Ciekawe aukcje i linki
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
bonifacq, i o to wlasnie chodzi.
Nie az tak wiele lat temu, zanim fora powstaly to uchodzilem na polskich czatach za 11latka.
Ach, to byly czasy.
Co do porownania Kubicy do Kena, to ciagle czegos nie lapiecie.
Ken zawodowo zajmuje sie sprzedawaniem butow, Kubica jest zawodowym kierowca samochodow.
Czy dla Kubicy wygranie wyscigu samochodowego ze sprzedawca butow to powod do chwaly?
Jak dla mnie to raczej srednim.
Trzeba troche pomyslec, ale dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem.
Inne motywacje, inne cele, ale ciagle mam duzo wiecej frajdy ogladajac Kena, niz Kubice.
[ Dodano: 2014-12-08, 13:10 ]
Ten filmik wyscigu Kena z Kubica cos mi kiepsko gra, ale jeszcze jedno spostrzezenie.
Ken specjalizuje sie w dryftach AWD, Kubica 2WD.
Jaki naped mialy autka w tym wyscigu?
Nie az tak wiele lat temu, zanim fora powstaly to uchodzilem na polskich czatach za 11latka.
Ach, to byly czasy.
Co do porownania Kubicy do Kena, to ciagle czegos nie lapiecie.
Ken zawodowo zajmuje sie sprzedawaniem butow, Kubica jest zawodowym kierowca samochodow.
Czy dla Kubicy wygranie wyscigu samochodowego ze sprzedawca butow to powod do chwaly?
Jak dla mnie to raczej srednim.
Trzeba troche pomyslec, ale dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem.
Inne motywacje, inne cele, ale ciagle mam duzo wiecej frajdy ogladajac Kena, niz Kubice.
[ Dodano: 2014-12-08, 13:10 ]
Ten filmik wyscigu Kena z Kubica cos mi kiepsko gra, ale jeszcze jedno spostrzezenie.
Ken specjalizuje sie w dryftach AWD, Kubica 2WD.
Jaki naped mialy autka w tym wyscigu?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic ... &start=100
Zabiło mnie po prostu
Już zamówiłem wiatraczki do mojego klekota, 3000 rpm, dla lepszej wydajności. No i aż dwa, bo silnik większy, a i zysk mocy chcę większy uzyskać Kolanka z PCV mają w promocji w praktikerze, jeszcze tylko na złom po termostat od poloneza
Zabiło mnie po prostu
Już zamówiłem wiatraczki do mojego klekota, 3000 rpm, dla lepszej wydajności. No i aż dwa, bo silnik większy, a i zysk mocy chcę większy uzyskać Kolanka z PCV mają w promocji w praktikerze, jeszcze tylko na złom po termostat od poloneza
ayreon pisze:Już zamówiłem wiatraczki do mojego klekota, 3000 rpm, dla lepszej wydajności. No i aż dwa, bo silnik większy, a i zysk mocy chcę większy uzyskać Kolanka z PCV mają w promocji w praktikerze, jeszcze tylko na złom po termostat od poloneza
Jeśli to zrobisz przy Mercu to masz dożywotniego bana
Czy na Forum Daci nie ma nikogo kumatego ?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Jest zupełnie odwrotnie! To Kubica stara się wygrać rajd JADĄC samochodem, a Ken po prostu się nim bawiqoompel pisze:Kajtek1 pisze: dla Kena samochod jest srodkiem dojscia do celu, podczas gdy dla Kubicy samochod jest celem
/quote]
Nie lapie logiki Twojej negacji.
Ken swoj cel moglby uzyskac chociazby rowerem, czy zadziala to Kubicy?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
najlepszy tekst z forum logana
poprzednio w rozwiązaniu fabrycznym aby osiągnąć 100km /godz silnik musiał mieć 3050obr po odłączeniu wlotu fabrycznego i zastosowaniu lejka redukcji 50 na 80mm przy szybkości 100km silnik ma obroty tylko 2500-2550.
W skrócie napiszę tak,.... pedał gazu jest mniej naciśnięty aby uzyskać 100km więc to są wymierne krzyści.
poprzednio w rozwiązaniu fabrycznym aby osiągnąć 100km /godz silnik musiał mieć 3050obr po odłączeniu wlotu fabrycznego i zastosowaniu lejka redukcji 50 na 80mm przy szybkości 100km silnik ma obroty tylko 2500-2550.
W skrócie napiszę tak,.... pedał gazu jest mniej naciśnięty aby uzyskać 100km więc to są wymierne krzyści.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
tylko w 99% przypadkow.
Kiedys bawilem sie w odczyt komputera podroznego ciagnac przyczepe MLem.
Byly momenty ze ciagnac pod gorke zredukowanie biegu dawalo mniejsze zuzyzcie paliw (wg komputera) ale byly to znikome momenty i ML pomiedzy 5ka i 4ka mial jakies 400 obrotow roznicy.
Ja czytajac te wypowiedzi na forum Daci wyczytalem ze wentylator wentylatorem, ale zwiekszenie i wyprostowanie kiepsko zaprojektowanego dolotu daje jakies wyniki.
To jak najbardziej ma sens. Oczywiscie ulepszyc dolot Mercedesa wymaga geniusza.
Kiedys bawilem sie w odczyt komputera podroznego ciagnac przyczepe MLem.
Byly momenty ze ciagnac pod gorke zredukowanie biegu dawalo mniejsze zuzyzcie paliw (wg komputera) ale byly to znikome momenty i ML pomiedzy 5ka i 4ka mial jakies 400 obrotow roznicy.
Ja czytajac te wypowiedzi na forum Daci wyczytalem ze wentylator wentylatorem, ale zwiekszenie i wyprostowanie kiepsko zaprojektowanego dolotu daje jakies wyniki.
To jak najbardziej ma sens. Oczywiscie ulepszyc dolot Mercedesa wymaga geniusza.
Ejj, panowie.
Ale jak Wy sobie wyobrażacie, że przy tej samej prędkości, na tym samym biegu, samochód może nagle mieć mniejsze obroty bez ingerencji w układ przeniesienia napędu, a tylko po zamontowaniu wiatraczka od komputera?
W dodatku w manualnej skrzyni, gdzie nawet ewentualne straty na konwerterze i inne uślizgi odpadają...
Ale jak Wy sobie wyobrażacie, że przy tej samej prędkości, na tym samym biegu, samochód może nagle mieć mniejsze obroty bez ingerencji w układ przeniesienia napędu, a tylko po zamontowaniu wiatraczka od komputera?
W dodatku w manualnej skrzyni, gdzie nawet ewentualne straty na konwerterze i inne uślizgi odpadają...
To nie jest jakiś wyrwany i zmanipulowany urywek
Kolejny cytat, ze strony, do której linkowałem kilka postów wyżej:
Kolejny cytat, ze strony, do której linkowałem kilka postów wyżej:
A tekst cytowany przez Toniego jest na kolejnej stornie tego samego wątku.Według mnie z turbinka do 100km/godz jest super samochód startuje płynnie i cicho, natomiast powyżej 100km mam wrażenie że coś mu brakuje nie ma ...jadu i zaczyna głośniej pracować.
Bez turbinki 100km/godz obroty 2800,..... z turbinką aby uzyskać 100km/godz trzeba kręcić 3050 obr.
Może wiatr był przeciwny, lub po prostu przy wysokich obrotach turbinka hamuje przepływ powietrza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości