat od poloneza
:przestraszony:
Jeśli to zrobisz przy Mercu to masz dożywotniego bana
Czy na Forum Daci nie ma nikogo kumatego ?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Kajtek1 pisze: dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem
Jest zupełnie odwrotnie! To Kubica stara się wygrać rajd JADĄC samochodem, a Ken po prostu się nim bawi ;)
kakadu pisze:Czy na Forum Daci nie ma nikogo kumatego ?
To forum DACII :hyhy:
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

qoompel pisze:
Kajtek1 pisze: dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem
Jest zupełnie odwrotnie! To Kubica stara się wygrać rajd JADĄC samochodem, a Ken po prostu się nim bawi ;)

:[/quote]

Nie lapie logiki Twojej negacji.
Ken swoj cel moglby uzyskac chociazby rowerem, czy zadziala to Kubicy?
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

najlepszy tekst z forum logana


poprzednio w rozwiązaniu fabrycznym aby osiągnąć 100km /godz silnik musiał mieć 3050obr po odłączeniu wlotu fabrycznego i zastosowaniu lejka redukcji 50 na 80mm przy szybkości 100km silnik ma obroty tylko 2500-2550.
W skrócie napiszę tak,.... pedał gazu jest mniej naciśnięty aby uzyskać 100km więc to są wymierne krzyści. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

tonidriver,

Bo to automatycznie zmieniło mu przełożenia w skrzyni na bardziej ekonomiczne. :hyhy:

Najgorsze, że cała armia kibiców czyta, modyfikuje, widzi "wymierne" korzyści, a przecież wypowiedzi jak ta powyższa przeczą logice...
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

ayreon pisze:a przecież wypowiedzi jak ta powyższa przeczą logice...
Dlaczego? Niższe obroty=mniejsze spalanie(?)
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

qoompel nie zawsze :)
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

tylko w 99% przypadkow.
Kiedys bawilem sie w odczyt komputera podroznego ciagnac przyczepe MLem.
Byly momenty ze ciagnac pod gorke zredukowanie biegu dawalo mniejsze zuzyzcie paliw (wg komputera) ale byly to znikome momenty i ML pomiedzy 5ka i 4ka mial jakies 400 obrotow roznicy.
Ja czytajac te wypowiedzi na forum Daci wyczytalem ze wentylator wentylatorem, ale zwiekszenie i wyprostowanie kiepsko zaprojektowanego dolotu daje jakies wyniki.
To jak najbardziej ma sens. Oczywiscie ulepszyc dolot Mercedesa wymaga geniusza. :padam:
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Ejj, panowie.

Ale jak Wy sobie wyobrażacie, że przy tej samej prędkości, na tym samym biegu, samochód może nagle mieć mniejsze obroty bez ingerencji w układ przeniesienia napędu, a tylko po zamontowaniu wiatraczka od komputera? :D
W dodatku w manualnej skrzyni, gdzie nawet ewentualne straty na konwerterze i inne uślizgi odpadają...
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Toni wycial cos z jekiegos kontekstu z jakiej dyskusji.
Z tego urywka nie mozna robic calej historii, wiec bez paranoi.
Daj link Toni ?
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

To nie jest jakiś wyrwany i zmanipulowany urywek :D

Kolejny cytat, ze strony, do której linkowałem kilka postów wyżej:
Według mnie z turbinka do 100km/godz jest super samochód startuje płynnie i cicho, natomiast powyżej 100km mam wrażenie że coś mu brakuje nie ma ...jadu i zaczyna głośniej pracować.
Bez turbinki 100km/godz obroty 2800,..... z turbinką aby uzyskać 100km/godz trzeba kręcić 3050 obr.
Może wiatr był przeciwny, lub po prostu przy wysokich obrotach turbinka hamuje przepływ powietrza.
A tekst cytowany przez Toniego jest na kolejnej stornie tego samego wątku.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości